  • 1. Data: 2011-01-28 07:31:58
    Temat: Trawnik u laika
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Chcę na swojej działce 3 ary posiać trawnik.
    Późną jesienia przekopałem całą działkę i wyrównałem grabiami. Przez zimę
    siedzę i czytam na temat zakładania trawnika i im więcej czytam tym mniej
    wiem i rozumuje. CO jakaś porada to inna metoda. Brr....
    Powiedzcie czy dobrze rozumuje jesli nie to napiszcie co zmienić.
    1. Przekopać i wyrównać grabiami ziemię.
    2. Np walcem (orgodowym) ubić ziemie
    3. Wysiać nasiona 1kg na 40 mkw
    4. Np walcem (orgodowym) wbić nasiona w ziemie
    5. Podlać a jak pada nie podlewać ;)
    6. Skosić jak urośnie na min 5cm
    7. Rozrzucić nawóz dla trawy

    Wyczytałem też gdzies, że po przekopaniu i wyrównaniu grabiami ziemie
    wysiewa się nasiona a potem dopiero wbija się je walcem w ziemie czyli
    pomija się pkt 2.

    Poradzcie jak to zrobić dobrze.