  • 21. Data: 2018-02-02 12:09:14
    Temat: Re: Styropian - parametry techniczne
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 2 lutego 2018 11:59:30 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ta siatka to jaki gruby drut był?

    Grubość duszy grzesznika :)
    pi*oko dwa może trzy mm.

  • 22. Data: 2018-02-02 15:15:00
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.02.2018 11:45, s...@g...com wrote:

    > mi nie siadło. styrodur.
    > Posadzke uzbroilem siatka 10x10 z castoramy...

    Też miałem siatkę 10x10.

  • 23. Data: 2018-02-02 17:49:31
    Temat: Re: tyropian - parametry techniczne
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 02.02.2018 o 11:17, Janusz pisze:
    > Na podłogówce tylko taki klej, mnie "zawisły" dwie na ścianie i przez to
    > pękły.

    Dopytuje, bo ja też standardowo robię EPS100 pod podłogą, płytki na klej
    elastyczny.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2018-02-02 18:02:11
    Od: "mol styropianowy" <s...@o...pl>>

    > Wyjaśniłbym Ci ale nie mam odpowiedniego wykształcenia,
    > więc nie jestem godzien rozmowy (nawet merytorycznej) z Tobą,
    > przykro mi :D pozdr.-- Adam Sz.

    Wyjaśnienia spraw technicznych przez marketingowców z pseudowykształceniem
    mnie nie interesuja, bo wolę gdy ktoś wie o czym mówi, wiec bardzo słusznie
    że się wsytzymałeś, przy klientach też sie wstrzymuj.

  • 25. Data: 2018-02-02 18:05:39
    Od: "mol styropianowy" <s...@o...pl>>

    > Mnie też usiadła posadzka EPS100

    EPS100 nie nadaje sie na posadzki, bo jest za miękki, do posadzek zaleca się
    styropiany twarde EPS120 EPS150 EPS200 w zależności od przewidywanego
    obciażenia.
    Jak liczyłeś żeby ci te styropian nie usiadł?
    A może WPS100 było tylko na opakowaniu a wewnątrz EPS80, sprawdziłeś to?

  • 26. Data: 2018-02-02 18:09:21
    Od: "mol styropianowy" <s...@o...pl>>

    > Tak dokładnie, co ci po styro które pod wylewką ugnie Ci się o 10%? mi
    > siadł o 2-5mm i jest problem bo zrobiła mi się szpara a2 płytki pękły
    >, i co z tego że był podłogowy jak się okazał do du..y, stało się to po
    > kilku latach, więc pozamiatane. -- Pozdr Janusz

    Wytrzymałość na ściskanie, przy maksymalnym 10% odkształceniu to jest
    parametr techniczny styropianu.
    Jeśli obciążenie będzie znacznie mniejsze, to nie powinien wcale siadać.

  • 27. Data: 2018-02-02 18:10:17
    Od: "mol styropianowy" <s...@o...pl>>

    > a ja wlasnie przywiozłem eps100 i za pare dni układam.
    > Z życiowych niepokojów: będzie tego 20cm - z centymetr to musi usiąść :/

    EPS100 nie jest przeznaczony do posadzek.

  • 28. Data: 2018-02-02 18:14:14
    Od: "mol styropianowy" <s...@o...pl>>

    > Co to znaczy obciążenie 15 ton, obciążenie 4,5 tony i co one mają
    > wspólnego z wytrzymałością na ściskanie?

    Obciążenie 15 ton na metr kwadratowy wywiera ciśnienie 150kPa.
    To tak w kwestii wyjaśnienia panie handlowcu.

  • 29. Data: 2018-02-02 18:27:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2018 o 11:45 <s...@g...com> pisze:

    > mi nie siadło. styrodur.
    > Posadzke uzbroilem siatka 10x10 z castoramy...

    Styrodur Cię uratował.
    Siatka nie ma nic do osiadania. No chyba, że jest z prętów fi12 i wchodzi
    w ściany :-)

    TG

  • 30. Data: 2018-02-02 18:51:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Styrodur Cię uratował.
    > Siatka nie ma nic do osiadania. No chyba, że jest z prętów fi12 i
    > wchodzi w ściany :-)

    Ja mam szyny kolejowe w posadzce i też nic nie usiadło ;-) Ale to
    staaary budynek.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz