    From: "P" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Styropian tylko na fundament ?
    Date: Wed, 28 Sep 2011 09:38:28 +0200

    "Fachowcy" postawili mi garaż (przylepiony do 3 letniego domu).
    Garaż (i dom) nie ocieplony. Planuję ocieplanie może na przyszły rok może za
    2 lata.
    Właśnie mam układać kostkę podchodzącą pod ścianę garażu
    i się zastanawiam czy nie powininenm jeszcze przed kostką przykleić do
    fundamentów garażu
    jakiegoś styroduru XPS'a póki jeszcze jest tam dostęp (kostka będzie
    zafugowana).

    Tyle że ten styropian będzie narażony na wodę i śnieg lecącą pościanie :(
    Co radzicie?
    a) nie kłąść styropianu na fundament a jedynie w przyszłości ściany
    ocieplić?
    b) położyć styropian a jego górną krawędź zaciągnąć jakimś klejem (??)