  • Data: 2011-10-26 23:33:28
    Temat: Re: Styropian tylko na fundament ?
    Od: Filip <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-28 09:38, P pisze:
    > Właśnie mam układać kostkę podchodzącą pod ścianę garażu
    > i się zastanawiam czy nie powininenm jeszcze przed kostką przykleić do
    > fundamentów garażu
    > jakiegoś styroduru XPS'a póki jeszcze jest tam dostęp (kostka będzie
    > zafugowana).

    Niekoniecznie musi być to styrodur xps.

    Powinieneś przykleić ocieplenie jeśli takowe planujesz. A kostką
    dojechać do ocieplenia - względnie do krawężnika. Nie ma potrzeby by
    kostkę fugować, kto tak robi?!

    > Tyle że ten styropian będzie narażony na wodę i śnieg lecącą pościanie:(
    > Co radzicie?

    Zrobić ocieplenie budynku. Kampinosy na styropian i po sprawie.

    > a) nie kłąść styropianu na fundament a jedynie w przyszłości ściany
    > ocieplić?

    Nie ocieplisz ścian, jeśli nie zrobisz tego zgodnie z zasadami.

    > b) położyć styropian a jego górną krawędź zaciągnąć jakimś klejem (??)

    Lepiej nic nie rób jak takie rzeczy masz w głowie. Zatrudnij firmę,
    która ma pojęcie.