  • 21. Data: 2009-12-13 22:44:41
    Temat: Re: Sufit podwieszany - jak :) ?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 23:08:39 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > To prawda, ale tolerancja tam spora.
    > BTW kupiles w koncu Erdi??

    Nie kupilem, bo u mnie nigdzie tego nie ma :) Nie widzialem w zadnym
    sklepie z narzedziami. Nie wiem, gdzie mozna kupic te nozyce na terenie
    Warszawy i bliskich okolic.

    --
    best regards,
    scream

  • 22. Data: 2009-12-13 22:45:37
    Od: Dżejm <n...@n...spam>

    > Przede wszystkim profile szybciej się tnie nożycami niż byś włączył
    > szlifierkę. Ale skoro pytasz o "haczyki" to nie wiem czy wiesz, że w
    > świetle głupiego polskiego prawa budowlanego, podwieszany sufit to
    > przebudowa wymagająca uzyskania pozwolenia na budowę i zatrudnienia
    > kierownika budowy....

    Tak, teorię znam. A jak to wygląda w praktyce :) ? Nikt się nie przejmuje,
    czy może wręcz przeciwnie załatwienie formalności to pestka ? Prawdę mówiąc
    wolał bym zrobić wszystko legalnie.

    pozdro

  • 23. Data: 2009-12-13 22:55:07
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 13 Gru, 23:45, Dżejm <n...@n...spam> wrote:

    > Tak, teorię znam. A jak to wygląda w praktyce :) ? Nikt się nie przejmuje,
    > czy może wręcz przeciwnie załatwienie formalności to pestka ? Prawdę mówiąc
    > wolał bym zrobić wszystko legalnie.

    No wez nie rob sobie jaj :) Nie znam nikogo, kto zglaszalby taki
    drobny remoncik, a akurat sie zlozylo ze wiekszosc moich znajomych
    teraz kupuje, zmienia, remontuje swoje mieszkania. Nie zawracaj sobie
    (i urzednikom) duperelami glowy!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2009-12-13 23:03:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Nie kupilem, bo u mnie nigdzie tego nie ma :) Nie widzialem w zadnym
    > sklepie z narzedziami. Nie wiem, gdzie mozna kupic te nozyce na terenie
    > Warszawy i bliskich okolic.

    Kup w sieci. :-)
    Wzialem sobie na probe do ciecia profili na budowie co prawda nie mam
    doswiadczenia z cieciem blachy nozycami, ale w porownaniu z tymi co mam Erdi
    naprawde robia wrazenie. Mozna ciac doslownie wlos blachy i nic sie nie
    wywija. Do tego sztywne i naprawde solidne.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2009-12-14 14:49:42
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    I w tym przypadku nie chodzi o nagrzanie się betonu tylko nagrzanie się
    wkręta, który ze względu na to, że jest metalowy bardzo dobrze przewodzi
    ciepło. Ponadto wkręt trn styka się metalowym profilem, którey nie dość, ze
    dobrze przewodzi ciepło to jest dodatkowo soporej wielkości radiatorem
    ułatwiającym przekazywanie ciepła płomienia do wkręta. Wkręt natomiast
    znajduje się w tworzywie sztucznym, które jest dość dobrym izolatorem
    ciepła, a zarazem mało wytrzymałym materiałem na temperaturę.

  • 26. Data: 2009-12-14 15:27:35
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > No wez nie rob sobie jaj :) Nie znam nikogo, kto zglaszalby taki drobny remoncik

    Piszę z uśmieszkiem bo to prawo jest głupie i martwe. Ale niemniej takie obowiązuje
    od czasów zaborców i okupanta. A sufit podwieszany nie mieści się w urzędniczej
    definicji remontu. Jest przebudową. Bo zmieniają się parametry lokalu (wysokość).

  • 27. Data: 2009-12-14 23:29:04
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Gru, 16:27, "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote:

> [...]
    definicji remontu. Jest przebudową. Bo zmieniają się parametry lokalu (wysokość).

    Niezle jaja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.