  • 1. Data: 2010-02-21 11:46:50
    Temat: Sumka Mariusz
    Od: "tomasz jakubowski" <j...@g...pl>

    Pan Mariusz Sumka z firmy sumkaogrody wykonywal u mnie ogrod kompleksowo
    zaczynajac od kostki granitowej poprzez system nawadniajacy,oczko wodne a
    konczac na trawniku i nasadzeniach.Moje zdanie na temat Pana Mariusza i jego
    pracownikow jest bardzo dobre.Prace ktore wykonywali u mnie w koncowym
    rezultacie wygladaja znakomicie a i sama wspolpraca z Panem Mariuszem
    przebiegala normalnie bez wiekszych problemow.Takze ja osobiscie moge
    polecic uslugi tej firmy.

  • 2. Data: 2010-02-21 16:53:42
    Temat: Re: Sumka Mariusz
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    tomasz jakubowski pisze:
> [...]
    > rezultacie wygladaja znakomicie a i sama wspolpraca z Panem Mariuszem
    > przebiegala normalnie bez wiekszych problemow.Takze ja osobiscie moge

    Łubu dubu, łubu dubu niech żyje nam ....

    Pozdrawiam
    Kaśka

  • 3. Data: 2010-02-26 20:33:21
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Łubu dubu, łubu dubu niech żyje nam ....

    Już nie żyje...

    Pozdrawiam
    FJ

  • 4. Data: 2010-02-26 20:48:05