  • 1. Data: 2010-02-19 18:28:51
    Temat: pierwszy znak wiosny 2010
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Witam
    Dziś widziałem lecące nad Ponderozą żurawie
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 2. Data: 2010-02-19 18:41:49
    Temat: Re: pierwszy znak wiosny 2010
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 19:28:51 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > Witam
    > Dziś widziałem lecące nad Ponderozą żurawie
> [...]

    Spóźniłeś się - od dwóch tygodni na potęgę kwitną olsze u nas nad rzeką,
    mówi mi o tym dokuczliwie moja alergia ;)
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2010-02-26 07:56:29
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:nukgovxy9g6x.gm3sahdtli2e.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): XL z adresu <i...@g...pl> napisał(a):

    > Spóźniłeś się - od dwóch tygodni na potęgę kwitną olsze u nas nad
    > rzeką, mówi mi o tym dokuczliwie moja alergia ;)

    I bardzo dobrze (nie że alergia, tylko że idzie wiosna) nareszcie
    przyzwoicie zaczyna się jeździć, chociaż te dziuuury !
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek