  • 1. Data: 2009-11-23 11:17:55
    Temat: Szafa wnękowa - projekt wnętrza
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    Witam bede mial w pokoju dziennym szafe wnekowa 2,6 m wysokosc, 2,3m
    szerokosc, 70 cm glebokosc, zastanawiam sie nad zabudowniem srodka
    gdzie polki, szuflady i chaki zamontowac

    Narazie wymyslilem cos takiego :

    http://i48.tinypic.com/155nltu.jpg

    Co sadzicie o 2 wieszakach na kurtki w 1 czesci, krotsze ubrania wyzej
    dluzsze ( np kurtki plaszcze nizej )

    Jezeli ktos z was ma taka lub podobna szafe prosze o porade.. :P

    Pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2009-11-23 11:36:01
    Temat: Re: Szafa wnękowa - projekt wnętrza
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Co sadzicie o 2 wieszakach na kurtki w 1 czesci, krotsze ubrania wyzej
    > dluzsze ( np kurtki plaszcze nizej )

    "metr-dwajścia" na dole to za mało na płaszcze
    pomiewaz płaszczów jest w domu niewielka ilośc
    mozesz pomysleć małym ale długim boxie dla nich

    np. na prawej stronie zrobic jeszcze jedną sciankę z wnęka na plascze od
    samej góry
    a na dole kilka małych szufladek an duperele

    albo wieszac na płasko na sicanie "za" tymi dwoma wieszakami poziomymi
    wysuwając całośc lekko do przodu (głąbsza szafa)
    wtedy latem plaszcze nie przeszkadzają
    ale korzystanie z takiego systemy jest lekko uciążliwe

  • 3. Data: 2009-11-23 12:46:06
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    On 23 Lis, 12:36, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

> [...]
    > wysuwając całośc lekko do przodu (głąbsza szafa)
    > wtedy latem plaszcze nie przeszkadzają
    > ale korzystanie z takiego systemy jest lekko uciążliwe

    o dzieki za odpowiedz, ja nie mam zadnych dlugich plaszczy :) wiec
    1,3m na dolny hak na kurtki powinien wystarczyc, a co myslisz o tych
    polkach szufladach? zmieniac cos? bo wydaje mi sie ze po lewej stronie
    6 polek to troche za duzo :) nie wiem co tam wsadze zamiast 6 polek
    zrobic np 4 tylko co z pozostalymi zrobic ?

  • 4. Data: 2009-11-23 12:55:58
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    Winetoo : butow tam nie bede trzymal mam szafke na przedpokoju do
    tego, ubrania i rzeczy beda tam tylko moje ( spodnie, bluzy, koszule,
    kurtki, bielizna, jakies graty inne, duzo tego nie ma) na przedpokoju
    mam 2 podobna szafe i tam rodzice trzymaja swoje graty :P Ja plaszczow
    zadnych dlugich nie mam, moze garnitur to wloze go do tej szafy na
    przedpokoju.. te 6 polek po lewej zostawic tak ? bo prawa strona i
    srodek wydaje mi sie dobrym rozwiazaniem, tak samo jak gora dluza na
    cala szerokosc..

  • 5. Data: 2009-11-23 13:08:47
    Od: "Andrzej Kałuża" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
[...]

    Witam,

    1) co masz w domu co mógłbyś tam upchnąć ?
    - drabinkę aby wstawić coś wysoko
    - odkurzacz
    - deskę do prasowania
    - skarpety
    - wiertarkę, piłę 55cm długości

    2) czy chcesz mieć możłiwość rozbudowy ?
    - jeśli przyjmiesz wymiary niektórych przestrzeni jako wielokrotność 50, 75
    i 100cm razem z MDF 18mm (czyli np 1000-18-18) to będziesz mógł dobierać np.
    z ikei, półki na buty, kosze plastikowe, etc
    - jeśli przyjmiesz przestrzeń na rzeczy jako wielokrotność szerokości 30cm
    to będziesz mógł dobrać coś z innych sklepów, półki druciane, szuflady
    gotowe, etc

    70cm głębokości to sporo, oprócz tylnej ścianki masz jeszcze tą po lewej i
    po prawej :-)

  • 6. Data: 2009-11-23 14:09:38
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > ja nie mam zadnych dlugich plaszczy :) wiec
    > 1,3m na dolny hak na kurtki powinien wystarczyc,

    i nigdy nie bedziesz mieć?
    moze sie na to przygotuj juz teraz jak robisz, potem bedzie to duzo
    trudniejsze?

    > a co myslisz o tych polkach szufladach? zmieniac cos?
    > bo wydaje mi sie ze po lewej stronie 6 polek to troche za duzo :)

    półek nigdy nie za duzo - bardzo szybko sie o tym przekonasz
    ale do szuflady schowasz wiecej niż na półkę
    i nie trzeba tak dokładnie "układać" ;-)

    do wysokosci operacyjnej (dokad sięgasz od góry)
    daj duże szuflady na szynach umozliwających ich całkowite wysuniecie

    ja mam 8 takich, że do kazdej chowa mi sie dziecko (se zabawe wymyslili)
    i nie jest za duzo ... teraz zrobiłbym jeszcze 4 wiecej

    > nie wiem co tam wsadze zamiast 6 polek
    > zrobic np 4 tylko co z pozostalymi zrobic ?

    szuflady a nad nimi półki

    po co ta szafka na klucz na dole?

  • 7. Data: 2009-11-23 14:15:24
    Temat: Re: Szafa wnekowa - projekt wnetrza
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    On 23 Lis, 14:44, "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> wrote:
    > Uzytkownik "Lukasz" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:2ad24d94-b37a-4b21-a960-f5b2548571a5@
    p23g2000vbl.googlegroups.com...

    > Jak bez plaszczy i butów to prawa czesc i srodek sa OK. Z góra to tez dobry
    > sposób zmiesci sie jakis namiot czy skladany kajak :-)
    >
    > Jesli w tej szafie chcesz trzymac rózne drobiazgi ( "jakies graty inne" ), a
    > nie tylko ciuchy to ja bym dal wiecej szuflad róznej wysokosci. Bielizne tez
    > IMO wygodniej trzymac w szyfladach.
    >
    > Aha widzialem u znajomych rozwiazanie, ze czesc takiej szafy byla zostawiona
    > bez pólek na wysokosc 2m. - taka waska wysoka przestrzen - trzymali tam
    > narty :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Winetoo

    ok dzieki za rzeczowa odpowiedz zastanawiam sie jeszcze czy w srodkowe
    drzwi dac lustro? jesli tak to na cale drzwi czy jakas czens? pokoj
    ma 4,7m dlugosc 2,3m szer 2,6m wys, sciany beda pomalowane na jasny
    kolor.

  • 8. Data: 2009-11-23 15:23:33
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Lukasz wrote:
> [...]
    > dluzsze ( np kurtki plaszcze nizej )
    >
    > Jezeli ktos z was ma taka lub podobna szafe prosze o porade.. :P

    mi rzuciła się w oczy wysokość na jakiej są szuflady
    do 1.2 MAX chyba da rade - później będzie bb.niewygodne
    ja bym się nawet ograniczał do 1m

    jeśli szafki zamykane mają spełniać swój obowiązek antywłamaniowy to lepiej
    kłódka - takie zameczki wyrywa się pierwszą lepszą

    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 9. Data: 2009-11-23 18:03:30
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Lukasz wrote:
    > zastanawiam sie nad zabudowniem srodka
    > gdzie polki, szuflady i chaki zamontowac

    Zapewne bedziesz mial do tego drzwi przesuwne. I najprawdopodobniej 3
    skrzydla. Jesli tak, to srodkowa czesc musi byc wezsza. W przeciwnym
    wypadku wiec nawet po dopchaniu skrzydel do scian nie wysuniesz szuflady
    (bo skrzydla maja szerokosc 1/3 calosci + zakladka).

    --
    NotBear

  • 10. Data: 2009-11-23 20:59:04
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "NotBear" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wypadku wiec nawet po dopchaniu skrzydel do scian nie wysuniesz szuflady
    > (bo skrzydla maja szerokosc 1/3 calosci + zakladka).

    Na taką szerokość szafy wystarczą 2 skrzydła przesuwne - mamy dostęp do 1/2
    szafy, ale też zupełnie inny układ wnętrza: szersze pólki, dłuższy drążek
    albo miejsce na narty...

    Pozdrawiam
    Driud29