  • 1. Data: 2011-01-29 20:10:27
    Temat: Szukam ekipy na budowe
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Czesc!

    Szukam ekipy (firmy) do prac budowalnych, na Slasku. Mozecie kogos polecic?

    Najlepiej kogos nad kim nie trzeba stac 100% czasu i na rece patrzec :)
    A jakby sie jeszcze tacy z rozsadnymi cenami trafili... ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-01-29 20:28:00
    Temat: Re: Szukam ekipy na budowe
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik RadekNet napisał:

    > Najlepiej kogos nad kim nie trzeba stac 100% czasu i na rece patrzec :)
    > A jakby sie jeszcze tacy z rozsadnymi cenami trafili... ;)

    Zaraz Ci Kiki napisze, że takich ekip nie ma...

    Jednak ze swojego doświadczenia wiem, że są.
    Pewnie, że musisz bardziej przebywać, niż bywać na budowie, żeby zrobili
    'po Twojemu', a nie po swojemu, ale nie jest to wynik ich nieuczciwości,
    tylko tego, że 'tak się robiło od zawsze', ale skoro klient chce
    inaczej, to zrobią jak chce... w końcu płaci :-).

    A skąd jesteś? - Śląsk jest spory.

    Popytaj może wsród znajomych, którzy budowali ostatnio. Ja w ten sposób
    znajdowałem ekipy. Jednak nie na Śląsku, choć tam mieszkałem... :-).

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-01-29 20:28:03
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.01.2011 21:28, robercik-us pisze:

    > Zaraz Ci Kiki napisze, że takich ekip nie ma...

    Wytrzymam to ;)
    A na powaznie to zawsze bedzie tam moj ojciec, bo mieszka o krok, no i
    przez powiedzmy 50% czasu ja osobiscie.

    > A skąd jesteś? - Śląsk jest spory.
    >
    > Popytaj może wsród znajomych, którzy budowali ostatnio. Ja w ten sposób
    > znajdowałem ekipy. Jednak nie na Śląsku, choć tam mieszkałem... :-).

    Problem z tym, ze nie mam u siebie takich znajomych, a jedna ekipa,
    ktora robila u rodzicow remont wnetrza ... okazala sie nie odpowiednia.

    Rejon Tarnowskie Gory, Bytom...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2011-01-29 21:05:15
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik RadekNet napisał:

    > Rejon Tarnowskie Gory, Bytom...

    Jesteś może z Radzionkowa...? :-)
    Coś mi to mówi.

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2011-01-29 21:18:09
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 29.01.2011 22:05, robercik-us pisze:

    > Jesteś może z Radzionkowa...? :-)
    > Coś mi to mówi.

    Po mieczu ;) Ale ja sie wychowalem we wsi obok ;)
    A Ty skad?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 6. Data: 2011-01-29 21:39:00
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik RadekNet napisał:

    > Po mieczu ;) Ale ja sie wychowalem we wsi obok ;)
    > A Ty skad?

    Ja ze Świebodzina - lubuskie :-D.
    W Piekarach ostatnio mieszkałem z rodziną... :-)))

    pozdr
    Robert G

  • 7. Data: 2011-01-30 14:29:58
    Od: "Jackare" <1...@1...com>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Problem z tym, ze nie mam u siebie takich znajomych, a jedna ekipa, ktora
    > robila u rodzicow remont wnetrza ... okazala sie nie odpowiednia.

    Ja jestem z Bytomia i wykonuję instalacje wewnętrzne
    Współpracuję z dwiema ekipami od wykończeń.
    Jeżeli chodzi o SSO to znam dwóch takich z Katowic co się tym zajmują.
    Jeżeli chcesz zobaczyć prace "moich" współpracowników od wykończeń to
    zapraszam aktualnie na Plac Kościuszki. Robota wre.
    W razie czego dzwoń na 602-633-105
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2011-01-30 15:11:55
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 30.01.2011 15:29, Jackare pisze:

> [...]
    > Jeżeli chcesz zobaczyć prace "moich" współpracowników od wykończeń to
    > zapraszam aktualnie na Plac Kościuszki. Robota wre.

    Podaj mi swojego maila na priv.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk