  • 1. Data: 2011-02-08 19:43:06
    Temat: Szukam namiarów na ekipy - Częstochowa
    Od: hk <h...@k...pl>

    Zależy mi na hydraulice, CO, i sanitarce - będą konieczne przeróbki
    projektu sanitarki i wody oraz zrobienie podłogówek oprócz kaloryferów.
    Szukam kogoś kto sobie zmieni projekt z sensem i porządnie zrobi
    instalacje.
    Nie szukam kogoś kto jest mocny w gębie i niby wie jak robić a i tak
    potem zrobi źle... wolałbym takich którzy na pewno u kogoś tam dobrze
    zrobili (i wiadomo że praktyka u nich nadąża za teorią)

    Na grupie częstochowskiej dwa konkretne namiary z czego jeden niepewny a
    drugi raz pochwalony a potem kilkukrotnie mocno krytykowany.

    Szukam też fachowca od dachów - mam dwa namiary ale już bym wolał
    większy wybór mieć :)

    Może budował ktoś w okolicy i ma namiary?