  • 11. Data: 2010-09-05 17:33:44
    Temat: Re: Szyby zespolone metnieja po 4 latach
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:i605mg$rti$1@opal.futuro.pl...
    > Mnie na oknach też chcieli strzelić. Wstawili wzmocnienia stalowe w
    > plastiki nie od tych okien co powodowało widoczne od początku wygięcia
    > plastiku.

    To standardowa oszczędność. Nie wiem kto tego nie robi.

    > Ogólnie bydlaki, nad którymi trzeba stać, nawet byłem przeprowadzić
    > kontrolę wkładek podczas drugiego podejścia, a okna i tak są do regulacji
    > na zimę i

    Nie mam nerwów. Wolę sobie sam dłubać przy remoncie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-09-05 20:21:05
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 3 Wrz, 20:36, "Tomasz" <t...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał

    > Nie wiem po czym poznac szyby dobre od zlych kiedy sa nowe.
    > Te byly wszystkie zaklasniete do srodka, czyli mialy jakies podcisnienie.
    > Teraz zaczelo sie w nich cisnienie wyrownywac.
    > Czy w dobrych szybach cisnienie wewnatrz jest takie samo jak atmosferyczne?

    Na ramce miedzyszybowej powinienes miec napisanego producenta i
    parametry calego szklenia. Przyjrzyj sie dokladnie - kazdy producent
    to robi! Nie wydaje mi sie, zeby miedzy szybami panowalo jakies
    podcisnienie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2010-09-06 07:10:51
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał

[...]

    O czym Ty piszesz, o jakich naklejkach producenta.
    Tu u nas na Kaszubach takie szyby zespolone robi sam kazdy szklarz.
    Kilka lat temu Zawiozlem do pierwszego napotkanego w drodze do pracy
    szklarza dwa okna od domku letniskowego z poleceniem aby wymienil mi szyby
    pojedyncze na zespolone. On te szyby zespolone zrobil przy mnie. Nie
    zwrocilem uwagi czy wypelnial to argonem czy nie w kazdym razie szyby te po
    8 latach sa nadal czyste i nie metnieja, ale nie bylo tam zadnego
    podcisnienia bo szyby nie byly zaklasniete.
    Te natomiast ktore mi zalozyli w calym nowym domu mialy w srodku
    podcisnienie bo byly wklasniete i przy odbiciu skupialy swiatlo jak wklesle
    zwierciadlo.
    Teraz po 4 latach stracily szczelnosc i do srodka weszlo powietrze.
    Chyba jedynym ratunkiem jest rzeczywiscie przepis Jana.

    --
    Tomasz

  • 14. Data: 2010-09-06 07:23:37
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 6 Wrz, 09:10, "Tomasz" <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Teraz po 4 latach stracily szczelnosc i do srodka weszlo powietrze.
    > Chyba jedynym ratunkiem jest rzeczywiscie przepis Jana.

    Aha.. No to masz juz zrodlo problemu - ot garazowa robota :) To nie sa
    naklejki, tylko nadruk - taka malo na pierwszy rzut oka widoczna,
    "kropkowana" czcionka. Kazdy porzadny producent to robi! Dzieki temu
    rozpoznasz grubosc i ilosc szyb, szerokosc calego wkladu, odstep(y)
    miedzy szybami, czy wklad jest o2, p2, p4 i czym napelnione - slowem
    komplet danych :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2010-09-06 19:07:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

> [...]
    > rozpoznasz grubosc i ilosc szyb, szerokosc calego wkladu, odstep(y)
    > miedzy szybami, czy wklad jest o2, p2, p4 i czym napelnione - slowem

    no i wspólczynnik przenikalnosci jest podany :)

    a tak juz wie, ze ma szyby marki szyby i tyle. a k ma takie jak w starych
    oknach z bloku.