    From: Ariusz <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: TARAS?
    Date: Tue, 14 Aug 2012 10:09:39 +0200

    Mam wylany taras z betonu w tym roku chciałem na niego położyć płytki
    gresowe. Na betonie jest kilka pęknięć i mam obawy czy kiedyś płytki mi
    nie popękają. Z tego co wiem, można taras położyć na specjalnej
    elastycznej masie (nie jest to klej elastyczny) coś w stylu żywicy,
    która to ponoć doskonale izoluje, a jednocześnie klei.
    Kosztuje to jednak dość sporo.

    Ostatnio natrafiłem na płyty betonowe, które głównie układa się na
    gruncie. Jest jednak możliwość ułożenia ich na wylewce za pomocą
    specjalnych dystansów. Są dostępne również dystanse regulowane.

    np. http://www.galeriakamieni.pl/new/1271757174.jpeg

    Nie miał bym wątpliwości gdyby nie to, że na mój taras prowadzą dwa
    stopnie, nigdzie nie widzę jak można wykończyć pionowe podstopnice no i
    jak będzie się to trzymać na stopniu?

    Czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie i coś podpowie.

    Ariusz