  • 11. Data: 2012-08-14 13:31:49
    Temat: Re: TARAS?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > sam - taniej.
    >
    > Tak mamy ładny trwały bezproblemowy taras w podobnej cenie jak
    > z płytek gresowych.
    >
    > Może ktoś minie poprawi w moich wyliczeniach i szacunkach bo wszystko
    > robione z pamięci, a ta wiadomo lubi zawodzić.

    Tak to mniej więcej wychodzi, równiez brałem opisane przez ciebie opcje do
    wyboru
    u mnie oczywiście z tarasu jeszcze jest zejscie 8 stopni na trawnik,
    min dlatego odpadły kompozyty, taras wyszedl bardzo łądnie z efektu jestem
    zadowolony, czy odpadnie cos zobaczymy za kilka lat :)

    natomiast nawet jak odpadnie to zostawiłem sobie paczkę płytek,
    natomiast cały zostal wykonany zgodnie z zaleceniami mapei
    Gdyby nie schody to tez prawdopodobnie wybrałbym płytki kompozytowe,
    ale z tego schodów zrobić się nie da za bardzo :)

  • 12. Data: 2012-08-14 21:45:21
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Panowie a czemu nie 5 dni wczesniej ten wartek :(
    zalalem własnie taras :/
    --
    AH

  • 13. Data: 2012-08-14 22:45:01
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 14 Sie, 21:45, ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> wrote:
    > Panowie a czemu nie 5 dni wczesniej ten wartek :(
    > zalalem w asnie taras :/

    Bo nie rozmawiałeś z fliziarzem/glazurnikiem o wadach tego
    rozwiązania ;)

    U mnie akurat częśc tarasu z kostki, część będzie z drewna - tu nie
    wiem tylko czy na słupkach betonowych, czy lepiej pod legary tarasowe
    wylać jakąś płytę.

    mucher