  • 231. Data: 2010-12-10 23:22:36
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Najniższa statystycznie średnia długość życia w Polsce jest właśnie w
    Łodzi...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 232. Data: 2010-12-10 23:23:41
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Chłe, chłe, chłe.....
    > Wielka tajemnica, a nie tak całkiem dawno się chwaliłeś tymi miejscami :D

    Te najlepsze to nikomu nie mówię. Nie na darmo spędziłem kilkadziesiąt
    miesięcy szwendając się po tropikach. :)

  • 233. Data: 2010-12-10 23:26:06
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Życie na koszt przyszłych pokoleń to wstyd.

    Szczególnie jak się bzyka z zabezpieczeniem i nie płodzi tych pokoleń.

    > Zadłużenie nie jest wirtualne.
    > Samorządy mają w bankach długi.
    > Jeśli będzie ten proces eskalował to np. za jakiś czas nie będzie kasy na
    > latarnię uliczną pod Twoim domem i w nocy będziesz miał ciemno, albo nie
    > będzie kasy na odśnieżanie Twojej ulicy.

    Nie mogę się doczekać!

  • 234. Data: 2010-12-11 07:26:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr wrote:

> [...]
    > zmienić, wystarczy wola mieszkańców i ok. 2 lat. Wystarczy chcieć. No
    > chyba, że reszcie mieszkańców nie podoba się twoja wizja budownictwa
    > bo narusza ich poczucie ładu przestrzennego - jak tak to się
    > wyprowadź.

    > Z zapisu, który przytoczyłeś wynika, że możesz pokryć czerwoną
    > dachówką, zieloną blachą, bądź jaskrawożółtym gontem bitumicznym.
    > Jeśli już to wyimaginowany problem leży kącie nachylenia dachu.
    > Chyba, że nie umiesz cytować.

    > Co jest napisane w MPZP zależy od mieszkańców. Wystarczy go zmienić.

    sądzisz że pewnej niedalekiej ode mnie okolicy to mieszkańcy powstawiali do
    MPZP wytyczne o wielkości i proporcjach okien , symetryczności fasady,
    wielkości drzwi wejściowych itp bzdety? czy raczej jakiś nawiedzony
    urbanista totalitarysta. Najlepsze że w tej okolicy stai cała kupa domów
    które zostały zbudowane wcześneij i nie spełnia kompletnie tych pokręconych
    wymagań.

  • 235. Data: 2010-12-11 08:45:12
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Szczególnie jak się bzyka z zabezpieczeniem i nie płodzi tych pokoleń.

    Ile masz dzieci jesli mozna spytac?

    Kris

  • 236. Data: 2010-12-11 08:52:56
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Ile masz dzieci jesli mozna spytac?

    Skąd mam wiedzieć?????

  • 237. Data: 2010-12-11 09:19:12
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:idvdn1$9dt$...@n...onet.pl... Ile masz dzieci jesli mozna
    > spytac?

    Jedno... na razie...
    Mam jednak wrażenie, że nie rozumiemy się.

  • 238. Data: 2010-12-11 09:58:48
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd mam wiedzieć?????

    A ukradzionych?

  • 239. Data: 2010-12-11 13:07:46
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message

    > A ukradzionych?

    Policz u siebie w domu.

  • 240. Data: 2010-12-11 17:56:01
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-11 00:11, quent pisze:

> [...]
    > na latarnię uliczną pod Twoim domem i w nocy będziesz miał ciemno, albo
    > nie będzie kasy na odśnieżanie Twojej ulicy.

    Dźwigną podatki.
    Wtedy nikt (poza nielicznymi, których nie będzie stać na emigrację) nie
    będzie chciał tu mieszkać, bo i po co.
    Wtedy tę ziemię Żydzi albo Chińczycy wykupią za bezcen.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.