  • 1. Data: 2009-10-04 16:17:17
    Temat: Tanie szambo
    Od: Luiz <c...@d...pl>

    Witam
    Proszę pilnie o radę, aby oddać dom do użytkowania muszę wykonać
    szambo (dwukomorowe o poj. ok 8m3) w niedalekiej perspektywie (do 1
    roku) nastąpi przyłącz do kanalizacji miejskiej, aktualnie dom jest w
    trakcie wykańczania a zasiedlenie planuję na wiosnę 2010r. w związku z
    powyższym chcę wykonać szambo możliwie najniższym kosztem co radzicie?
    Podobno najtaniej z kręgów betonowych, mam tak w projekcie, szambo z
    kręgów betonowych fi 1400 w sumie 12 kręgów 0,6m ale myślałem że są
    tańsze tymczasem cena to 421pln brutto/szt. za same kręgi daje to
    kwotę ponad 5tys. do tego inne rzeczy, myślałem że takie tymczasowe
    szambo może być tańsze.

    Wszelkie sugestie mile widziane.

    Pzdr
    Luiz

  • 2. Data: 2009-10-04 16:35:52
    Temat: Re: Tanie szambo
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    Luiz pisze:
    fi 1400 w sumie 12 kręgów 0,6m ale myślałem że są
    > tańsze tymczasem cena to 421pln brutto/szt. za same kręgi daje to

    nie pomyliles sie z ta kwota?

  • 3. Data: 2009-10-04 17:40:25
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

    "Luiz" <c...@d...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    >tańsze tymczasem cena to 421pln brutto/szt. za same kręgi daje to
    >kwotę ponad 5tys. do tego inne rzeczy, myślałem że takie tymczasowe

    Niezla cena... ja u mnie za fi1200 place 150 za sztuke. Wiec albo mieszkasz
    daleko od producenta, albo chca cie nakrecic. U mnie szambo z kregow fi2900
    (3 kregi, calkowita pojemnosc 9m3) z przywiezieniem, montazem, wy i
    zakopaniem to koszt 3200. Ale produkuje to pobliska zwirownia.
    Pozdr.

    --
    michalski

  • 4. Data: 2009-10-04 18:19:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 4 Paź, 18:17, Luiz <c...@d...pl> wrote:
    >za same kręgi daje to
    > kwotę ponad 5tys.

    troche drogo...

    http://www.szambo.probud.pl/
    http://www.transbet.pl/szamba.html
    http://www.szambo.go3.pl/oferta.html

    pogooglowac wystarczy...
    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=szambo+beton
    owe+cena&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=szambo+bet
    onowe+cena&fp=42f468a02641c819

    WS

  • 5. Data: 2009-10-04 19:22:53
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Luiz" <c...@d...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Podobno najtaniej z kręgów betonowych, mam tak w projekcie, szambo z
    kręgów betonowych fi 1400 w sumie 12 kręgów 0,6m
    ----------------------
    Chcesz kopać 6~7 m wgłąb ??

    ale myślałem że są
    tańsze tymczasem cena to 421pln brutto/szt. za same kręgi
    ----------------------
    ??
    Przemyśl moze z mniejszych kręgów i 3-komorowe.

    kwotę ponad 5tys.
    -----------------------
    swego czasu kupiłem z ogłoszenia używany zbiornik z włókna szklanego
    >= 6 m3 za ~1200 PLN.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2009-10-04 19:26:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

[...]

    Więc olej odbiór nie rób szamba i poczekaj na kanalizacje. Może do wiosny
    2010 tobie ją zrobią.
    Do czego Tobie ten ODBIÓR tak pilnie potrzebny?

    Kris

  • 7. Data: 2009-10-04 21:34:27
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 4 Paź, 18:17, Luiz <c...@d...pl> wrote:

> [...]
    > tańsze tymczasem cena to 421pln brutto/szt. za same kręgi daje to
    > kwotę ponad 5tys. do tego inne rzeczy, myślałem że takie tymczasowe

    Kregi rzeczywiscie sa drogie ale 420 pln to cena troche przesadzona :)
    Fi1200 kosztuja u mnie po 170 pln brutto (wys. 0,5m).

    Ja sobie sam wylalem szambo - prostokatne, trzykomorowe, wymiary ok
    2,6 x 4,6 i wysokosc 1,5m. Wyszlo jakies 1,5k pln ale nie licze dosyc
    sporej ilosci stali jaka mi zostala jeszcze ze stropow :) Na gotowo
    (po uwzglednieniu wysokosci odplywow - bo mam przelewy zrobione gora)
    ma 9,5m3 :) Troche pracy przy tym bylo ale za gotowe 10m3 wlasnie z
    probudu (ktos tu wstawial linka) niby na stronie 2k pln ale trzeba
    doliczyc koszty przegrod, vat i transport i wychodzi blizej 5k niz
    deklarowane 2k ;) No pozatym do mnie na dzialke bylby problem z
    wjazdem - teren musi byc rowny zeby to rozladowac a u mnie same
    gorki :-)

    Dodatkowa zaleta to fakt, ze po moim szambie moge smialo jezdzic
    osobowka, a szambo jest u mnie przed garazem, z tylu domu, wiec
    przejezdzane bedzie dosc czesto ;) Po plastikowych zbiornikach
    najczesciej jezdzic nie mozna.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2009-10-05 11:33:02
    Od: Luiz <c...@d...pl>

    On 4 Paź, 18:17, Luiz <c...@d...pl> wrote:
> [...]
    > tańsze tymczasem cena to 421pln brutto/szt. za same kręgi daje to
    > kwotę ponad 5tys. do tego inne rzeczy, myślałem że takie tymczasowe

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi :) Fakt trochę zamieszałem, o cenę
    kręgów dowiadywałem się tel. i nie dopytałem o "wysokość" kręgu
    zakładając że 0,6m to standard, tymczasem 421pln/szt brutto to cena za
    krąg 1400x1000. Ostatecznie zdecyduję się na kręgi 1200x1000 cena
    245pln/szt. brutto i zrobię dwie komory z trzech kręgów każda. Co do
    konieczności zakończenia to odbiór w tym roku chcę z dwu powodów, po
    pierwsze bank i kredyt w którym mam podany termin ujawnienia domu w
    księdze wieczystej po drugie chcę skorzystać z ulgi odsetkowej gdzie
    także jest wymóg odnośnie terminu zakończenia budowy od daty uzyskania
    pozwolenia na budowę.

    Pzdr
    Luiz