  • 21. Data: 2010-02-26 22:45:10
    Temat: Re: Taniej - materia3y budowlane i us3ugi REKLAMA
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    On 26 Lut, 23:41, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "Marcin" <m...@e...com.pl> wrote in message

    d.googlegroups.com...

    > Nie mia e adnego prawa spamowa pod adnym pozorem. Nikogo to nie
    > interesuje, a jedynie za mieca. Og o si na oferii czy ceneo i podaj ceny
    > to ci znajdziemy.

    Dalej nie wiem czego mam podać cenę? Swojej usługi? Już napisałem że
    biorę 50 % z różnicy pomiędzy Pana ofertą a tą za ile Panu kupię.
    Niestety taka oferta nie mieści się ani na oferii ani na ceneo.

  • 22. Data: 2010-02-26 22:52:10
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    To mi wygląda na wałek i tyle :-)
    przstrzegam jakby co :-)

  • 23. Data: 2010-02-26 22:56:42
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    On 26 Lut, 23:52, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > To mi wygląda na wałek i tyle :-)
    > przstrzegam jakby co :-)

    Czy firmy które doradzają w kredytach, ubezpieczeniach, sprowadzaniu
    samochodów, wyborze wycieczek to też wałek. Wiem że to coś nowego, ale
    dlatego jest piękne coś takiego wdrażać. Zapraszam do sprawdzenia od
    Pana wezmę tylko 10 % z różnicy.

  • 24. Data: 2010-02-27 00:04:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]

    >samochodów, wyborze wycieczek to też wałek. Wiem że to coś nowego, ale
    >dlatego jest piękne coś takiego wdrażać. Zapraszam do sprawdzenia od

    1.Jutro kupuje łaty. Cena 1.35zł za metr bieżacy z dostawą na plac. Załatw
    taniej to biorę od Ciebie
    2.Płytki chodnikowe chmurka:
    http://www.allegro.pl/item928424176_plytki_chodnikow
    e_taras_chodnik_kostka_brukowa.html
    Za dwa tygodnie dostarczą mi 55mkw w cenie 28zł/mkw. Dasz rade taniej
    zapraszam

    Kris

  • 25. Data: 2010-03-01 10:30:50
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    W dniu 2010-02-26 23:56, Marcin pisze:
    > Zapraszam do sprawdzenia od Pana wezmę tylko 10 % z różnicy.

    No więc w dniu 2010-02-27 01:04, Kris pisze:
    1.Jutro kupuje łaty. Cena 1.35zł za metr bieżący z dostawą na plac.
[...]

    Oto konkretna oferta, z podaniem źródła wyceny.
    Jeśli Pańska oferta jest tak konkurencyjna proszę o podanie na forum
    Pańskich cenna te materiały. Konkret za konkret.

    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 26. Data: 2010-03-01 10:59:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli Pańska oferta jest tak konkurencyjna proszę o podanie na forum
    > Pańskich cenna te materiały. Konkret za konkret.

    Przeciez podałem ceny.
    Łaty - cena 1,35zł za metr bieżący łaty
    Pytka chmurka- Cena 28zł/mkw,,

    To sa ceny od naszych lokalnych dostawców.
    Cena z transportem na moje podwórko
    Proszę teraz o info za ile wy możecie mi taki sam towar zaproponować?
    Jesli będzie taniej to prosze o info, będe miał podstawe do negocjacjio z
    moimi dostawcami lub wezme od Was(łaty nie bo juz kupiłem w sobote ale
    płytki jak najbardziej)

    Krzysiek

  • 27. Data: 2010-03-01 11:57:01
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    W dniu 2010-03-01 11:59, kris pisze:

    > Przeciez podałem ceny.

    Ja właśnie chciałem żeby "Marcin" podał swoje.
    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 28. Data: 2010-03-01 11:59:08
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Ja właśnie chciałem żeby "Marcin" podał swoje.

    No to sie dogadaliśmy;)))
    Ale sprawa wyjaśniona, czekamy na konkretna ofertę Marcina;))

    Krzysiek

  • 29. Data: 2010-03-02 09:25:03
    Od: cienias <c...@g...com>

    On 1 Mar, 12:59, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> napisał w
    wiadomościnews:hmgant$6nj$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    > No to sie dogadaliśmy;)))
    > Ale sprawa wyjaśniona, czekamy na konkretna ofertę Marcina;))
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    To jeszcze tylko miejsce dostawy.

    Czy laty były w równych dlugosciach oraz jaki był ich przekroj. Czy
    ten lokalny dostawca może wystawić deklarację zgodności na drewno oraz
    impregnację. Jestem zainteresowany odbiorem większej ilości. Jeśli
    spełni te niewielkie dodatkowe wymagania.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 30. Data: 2010-03-02 09:56:31
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cienias" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...
    On 1 Mar, 12:59, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    Jest to lokalny dostawca w miejscowości w której mieszkam

> [...]
    >impregnację. Jestem zainteresowany odbiorem większej ilości. Jeśli
    >spełni te niewielkie dodatkowe wymagania.

    Długość łat była tak jaka konkretnie zamówiłem. Potrzebowałem kilkadziesiat
    łat długosci 2,4metra i kilkadziesiat łat długosci 4 metry i taki mi
    dostarczyli
    wymiary 5*4cm impregnowane. Co do deklaracji zgodności to sie nie wypowiem.
    Nie wymagałem czegoś takiego- do niczego mi to nie było potrzebne. Być może
    by wystawił. Gośc ma od kilkunastu lat tartak i drewna sprzedaje mnóstwo
    Jak widze cena 1,35zł to i tak zadna rewelacja. Na Allegro mnóstwo takich
    ofert. Trzeba tylko wyszukac lokalnego dostawce aby koszty transportu nie
    zabiły

    Krzysiek