    From: "PC" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Taras drewniany - 2 pytania
    Date: Mon, 1 Aug 2011 16:39:18 +0200

    Mam na działce taras betonowy, który chciałbym, żeby zniknął. To jest kolos
    pół metra wysokości, wylany ze śmieci, bez zbrojenia. Jak kupiłem działkę to
    już był. Chcę go przykryć drewnianym tarasem.
    Moje wymagania to:
    1. Zero widocznych wkrętów - znalazłem system wolfcraft ale jest drogi.
    Możecie polecić coś tańszego?
    2. Chciałbym aby taras był otoczony ramką - jak obraz. Czyli po obwodzie
    deski wzdłuż boków połączone na skos a w środku deski wzdłuż krótszego boku.
    Nie pytajcie dlaczego bo tak chcę i już. Jak rozwiązać układ legarów? Czy to
    w ogóle da się zrobić bez drugiej warstwy desek?

    PC