  • 1. Data: 2011-09-19 18:43:13
    Temat: Taśma rozprężna ??? do okien...
    Od: hk <h...@k...pl>

    Powiedzcie jak się nazywa to coś, co tynkarze powinni przykleić na okno
    - żeby tynk się nie wykruszał i nie odspajał od ramy okna. Od środka,
    przy tynkowaniu wnęk okiennych... Pytałem tych co montują okna, ale
    takie wielkie oczy zrobili jak wilk do Czerwonego Kapturka...

  • 2. Data: 2011-09-19 22:06:09
    Temat: Re: Taśma rozprężna ??? do okien...
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "hk" <h...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tynkowaniu wnęk okiennych... Pytałem tych co montują okna, ale takie
    > wielkie oczy zrobili jak wilk do Czerwonego Kapturka...

    Wrzuć w Google: "listwa przyokienna"
    http://www.welta.pl/html/p3.html

    Część listwy jest przeznaczona do zerwania po tynkowaniu i ma klej do
    mocowania folii na czas tynkowania. Po zakończeniu prac odrywacz tę część
    listwy i masz piękne czyste okno :)

    Pozdrawiam,
    Druid29