  • 1. Data: 2011-03-24 13:47:02
    Temat: Traktorek partner
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Szukam, jdnak opini jak na lekarstwo a sprzedawca oczywiscie zachwala.
    Mianowicie Traktorek PARTNER 145107HRB moc 14,5 KM maja od razu podniesc do
    18,5 KM, 3 noze tnące + przystawka do mielenia. oczywiscie kosz itp.

    Mam do koszenia ok 50 ar trawy. Troche gorek troche drzew.

  • 2. Data: 2011-03-24 22:26:21
    Temat: Re: Traktorek partner
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Mam podobny i oto co zauważyłem:
    1. dużo radości dostarcza przekładanie ściętej trawy do kompostownika. Ja robię
    to tak: rozkładam na ziemi mocną folię, najeżdżam na nią traktorkiem i wysypuję.
    Ponieważ kosz jest dość duży to potem potrzebne są 2 osoby, żeby trawę z folii
    przerzucić do skrzyni. Folię obkładam kamieniami, żeby mi jej nie zwiał wiatr.
    2. tyle samo radości dostarcza manewrowanie między nisko położonymi gałęziami
    drzewek owocowych. W tym roku przewiduję dużą wycinkę.
    3. trzeba uważać, żeby nie najechać na jakieś metalowe elementy wystające z
    ziemi. Mnie się udało najechać na podstawę w którą wstawiam maszt od namiotu
    ogrodowego. Uszkodzony został jakiś element przenoszący moc na noże. Naprawa to
    przyjazd samochodu z przyczepą, aby odstawić traktorek do warszatu, wymiana
    uszkodzonego elementu w warsztacie i przywiezienie traktorka z powrotem. Ale
    przy okazji w obudowie noży zainstalowali mi szybkozłączkę, do której mogę
    podłączyć wąż ogrodowy, aby umyć noże po pracy.
    Ale ułatwiłem sobie życie bardzo.
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2011-03-24 22:33:08
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > traktorka z powrotem. Ale przy okazji w obudowie noży zainstalowali mi
    > szybkozłączkę, do której mogę podłączyć wąż ogrodowy, aby umyć noże po