  • 1. Data: 2011-03-23 11:01:29
    Temat: folia na namiot - do praktykow
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    Trafi mi sie niedlugo zakladanie filii na polokragla metalowa konstrukcje na
    namiot-foliak. Jak mocowac do takiej konstrukcji folie?
    Dotychczas mialem same drewniane konstrukcje i tam nie bylo problemow. A tu?

  • 2. Data: 2011-03-23 11:46:48
    Temat: Re: folia na namiot - do praktykow
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Trafi mi sie niedlugo zakladanie filii na polokragla metalowa konstrukcje na

    > namiot-foliak. Jak mocowac do takiej konstrukcji folie?

    > Dotychczas mialem same drewniane konstrukcje i tam nie bylo problemow. A tu?

    Folia ma być trochę dłużsaza od namiotu,Na dwóch końcach zrób zakładkę,zaprasuj
    żelazkiem przez gazetę. W tej zakładce ma być sznur,ma się przesuwać w folii.
    Na szczytach,po brzegach wykopujesz dołki, w dołki wbijasz haki.Przez oka haków
    przeciągasz końce sznura,sciągasz,obsypujesz boki i gotowe.
    mirzan