  • 1. Data: 2011-03-21 06:14:55
    Temat: Trawa a przymrozek
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Wysiałem w sobotę trawę na swojej działce ok 3 ar. Z soboty na niedziele temp ok
    0 st. C. Dziś po nocce temperatura -1,0 st. C i szadz na ziemi. Liczę na to, że
    nic sie nie stanie z nasionami. Jeszcze przeciez nie wykiełkowały.
    Co wy o tym sądzicie ? Przemarzły czy wzejdą ? Ile czasu trzeba czekać by coś
    możńa było dojrzeć ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-21 15:01:45
    Temat: Re: Trawa a przymrozek
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wykiełkowały. Co wy o tym sądzicie ? Przemarzły czy wzejdą ? Ile czasu
    > trzeba czekać by coś możńa było dojrzeć ?

    Hejka. Przymrozki wiosną to normalna sytuacja. Ostatni w połowie maja
    ale wyjątkowo potrafi zdarzyć się i na poczatku czerwca.
    Nasiona traw ani kiełki nie przemarzną. :-) Czekaj spokojnie na wschody
    bo ocieplenie zapowiedzieli dopiero na początek kwietnia.
    Pozdrawiam wiosennie Ja...cki