  • 1. Data: 2011-03-20 09:38:12
    Temat: Co to może byc za odmiana pomidorów?
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    3 lata temu kupowałem na targu sadzonki pomidorów,
    kilka róznych odmian - krakowski, jakiś malinowy oraz
    coś co sprzedawca nazwał "Wiliniusz"

    piszę nazwał, bo następnego roku mimo poszukiwań
    nie znalazłem nasion o takiej nazwie odmiany

    Pomidory były wysokopienne, owoce klasycznie czerwone,
    bardzo równomiernie okrągłe, duże (nawet bardzo duże)
    pieknie dojrzewające w całej objętości (nic zielonego
    w srodku).

    Czy ktos z Was kojarzy taką nazwę (może używano jej
    równocześnie z inną?) albo zbliżoną (może sprzedawca
    coś przekręcił?) i naprowadziłby mnie na właściwy trop?
    Może udałoby się znaleźć nasiona?

  • 2. Data: 2011-03-20 09:55:06
    Temat: Re: Co to może byc za odmiana pomidorów?
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2011-03-20 10:38, michalek pisze:
    > 3 lata temu kupowałem na targu sadzonki pomidorów,
    > kilka róznych odmian - krakowski, jakiś malinowy oraz
    > coś co sprzedawca nazwał "Wiliniusz"

    Vilnius' F1

    http://market.flortom.eu/cennik.php