  • 1. Data: 2010-03-30 14:51:15
    Temat: Czy zmyć spadź
    Od: stclaus <s...@a...pl>

    Witam,

    Może koledzy ogrodnicy pomogą.

    Nieszczęśliwie stanąłem samochodem pod drzewem gdzie spadała spadź (na
    moje oko). Mam teraz cały bok (szyby i blachy) u babrane tym
    paskudztwem. Ma ktoś doświadczenie czym to zmywać?

    Pozdrawiam i dzięki za pomoc

    stclaus

  • 2. Data: 2010-03-30 15:34:01
    Temat: Re: Czy zmyć spadź
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > Może koledzy ogrodnicy pomogą.
    >
    > Nieszczęśliwie stanąłem samochodem pod drzewem gdzie spadała spadź (na
    > moje oko). Mam teraz cały bok (szyby i blachy) u babrane tym paskudztwem.
    > Ma ktoś doświadczenie czym to zmywać?
    Witam!
    Jeżeli to jest spadź to wodą! Ale spadź to odchody mszyc, a teraz na mszyce
    trochę za wcześnie.
    Może napisz co to było za drzewo. Może to jakaś żywica? Detergenty nie
    "biorą" to spróbuj czystą terpentyną.
    Pozdrawiam - Waldek

  • 3. Data: 2010-03-30 17:12:02
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "waldek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Może napisz co to było za drzewo. Może to jakaś żywica? Detergenty nie
    > "biorą" to spróbuj czystą terpentyną.

    Myjnia automatyczna, program z aktywną pianą za ~20 PLN
    powinien wystarczyć.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-03-30 17:25:37
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "stclaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nieszczęśliwie stanąłem samochodem pod drzewem gdzie spadała spadź (na
    > moje oko). Mam teraz cały bok (szyby i blachy) u babrane tym paskudztwem.

    A jakie to było drzewo? Pamiętasz?

    Pozdrawiam precyzyjnie
    skryba

  • 5. Data: 2010-03-30 17:39:08
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:hot32s$a9n$2@news.onet.pl,
    niejaki(a): stclaus z adresu <s...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > moje oko). Mam teraz cały bok (szyby i blachy) u babrane tym
    > paskudztwem. Ma ktoś doświadczenie czym to zmywać?

    Ja tam bym od razu szedł do okulisty, skoro spadź spadła na oko :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 6. Data: 2010-03-30 17:52:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 19:39:08 +0200, Dziadek napisał(a):

    > W artykule news:hot32s$a9n$2@news.onet.pl,

    > Ja tam bym od razu szedł do okulisty, skoro spadź spadła na oko :-D

    ...i w dodatku w marcu :-)

  • 7. Data: 2010-03-30 17:53:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 16:51:15 +0200, stclaus napisał(a):

> [...]
    > moje oko). Mam teraz cały bok (szyby i blachy) u babrane tym
    > paskudztwem. Ma ktoś doświadczenie czym to zmywać?

    Spadź to nie jest, ale zmyjesz to spirytusem, no, powiedzmy denaturatem.

  • 8. Data: 2010-03-30 23:53:01
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 3/30/2010 10:51 AM, stclaus wrote:

    > Nieszczęśliwie stanąłem samochodem pod drzewem gdzie spadała spadź (na
    > moje oko). Mam teraz cały bok (szyby i blachy) u babrane tym
    > paskudztwem. Ma ktoś doświadczenie czym to zmywać?

    Coca Cola, Sprite, itp. To z kolei trzeba potem zmyć wodą.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 9. Data: 2010-03-31 05:04:50
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Spadź to nie jest, ale zmyjesz to spirytusem, no, powiedzmy denaturatem.
    Dokładnie miałem to samo zaproponować, trzeba tylko uważać z lakierem,
    zwłaszcza jasne kolory. Ja jednak zacząłbym od szamponu do samochodów:

    Nr kat.: 8708 AMWAYT Szampon do mycia samochodu, 1 Litr

    http://www.amway.pl/catalog?category=1105

    Nawet muszki długo niezmywalne zmywa bez śladu. A po myciu:

    Nr kat.: 8967 SILICONE GLAZET- Emulsja do polerowania samochodu 500 ml, też
    na tej stronie.

    WYPRÓBOWANE - WARTO !!!

  • 10. Data: 2010-03-31 06:35:07
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nr kat.: 8708 AMWAYT Szampon do mycia samochodu, 1 Litr
    >
    > http://www.amway.pl/catalog?category=1105

    trzeba być ostatnim debilem i idiotą a w dodatku totalnym frajerem zeby miec
    jakikolwiek kontakt z firma amway, tudziez kupowac ich produkty.
    absolutnie nie podawajcie im swoich danych

    sirapacz