  • 81. Data: 2013-03-22 21:20:06
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:kihv2j$ce0$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    -przekroczy...-biliard)
    > to sklonnosc bankow do udzielanie pozyczek,
    > dla niewyobrazalnie zadluzonych panstw, nie maleje.

    Dokladnie o tym pisze. Banki chetniej wykupuja obligacje niz udzielaja
    pozyczek Kowalskiemu na inwestycje.

    > To dosc zlozony temat, jak kazdy zwiazany z pieniedzmy :-))))))

    Najtrudniejsza ekonomia to pieniadz wlasnie i moze dlatego jest o czym
    gadac. :-)

    > W gruncie rzeczy to cypryjskie
    > banki chcialy okrasc swoich wlasnych klientow,
    > i to bylby numer
    > godny poczatku XXI wieku,
    > lepszy niz piramida Bernarda Madoffa.
    >
    > Panstwo jako panstwo wzieloby dole od 7 do 10% do lokat w bankach,
    > nastepnie za te pieniadze odkupiloby wlasne dlugi z tych banków,
    > po to zeby moc wemitowac kolejne obligacje i zadluzyc sie ponownie.

    Nic nie rozumiem z tego nacisku na szukanie ponad szesciu miliardow euro
    zeby dac dziesiec. Przeciez tu nie ma zadnego planu naprawczego, perspektywy
    na przyszle dochody.

    > No i .............

    I slyszales ostatnie newsy? Zrobia dwa banki - jeden do 150 000, drugi
    powyzej 150 000. Od tego drugiego zabiora 15%.
    Mnie tak zastanawia, czy ktos wogole zastanawia sie co ma byc dalej?

  • 82. Data: 2013-03-23 14:32:54
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

> [...]
    000. Od tego
    > drugiego zabiora 15%.
    > Mnie tak zastanawia, czy ktos wogole zastanawia sie co ma byc dalej?

    Mysle ze musza to rozwiazac sami ;-)

    Moze sie okazac iż banki cypryjskie
    sa w rekach rosyjskiej mafii,
    a ta chce "wydymac" konkurencyjna mafie (rosyjską)
    trzymajacych w nich pieniadze.
    A moze chodzic o zwykle wypranie pieniądza.
    Tego sie nie dowiemy ......;-)

    Z innej beczki....
    Slyszalem ciekawy komentarz odnosnie
    wczorajszego meczu:

    "Do momentu utraty pierwszej bramki
    przez polska druzyną
    .
    .
    .
    .
    prowadzilismy wyrownaną gre z Ukrainą,
    nic nie zapowiadalo porażki "

    :D

    pozdrawiam
    Adams

  • 83. Data: 2013-03-23 16:22:08
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adams" <n...@n...pl> wrote in message

    > Moze sie okazac iż banki cypryjskie
    > sa w rekach rosyjskiej mafii,

    Jednak przegłosowali jednomyślnie, że żadnego strzyżenia nie będzie :-)
    Pytanie czy w bankach są pieniądze albo złoto? To że trzeba zwiewać z kasą
    to klienci tych banków wiedzą.

  • 84. Data: 2013-03-24 20:29:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Nic nie rozumiem z tego nacisku na szukanie ponad szesciu miliardow euro
    > zeby dac dziesiec. Przeciez tu nie ma zadnego planu naprawczego,
    > perspektywy na przyszle dochody.

    Plany to trzeba było mieć 5 lat temu, teraz to są paniczne ruchy by zrobić
    cokolwiek by nie splajtować. A jak się uda nie splajtować to się zyska rok
    lub dwa spokojnego życia za ten kredyt, a mniejsze dochody w związku z
    utratą zaufania odnotuje się dopiero za jakiś czas bo na razie będzie się
    żyło z pożyczki :-)

    To tak jak alkoholik który wynosi z domu meble by kupić pół litra. On się
    nie zastanawia co będzie jutro on wie że dziś musi się napić.

    Pozdrawiam
    Ergie