  • 11. Data: 2013-03-14 15:31:00
    Temat: Re: Na innny temat
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-13 21:03, Kris pisze:
> [...]
    -faktur-na-nazwisko-premiera,artykuly,139710,1,1.htm

    > Ciekawa, pomysłowa konstrukcja:
    > "Od 1 stycznia br. działające w Portugalii placówki hotelarskie, zakłady
    gastronomiczne, salony fryzjerskie i warsztaty samochodowe są zobowiązane do
    wystawiania każdemu klientowi faktur. Na ich podstawie konsumenci mają prawo do
    5-procentowego zwrotu podatku od towarów i usług."

    Każdy marketingowiec wie, że 5% to obniżka za mała, żeby klienta
    przyciągnąć. 10% to minimum psychologiczne.

    A już pomysł, żeby słać gdzieś te faktury, żeby 5% odzyskać - wiadomo,
    że nikt tego nie będzie robił.

    Za to w naszej telewizji słyszałem dziś świetny pomysł dla Polaków.
    Ponieważ urzędy chcą pobierać podatek od zaproszeń na imprezy firmowe -
    pani w TV zaproponowała, żeby na każdą taką imprezę zapraszać ministra
    finansów - niech zapłaci za wszystkie zaproszenia skierowane do niego,
    to mu się odechce głupich pomysłów. Jest najbogatszym polskim politykiem
    -stać go na milionowe podatki.

    --
    MN

  • 12. Data: 2013-03-14 15:47:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 15:31:00 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Każdy marketingowiec wie, że 5% to obniżka za mała, żeby klienta
    >
    > przyciągnąć. 10% to minimum psychologiczne.
    > Oj Oj
    Wejdż na pl.biznes.banki (słowa klucze "wiśnie" "wisniobranie" "orzeszki") i zobacz
    co tam ludzie są zdolni robić żeby 50zł od banku otrzymać czy jakis inny gadżet
    > A już pomysł, żeby słać gdzieś te faktury, żeby 5% odzyskać - wiadomo,
    >
    > że nikt tego nie będzie robił.

    Będą, będą;)

> [...]
    >
    > pani w TV zaproponowała, żeby na każdą taką imprezę zapraszać ministra
    >
    > finansów - niech zapłaci za wszystkie zaproszenia skierowane do niego,

    To bardzo ciekawy pomysł;)

  • 13. Data: 2013-03-15 09:26:40
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mu się odechce głupich pomysłów. Jest najbogatszym polskim
    > politykiem -stać go na milionowe podatki.

    Bardzo dobry pomysł.
    Na każdą imprezę zapraszamy obowiązkowo minister finansów listem poleconym a
    jak większa to nawet w gazecie ogłoszenie dać że zostaje zaproszony.

    Marek

  • 14. Data: 2013-03-16 23:16:00
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2013 13:38:30 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Pozniej bedzie drozej. :-)
    Mogą jeszcze zrobić tak:
    http://wyborcza.biz/Waluty/1,111132,13574573,Panika_
    na_Cyprze__Panstwo_siegnelo_po_oszczednosci.html
    Dla naszego dobra oczywiście.;)

  • 15. Data: 2013-03-18 10:05:11
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...
    >Mogą jeszcze zrobić tak:
    >http://wyborcza.biz/Waluty/1,111132,13574573,Panika
    _na_Cyprze__Panstwo_siegnelo_po_oszczednosci.html
    >Dla naszego dobra oczywiście.;)

    To wszystko co obserwujemy z ratowaniem dupsk banków zmierza w bardzo złą
    stronę. Ideałem jest dla mnie opcja Islandzka. Cypryjczycy to gorąca
    południowa mentalność. Mam nadzieję że zrobią rozpierduchę i przepędzą
    baksterów na strony świata.
    Szkoda tylko że oglądają to nasi rządzący i chętnie biorą z takich rozwiązań
    przykład. Więc tylko patrzyć kiedy i u nas sięgną po cudze.

    Marek

  • 16. Data: 2013-03-18 10:14:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 10:05:11 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    >Cypryjczycy to gor�ca
    >
    > po�udniowa mentalno��. Mam nadziej� �e zrobi� rozpierduch� i
    przep�dz�

    > bakster�w na strony �wiata.
    "Prezydent Anastasiades opuścił wyspę. Jego żona i córka, znajdujące się w
    Szwjcarii, są pod całodobową ochroną. Przełożone na jutro głosowanie w
    cypryjskim parlamencie nad wynikami ugody z MFW prawdopodobnie znów zostanie
    przełożoneze względu na Czysty Poniedziałek (50 dni przed prawosławną
    Wielkanocą) lub odbędzie się bez obecności ministra finansów Cypru, Michaela
    Sarrisa.
    "

  • 17. Data: 2013-03-19 19:26:39
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > "Prezydent Anastasiades opuścił wyspę. Jego żona i córka, znajdujące się w
    > Szwjcarii, są pod całodobową ochroną. Przełożone na jutro głosowanie w

    Myślisz, że ucieknie ruskim jakby zlecili ? :-)

  • 18. Data: 2013-03-19 19:28:01
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > To wszystko co obserwujemy z ratowaniem dupsk banków zmierza w bardzo złą
    > stronę. Ideałem jest dla mnie opcja Islandzka. Cypryjczycy to gorąca

    Ideał to by był gdyby politycy odpowiadali karnie za decyzje potyliczne i
    kłamstwa wyborcze :-)

  • 19. Data: 2013-03-19 20:50:07
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Myślisz, że ucieknie ruskim jakby zlecili ? :-)

    Właśnie to mnie zastanawia najbardziej. Ilość kapitału zagranicznego
    jest tam przecież ogromna. Jak to jest więc możliwe, że okrada się ludzi
    w majestacie prawa?
    Ja nie wierzę, że to przejdzie.

    Inna bajka, to dlaczego UE zaproponowała takie rozwiązanie? Czy
    wcześniejsze pomoce krajom potrzebującym były tak głupio obwarunkowane?
    Nie były! O co więc chodzi z tym Cyprem? Nic a nic nie rozumiem :(

    Irek.N.

  • 20. Data: 2013-03-20 00:15:04
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message
> [...]

    > Właśnie to mnie zastanawia najbardziej. Ilość kapitału zagranicznego jest
    > tam przecież ogromna. Jak to jest więc możliwe, że okrada się ludzi w

    Powiem dyplomatycznie tak. Całe szczęście, że świat jest spolaryzowany na
    USA, Rosję i Chiny. Inaczej politycy by nas załatwili.
    Na Chiny za podróbki czy Rosję za podatek 13% nikt embarga dzisiaj nie
    nałoży. Na Cypr też nie nakładali, bo tam Rosujski kapitał.
    Gdyby były tylko USA to dzisiaj byśmy byli niewolnikami ich patentów na
    powietrze, którym oddychamy.
    Mam nadzieję, że precedensu nie będzie i Rosja im pzygrozi.

    > Inna bajka, to dlaczego UE zaproponowała takie rozwiązanie? Czy
    > wcześniejsze pomoce krajom potrzebującym były tak głupio obwarunkowane?
    > Nie były! O co więc chodzi z tym Cyprem? Nic a nic nie rozumiem :(

    Ja też nic z tego nie rozumiem :-(
    Jeżeli tak sie dogaują za plecami wyborców to będzie rewolucja. Przecież
    żaden wyborca nie dawał mandatu do takich działań żadnemu politykowi.

    Ale kto konkretnie robi te umowy? Nasi europosłowie? Ci ? Którzy to
    obmyślają? To kto rządzi w tej Brukseli? Po co są te wybory?