  • 101. Data: 2009-07-18 19:47:34
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    news:127fed53-71c4-437a-8804-a6196ee2b045@c29g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 18 Lip, 04:21, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

    Jest tynk strukturalny, który kruszy się samoistnie +/- 1cm od narożnika
    czyli dokładnie tam gdzie jest pasek blaszki aluminiowej - kątownik
    narożnikowy. On jest luźny pod tynkiem strukturalnym, przyklejony po bokach
    za pomocą wciśnięcia kleju w siatkę od tego narożnika.
    On generalnie nie trzyma się styropianu. Otwierasz garaż i sobie tynk odpada
    po ziarenku.
    A fachowcy uciekli, bo powiedziałem, że mają naprawić zanim dostaną
    pieniądze. Chcieli dostać kasę to były nawet pomysły o napisaniu gwarancji
    nie na 10 ale na 25 lat :-)
    jestem teraz w kropce, bo jedyne drzwi wejściowe nie zostały otynkowane
    strukturą na biało i już kątowniczki narożnikowe wymienili przed ucieczką z
    budowy.
    Chcę mieć to już za sobą ale próba odrywania może się źle skończyć. Trzeba
    przecież tak oderwać żeby dało się jeszcze zrobić zakład siatki.

  • 102. Data: 2009-07-18 20:17:36
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Chcę mieć to już za sobą ale próba odrywania może się źle skończyć. Trzeba
    > przecież tak oderwać żeby dało się jeszcze zrobić zakład siatki.

    Moze natnij lekka katowka i cienka tarcza wzdluz glifu?

    Pozdro.. TK

  • 103. Data: 2009-07-18 20:25:14
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Moze natnij lekka katowka i cienka tarcza wzdluz glifu?

    Ja sam tego robić nie będę ale przyjdzie ekipa po ekipie, która naprawi po
    ekipie za te niezapłacone pieniądze i chcę opracować technikę naprawy :-)

    http://porady.pc-net.pl/test_img/4408.JPG

    Czujesz co się dzieje? Reszta napraw jest dobrze wykonana. Narożniki źle
    wkleili. Odpada od początku właściwie czyli od kilku dni.

  • 104. Data: 2009-07-18 20:47:44
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ja sam tego robić nie będę ale przyjdzie ekipa po ekipie, która naprawi po
    > ekipie za te niezapłacone pieniądze i chcę opracować technikę naprawy :-)

    No oki oki, poddalem Ci tylko mysl do przemyslenia. Katowka mozna odciac
    bardzo precyzyjnie to co chce sie usunac bez uszkadzania reszty. Jak zaczna
    Ci zrywac to obawiam sie, ze zerwie sie i reszta prynajmniej na czesci.

    > Czujesz co się dzieje? Reszta napraw jest dobrze wykonana. Narożniki źle
    > wkleili. Odpada od początku właściwie czyli od kilku dni.

    Trzeba go po prostu odciac, zfazowac obok tynk i wkleic jak sie nalezy
    zakladajac na faze siatke by polaczyc z istniejaca.

    Pozdro.. TK

  • 105. Data: 2009-07-18 21:03:22
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

> [...]
    >
    > Trzeba go po prostu odciac, zfazowac obok tynk i wkleic jak sie nalezy
    > zakladajac na faze siatke by polaczyc z istniejaca.

    Mu to wiemy tylko nie wiem gdzie linię odcięcia przyjmiemy. Białe na białe
    położymy w całości od nowa. Będzie grubiej ale narożniki będa ustalone.
    Niech chociaż ktoś mi naprawi karaże i 3 drzwi na taras, piwnicę nie wiem,
    bo nie ma tej ranki. I kil;ka okien najczęściej otwieranych.
    Za rok to będzie masakra.

  • 106. Data: 2009-07-18 21:19:55
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Za rok to będzie masakra.

    A od czasow scinania szczytow trzymalem kciuki za Ciebie. :-)
    Widzisz ze jednak sa emocje nie tylko opinie? :-))

    Pozdro.. TK

  • 107. Data: 2009-07-18 21:20:06
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "kiki" <c...@v...ts> wrote in message news:h3td97$4vn$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > Niech chociaż ktoś mi naprawi karaże i 3 drzwi na taras, piwnicę nie wiem,
    > bo nie ma tej ranki. I kil;ka okien najczęściej otwieranych.

    kurcze piszę nie patrząc na klawisze i tak mi sie litery stawiają nie zawsze
    takie jakie chcę :-)

  • 108. Data: 2009-07-18 21:37:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > kurcze piszę nie patrząc na klawisze i tak mi sie litery stawiają nie
    > zawsze takie jakie chcę :-)

    Zaczalem podejzewac, ze jestes po paru glebszych. :-))

    Pozdro.. TK

  • 109. Data: 2009-07-18 21:41:39
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > A od czasow scinania szczytow trzymalem kciuki za Ciebie. :-)
    > Widzisz ze jednak sa emocje nie tylko opinie? :-))

    No szczyty naprawione. 20-25cm nawet styro weszło.czy pokleili dobrze to nie
    wiem, bo stałem na dole. Nie wiem czy w głębi wszystkie szpary zakleili
    między płatami styro.
    Ale skute. Najgorsze nadproża były wystające za daleko w niebo. Pręty w
    nich.
    No i widzisz na sam koniec okazało się, że nie potrafią swojej roboty
    wykonywać

  • 110. Data: 2009-07-18 21:44:38
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Zaczalem podejzewac, ze jestes po paru glebszych. :-))

    Nie piję w ogóle i nie palę :-) Czasem wino do obiadu. Piwa nie lubię :-)
    Wódki nie piję, bo mam taki ból głowy rano, że unikam :-) Jakoś tak na mnie
    działa :-)