  • 91. Data: 2009-07-17 19:39:32
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message
    news:h3qfsn$5nm$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości

    > Tyle, że producent tej masy "zaleca", a nie stawia warunku, że musi być
    > zagruntowane.

    Ale każdy nie w ciemię bity wie, że po zagruntowaniu lepiej trzyma.

  • 92. Data: 2009-07-17 21:09:42
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Nic dodać, nic ująć, zgadzam się w całej rozciągłości.

    Was to chyba wakacje rozleniwiaja. Jeden wiersz na koncu i cytat na tzy
    ekrany. Palec mi odpada od tego krecenia kolkiem w myszy.

    Pozdro.. TK

  • 93. Data: 2009-07-18 00:40:56
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 17 Lip, 17:09, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tornad" <t...@v...pl> napisał w
    wiadomościnews:12d2.00000091.4a5fef4a@newsgate.onet.
    pl...

    A jednak jeszcze udało się (choć nie wyszło specjalnie wyraźnie bo
    robione jedną ręką i "telefonem" na chyboczącym się rusztowaniu).
    Chłopaki jeszcze nie wszystko zakryli...

    http://pkrzemo.wrzuta.pl/obraz/42tPDGCFBPo/siatka
    ;-)

    Jak widać efekt jest zupełnie inny niż przeidywany przez Was ...
    ;-)

    > Nic dodać, nic ująć, zgadzam się w całej rozciągłości.

    Nic dodać nic ująć - mylisz się w całej rozciągłości ...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 94. Data: 2009-07-18 01:28:49
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 17 Lip, 14:33, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Widzicie, problem polega na tym, że laicy mają teraz dostęp do wszystkich
    > informacji i zaleceń producentów oraz dystrybutorów,

    Czyli przestają być takimi laikami... prawda? Zalecenia i normy są
    spisywane właśnie po to aby "dobre praktyki" nie zaginęły. To jest ta
    wiedza którą powinien przekazać mistrz swojemu uczniowi. Niestety
    wykonawcy najczęściej to samouki i w dodatku wszystkowiedzące
    lepiej... Oni wolą stosować metodę "prób i błędów"... a w zasadzie to
    metodę "błędów i błędów" zamiast stosować się do "dobrych praktyk".
    ;-)

    > którzy każą robić "cuda
    > wianki na kiju". To sąładnie si tylko ich zalecenia, a wiele rzeczy można zrobić
    > nieco innymi technologiami i będzie tak samo dobrze, a czasami wręcz lepiej.

    Masz pecha, bo w przeciwieństwie do Ciebie i innych teoretyków ja
    przetestowałem to organoleptycznie ... Siatka wklejona prawidłowo
    bardzo trudno i bardzo nieładnie się odrywa.... zobacz tutaj:
    http://pkrzemo.wrzuta.pl/obraz/42tPDGCFBPo/siatka

    Oczywiście pewnie Ty i setka innych członków koła wzajemnej adoracji i
    wspierania partactwa powszechnego zbagatelizujecie ten oczywisty fakt
    i dalej będziecie pociskać kit na tej grupie że trzeba kleić na placki
    bo ściana musi mieć wentylację, że wtapianie siatki to wymysł
    marketingowców, że chłopek-roztropek wie lepiej niż "profesory" jak
    należy styropian kleić ... itp.
    ;-)

    >Niestety klienci naczytają się rad i opowieści usenetowych i zaczynają
    >wymyślać, że są to obowiązkowe normy technologiczne.

    "Niestety" zatapianie siatki to właśnie obowiązkowa norma
    technologiczna. Inaczej siatka nie spełnia swojego zadania. I
    "niestety" partacze mają groźnego wroga (Internet/usenet) z którym
    (jak widać) walczą jak tylko mogą.

    Dziwię się że odzywasz się w temacie o którym jak widać nie masz nawet
    bladego pojęcia i w dodatku wyzywając innych od laików i naiwniaków.
    Nie pasuje to do obrazu jaki o Tobie wcześniej miałem...

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 95. Data: 2009-07-18 02:21:52
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    >bo ściana musi mieć wentylację, że wtapianie siatki to wymysł
    >marketingowców, że chłopek-roztropek wie lepiej niż "profesory" jak

    Ci od moich napraw mnie zaskoczyli ! Normalnie nie mam słów. Na sam koniec
    takie coś. Okna stały bez narożników, bo mówiłem żeby sie wygazowały, piana
    przestała puchnąć i na sam koniec je narożnikami obskoczymy.
    No i zrobili jak już uznałem, że wszystko naprawione tylko "zaszyć
    pacjenta". ja piernicze tynk odpada na narożnikach. Siatkę i narożniki z
    murów oporowych zerwałem całą. Nie ma sprawy. Zostały wszystkie okna z
    luźnymi narożnikami.
    Co mi z tego, że nie zapłaciłem za ostatnie 2 tygodnie? Nic mi z tego. Jedne
    drzwi poprawili, bo nie było tynku dookoła nich. Reszta zatynkowana i już
    odpada.

    CO ZROBIĆ? Tego się nie da oderwać teraz.

  • 96. Data: 2009-07-18 11:38:16
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    > poszło o to:
    >
    > http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/51,61598,6478923.html
    ?i=4

    > o brak kleju pod narożnikami, na sam konieć.

    A na zdjęciu styro klejony na placki - a dopiero co była afera że nie wolno
    na placki.
    Więc jak to jest?

    MS

  • 97. Data: 2009-07-18 11:57:37
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek
    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ?i=4

    > A na zdjęciu styro klejony na placki - a dopiero co była afera że nie

    Na ramkę jest- nie widzisz.

    Krzysiek

  • 98. Data: 2009-07-18 12:41:52
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Na ramkę jest- nie widzisz.

    Widzę, ale jeszcze nie rozróżniam niuansów :)))

    MS

  • 99. Data: 2009-07-18 18:56:56
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 18 Lip, 04:21, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

    > CO ZROBIĆ? Tego się nie da oderwać teraz.

    To w końcu samo odpada czy "Tego się nie da oderwać "? no bo teraz już
    Cię nie rozumiem...

  • 100. Data: 2009-07-18 19:37:24
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    On 18 Lip, 04:21, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

    > CO ZROBIĆ? Tego się nie da oderwać teraz.

    >To w końcu samo odpada czy "Tego się nie da oderwać "? no bo teraz już
    >Cię nie rozumiem...

    Samo odpada z narożników, ale chcąc to naprawić należy oderwać siatkę od
    strony ramy okna i oderwać ten narożnik plus jeszcze ileś centymetrów żeby
    nie uszkodzić żółtego koloru.
    Tynk usztywnił od góry i teraz odrywająć można narobic diabła i uszkodzić
    żółty kolor, a to będzie sie wiązało z tynkowaniem od nowa całej ściany.
    Po prostu wykruszą się narożniki, myślę, że do przyszłego lata będzie już
    trzeba remontować i nie wiem co zrobić żeby nie popsuć całego tynku.