  • 1. Data: 2023-06-30 00:03:47
    Temat: Uczcie się nowej nazwy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fleksument to fotowoltaikarz z akumulatorami.

  • 2. Data: 2023-06-30 00:55:32
    Temat: Re: Uczcie się nowej nazwy
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 30 June 2023 at 00:03:50 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Fleksument to fotowoltaikarz z akumulatorami.

    Powtórz raz jeszcze bo nic nie słychać, jakieś trzaski na łączach, albo nie masz
    zasięgu

  • 3. Data: 2023-06-30 13:22:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 00:03 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Fleksument to fotowoltaikarz z akumulatorami.

    Wtopiłeś z tymi swoimi akumulatorami i jak to stary złośliwiec tylko
    potrafi namawiasz innych aby też wtopili.
    Akumulatory teraz to utopia, pisałem Ci już to rok temu. Jak będą miały
    10x większe pojemności za 2x mniejsze pieniądze to wtedy będą miały jakiś
    sens w zastosowaniach indywidualnych.
    Teraz to wtopa, wydałeś grubo ponad 6k i "zarabiasz" pojedyncze grosze
    dziennie, gdzie w twoim "bilansie" nie bierzesz pod uwagę zużycia
    akumulatorów.
    W stosunku do "panelarzy" wtopiłeś 10x mocniej.
    Nie możesz tego przeżyć i zasrywasz grupę 5x w tygodniu prasówkami
    obliczonymi na klikbajty.
    Odpocznij na jakiś czas od grup, szkoda zdrowia.

    TG

  • 4. Data: 2023-06-30 14:59:36
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 30 June 2023 at 13:22:52 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:
> [...]
    > obliczonymi na klikbajty.
    > Odpocznij na jakiś czas od grup, szkoda zdrowia.

    Powinniśmy się złożyć i zapłacić Zenkowi za jego aku, bo on je testuje w publicznym
    interesie,
    a nie każe nikomu kupować.

    Natomiast Melon promował akumulatory energii w Hameryce
    i nazywał je PowerWall i je sprzedawał w Kalifornii po 20.000 $ na kredyt

    i wielu się dało namówić i stracili wielką kasę.,

    Nie istnieje takie pojęcie jak akumulator energii poza hulajnogą, UPS czy samochodem
    elektrycznym.

    Hulajnoga wystarczy na godzinę jazdy

    UPS na krótki czas bo się grzeją żelówki zamkniete w skrzync e i wysychają

    Samochody elektryczne sa sakramencko drogie i żywotnośc aku to 5 lat,
    czyli nigdy się nie spłacą jako magazyn energii.

    Od 10 lat US Department of Energy ogłosił ze 100 projektów nt. magazynów energii
    i zawsze była porażka

    Zatem gratulacje dla Zenka, że to udowodnił i potwierdził, że aku sa do doopy jako
    magazyny energii.

    Są bardzo drogie i mają krótką żywotnośc bo się grzeją podczas ładowania i żelówki
    wysychają
    a litówki puchna i wyciekają.

  • 5. Data: 2023-06-30 17:29:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 30 czerwca 2023 o 13:22:52 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > obliczonymi na klikbajty.
    > Odpocznij na jakiś czas od grup, szkoda zdrowia.

    Jak bym tak bardzo wtopił to bym nie dokupił do 200Ah jakie miałem kolejnych 300Ah.

  • 6. Data: 2023-06-30 17:50:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 17:29 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Jak bym tak bardzo wtopił to bym nie dokupił do 200Ah jakie miałem
    > kolejnych 300Ah.

    Bo liczyć nie umiesz :-)

    TG

  • 7. Data: 2023-06-30 21:37:06
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 30 June 2023 at 17:50:18 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Bo liczyć nie umiesz :-)
    >
    > TG

    Niech testuje.
    Ja mogę go sponsorować.

    Nie takie eksperymenty z akumulatorami energii poznałem.

    Pod Londynem grzali wodę pod boiskiem latem, aby była ciepła zimą

    Kolektory solary grzeja i topią sół w zbiornikach na wieżach i ta rozgrzana,
    roztopiona sól gotuje wodę, a para napędza turbinę./

    I 10.000 luster kieruje słońce na szczyt wiezy, aby tam temperatra z lusterek sięgała
    500 st C

    I wiadomo, że to dziadostwo, ale rzekomo było tansze od solarów prądowych
    i zbudowano takich elektrowni dziesiątki na pustyniach

    a teraz likwidują dziadostwo,
    ale też była forma akumulatora energii / ciepła

    Zatem wspierajmy Zenka, aby kontynuował swoje badania i zdobył cenne nagrody na
    międzynarodowych targach wynalazków i innowacji

  • 8. Data: 2023-07-11 18:42:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Bo liczyć nie umiesz :-)

    LMAO:))
    prawda:D

  • 9. Data: 2023-09-25 20:06:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

> [...]
    > obliczonymi na klikbajty.
    > Odpocznij na jakiś czas od grup, szkoda zdrowia.

    Jak przekroczył 2mwh to przeciez nic juz nie zarabia, wrecz traci bo
    taryfa nocna i dzienna praktycznie sie nie roznia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."