  • 51. Data: 2015-05-14 12:33:46
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Kżyho wrote:

    > Ludki nie są głupie. Ta wywrotka ma w środku przegrody.

    Jakim środku? To była zwykła "paka" jak do wożenia ziemniaków.
    Obserwowałem z zaciekawieniem i uśmiechem z okna góry, a halucynacji
    wzrokowych nigdy nie miałem... Akcja działa się we Wrocławiu.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 52. Data: 2015-05-14 12:46:11
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 12:14, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > A garaż chcesz ogrzewać czy nie?

    Nie wiem czy na stałe i do jakiś wielkich temperatur, ale być może że
    jakiś kaloryfer czy inny fragment podłogówki by wylądował tam. Jeszcze
    do końca nie przemyślałem tego tematu.
    Bardziej na ogrzewany się nastawiam, przynajmniej w jakimś tam stopniu.

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 53. Data: 2015-05-14 12:48:29
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 12:33, Piotr Wyderski pisze:

    > Jakim środku? To była zwykła "paka" jak do wożenia ziemniaków.
    > Obserwowałem z zaciekawieniem i uśmiechem z okna góry, a halucynacji
    > wzrokowych nigdy nie miałem... Akcja działa się we Wrocławiu.

    No to może akurat jakiś wyjątek potwierdzający regułę
    Generalnie większość tych wywożących śmieci ma jedną budę w ciężarówce,
    ale w środku są przegrody i osobno plastik, osobno szkło itd.

    Ale z zewnątrz wygląda, jakby gość wszystko do jednego sypał.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 54. Data: 2015-05-14 12:53:17
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Kżyho wrote:

    > Generalnie większość tych wywożących śmieci ma jedną budę w ciężarówce,
    > ale w środku są przegrody i osobno plastik, osobno szkło itd.

    No ale to chyba piszesz o śmieciarce z prawdziwego zdarzenia,
    i tam w takie kombinacje uwierzę. Tutaj to była zwykła ciężarówka
    z dźwigiem. Z radością zgłosiłem sprawę do Spółdzielni, ale nie
    śledziłem jej dalszych losów.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 55. Data: 2015-05-14 13:31:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > końca nie przemyślałem tego tematu.
    > Bardziej na ogrzewany się nastawiam, przynajmniej w jakimś tam stopniu.

    Ok, to po kolei:

    Jak w garażu będzie zimno to ściana 2w będzie mostkiem termiczny - bo co z
    tego że z zewnątrz ocieplona skoro wnętrze ją będzie wychładzać, a ona
    przyległy dom. Więc jeśli garaż ma być nieogrzewany to lepiej aby jego
    ściany były z materiału o jak najlepszej izolacyjności czyli ceramika lepsza
    od silikatów, zwykły BK lepszy od ceramiki a ciepły BK lepszy od zwykłego.
    Tyle że ten szumny "mostek" to taki ledwie mosteczek - bo przecież jaki
    piałeś ściana domu też jest z jakiś pustaków więc wcale tak dobrze ciepła
    nie przenosi.

    Jeśli w garażu będzie ciepło to nie ma znaczenia z czego będą ściany
    zewnętrzne byle były ciepłe. Obojętnie czy będzie to ściana 2w wtedy warstwa
    konstrukcyjna stoi w cieple a więc nie jest mostkiem, czy też ściana 1w z
    ciepłego BK - wtedy ona jest izolacją sama w sobie więc tez nie jest
    mostkiem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 56. Data: 2015-05-14 14:33:01
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 13:31, Ergie pisze:
> [...]
    > warstwa konstrukcyjna stoi w cieple a więc nie jest mostkiem, czy też
    > ściana 1w z ciepłego BK - wtedy ona jest izolacją sama w sobie więc tez

    Ja tam jakiegoś fioła na punkcie mostków ciepłych nie mam. Chodziło mi
    więc o to, czy taka ściana 1W, która zapewne musi być zakotwiona do
    pozostałej części budynku, czyli aktualny styropian z ocieplenia w tym
    miejscu wycinamy, nie będzie za bardzo przenosić zimna na dom. Skoro nie
    planuję ocieplania. Czyli wychodzi, że ściana 1W powinna w miarę dać radę.

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 57. Data: 2015-05-14 14:59:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > planuję ocieplania. Czyli wychodzi, że ściana 1W powinna w miarę dać radę.

    Skoro u mnie daje radę jako zewnętrzna to u Ciebie też da radę :-)

    Pozdrawiam
    Ergie