  • 51. Data: 2016-09-04 21:50:24
    Temat: Re: Uszczelnianie Porothermu
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 4 września 2016 16:14:02 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    ceramiki dziurawej zapewne :) Mam racje?

    > Ha! Jeszcze nie :-))
    >
    > Ale przerabiałem już temat przez kilka ostatnich tygodni i wszystkie
    > znaki na niebie i ziemi wskazują na ceramikę. Po czym wchodzę tu na
    > grupę i biała plama na mapie. Trochę nie chce mi się znowu rozdrapywać
    > tematu.
    >
    > I architekt i wykonawca i nawet sprzedawca w składzie, mimo że ma też BK
    > i wyszło by trochę drożej to mówi, że to sztuczne gówno z chemią i żebym
    > robił ceramikę.

    po pierwsze dokladnie poczytaj o technologii BK aby potwierdzic/zaprzeczyc sugestiom
    tych twoich znawców.

    A gdybys sie jednak zdecydowal na poroszajs to pamietaj o uwagach kikiego. Trzeba
    calosc zarapowac, nie dosc ze kosztuje to jeszcze bedziesz usilnie zniechecany przez
    wykonawców.
    Styropian trzeba kleic na ramki a to znaczy ze wykonawców trzeba pilnowac.

    b.

  • 52. Data: 2016-09-04 21:54:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 4 września 2016 20:49:26 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Tylko po za mną budują się w okolicy jeszcze cztery inne domy. Tylko
    > jeden z nich użył BK.

    to nie ma znaczenia - zaden z nich prowdopodobnie nie ma pojecia co robi. Wszyccy tak
    robią to znaczy ze jest ok.
    Zawsze mozesz zwrócic uwage czy maja ocieplone szczyty - prawie na pewno nie - a
    zatem g... wiedzą o prawidlowym budowaniu.

    b.

  • 53. Data: 2016-09-04 22:03:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > Zawsze mozesz zwrócic uwage czy maja ocieplone szczyty - prawie na pewno nie - a
    zatem g... wiedzą o prawidlowym budowaniu.

    A to w BK szczytów się nie ociepla?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 54. Data: 2016-09-04 22:06:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Styropian trzeba kleic na ramki a to znaczy ze wykonawców trzeba pilnowac.

    Sąsiadowi co buduje z BK, to też ocieplali ramką wokół rogów każdy
    brykiet i trzy placki wzdłuż środka. No ale jeżeli nawet nie trzeba, to
    lepiej mieć więcej niż mniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 55. Data: 2016-09-04 22:07:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Sąsiadowi co buduje z BK, to też ocieplali ramką wokół rogów każdy
    > brykiet i trzy placki wzdłuż środka. No ale jeżeli nawet nie trzeba, to
    > lepiej mieć więcej niż mniej.

    Przynajmniej z rana gdy obaj (z sąsiadem) patrzyliśmy :-))

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 56. Data: 2016-09-04 22:30:20
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 4 września 2016 22:03:07 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    tak robią to znaczy ze jest ok.
    zatem g... wiedzą o prawidlowym budowaniu.

    > A to w BK szczytów się nie ociepla?

    ociepla - mowie o zerowej swiadomosci budowanie rowniez tego od bk. W ciagu ostatnich
    kilku lat moze ze 3x widzialem prawidlowo ocieplone szczyty.

    b.

  • 57. Data: 2016-09-04 22:46:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z ciekawosci popatrzylem na filmy jak powinno sie tego sciany stawiac. Na filmach
    instruktazowych roznie budowali. Na hiszpanskich na jakis klej. Na czeskich na pianke
    albo zaprawe i kanaly w pustaku byly zamkniete zaprawa. To jak ma wiac z parteru na
    pietro jak nie ma ktoredy?

  • 58. Data: 2016-09-04 23:57:19
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 04.09.2016 22:30, Budyń wrote:

    > ociepla - mowie o zerowej swiadomosci budowanie rowniez tego od bk. W ciagu
    ostatnich kilku lat moze ze 3x widzialem prawidlowo ocieplone szczyty.

    Tylko jak nie ocieplą szczytów i nie otynkują to nie będzie wiało z
    gniazdek i szczyty aż tak nie przemarzną :-)

    Teraz to bym zbudował cofnięty szkielet z żelbetu i wypełnił bym to
    ytongiem 48 żeby nie było mostków. Tak trzeba zaprojektować szkielet
    żeby nie wystawał.

  • 59. Data: 2016-09-04 23:58:55
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 04.09.2016 20:39, Lisciasty wrote:

    > nie

    To się przekonasz pierwszej mroźniej zimy jaka będzie jazda.

  • 60. Data: 2016-09-05 00:01:48
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 04.09.2016 21:50, Budyń wrote:
> [...]
    wykonawców.
    > Styropian trzeba kleic na ramki a to znaczy ze wykonawców trzeba pilnowac.

    Ja nie piszę, że się nie da. Tylko w naszej rzeczywistości ciężko jest
    to zrobić dobrze.

    Ale ciekawe jest podejście nowych inwestorów. Część ma pretencje, że się
    wtrącam jak coś zobaczę :-) To jest ciekawe psychologiczne zjawisko.