  • 1. Data: 2011-06-29 16:11:21
    Temat: Velux GZL
    Od: Miki <m...@g...com>

    Witam
    W oknach Veluxa jak w temacie w górnych rogach skrzydeł są takie
    płaskie plasticzki.
    Tu je widać:
    http://www.velux.pl/pl-PL/PublishingImages/180x180/1
    03116-01-180x180.jpg
    Chciałbym zamontować rolety, niestety nieorginalne, ale te plasticzki
    trochę mi przeszkadzają.
    Mogę je zdjąć? Jak? Co jest pod spodem?
    Pozdrówka
    Miki

  • 2. Data: 2011-06-30 11:11:38
    Temat: Re: Velux GZL
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-06-29 18:11, Miki pisze:

> [...]
    03116-01-180x180.jpg
    > Chciałbym zamontować rolety, niestety nieorginalne, ale te plasticzki

    To są zaczepy do mocowania oryginalnych rolet Veluxa.

    > Mogę je zdjąć? Jak? Co jest pod spodem?

    Trzeba je delikatnie podważyć płaskim śrubokrętem, tak żeby nie
    uszkodzić framugi. Sprawdź instrukcję montażu swoich rolet, powinien
    tam być opis sposobu mocowania ich własnych zaczepów do okna Veluxa.

    T.