  • 1. Data: 2009-05-19 15:25:55
    Temat: WC Poszukiwany a la Roca
    Od: Mat <m...@g...com>

    Witam,
    szukam muszli maksymalnie zbliżonej wzorniczo do tej:

    http://www.roca.pl/produkt-dama-senso-miska-wc-o-pod
    wojny/128/1/5

    oczywiście jeśli tańszy :-)
    Jak ktoś gdzieś widział i kojarzy nazwę będę wdzięczny

    Mat

  • 2. Data: 2009-05-19 16:45:53
    Temat: Re: WC Poszukiwany a la Roca
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Mat pisze:
> [...]
    wojny/128/1/5

    > oczywiście jeśli tańszy :-)
    > Jak ktoś gdzieś widział i kojarzy nazwę będę wdzięczny

    Mam podobną prośbę tylko dotyczącą innego modelu:
    http://www.roca.pl/produkt-hall-miska-wc-o-podwojny/
    211/1/9

    Z góry dzięki za pomoc.

    --
    Jacek Midura

  • 3. Data: 2009-05-19 17:45:04
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A po co?
    Odcień białego na pewno będzie inny.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-05-19 19:00:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mat wrote:
    > Witam,
    > szukam muszli maksymalnie zbliżonej wzorniczo do tej:
    >
    > http://www.roca.pl/produkt-dama-senso-miska-wc-o-pod
    wojny/128/1/5

    > oczywiście jeśli tańszy :-)

    ale to jest super cena jak za designerski kompakt.

    skąd jesteś może bym ci załatwił dobra cenę jak z Krakowa.

  • 5. Data: 2009-05-19 21:08:11
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 19 Maj, 21:00, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > ale to jest super cena jak za designerski kompakt.
    >
    > skąd jesteś może bym ci załatwił dobra cenę jak z Krakowa.

    Niestety nie z Krakowa :-) A szkoda bo góry uwielbiam a blisko bym
    miał :-)

    Cały komplet tzn kompakt + zbiornik + deska znalazłem za 1000.

    A teraz żona mnie męczy że woli ten model z drugiego linka :-)

    Pzdr
    Mat