  • 181. Data: 2016-03-25 18:23:43
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 14:37, Budyń pisze:

    > konkrety? próba zrównania zwiazkow homo z małzenstwami

    I z czym masz problem?
    Niech się pobierają i niech korzystają z praw jakie obecnie daje
    instytucja małżeństwa:
    - wspólne gospodarstwo i możliwość wspólnego rozliczania podatków
    * obecnie nie ma takiej możliwości, a przekazywanie środków na
    życie niepracującemu partnerowi prawo może zakwestionować i nakazać
    zapłatę podatku od darowizny
    pomijam już fakt, że prawo może ukarać taką osobę za niezłożenie
    odpowiedniego dokumentu.
    - prawo dziedziczenia
    * nawet jeżeli zostanie spisany testament to i tak rodzina zmarłego
    może go podważyć i pozbawić partnera zmarłego prawa do dziedziczenia,
    co ciekawsze prawa do majątku, który samemu się tworzyło
    wspólnie ze zmarłym partnerem
    darowizna połowy majątku nie rozwiązuje problemu, bo jako osoba
    obca, obdarowany musi zapłacić podatek od darowizny,
    którego nie płaci osoba spokrewniona lub małżonek, poza tym w
    razie śmierci partnera taka osoba nie dziedziczy z automatu połowy
    części tego partnera
    - prawo do podejmowania decyzji w imieniu partnera np. w razie
    konieczności leczenia lub podjęcia decyzji o zaprzestaniu leczenia
    * dla przykładu jeżeli Twoja żona uległaby wypadkowi i byłaby w
    stanie śpiączki to Ty jako prawowity małżonek podejmujesz decyzje
    w przypadku partnerów, cała sprawa się komplikuje, bo decyzja
    zawsze należy do najbliższej rodziny, a nie do partnera, który zgodnie z
    obecnym prawem jest osobą obcą
    w takich sytuacjach trzeba by spisywać pełnomocnictwa z czym się
    wiążą dodatkowe koszty oraz konieczność przewidzenia możliwych sytuacji
    - prawo do korzystania z ubezpieczenia zdrowotnego osoby, która nie ma pracy
    * osoba pracująca może dopisać do swojego ubezpieczenia zdrowotnego
    członka rodziny
    z osobami niebędącymi członkiem rodzin jest problem
    - kwestie informacyjne np. w sprawie rozliczeń za media czy też
    informacje medyczne
    * współmałżonek nie ma z tym problemu
    osobie obcej nie zostaną udzielone żadne informacje
    oraz jeszcze wiele innych praw.

    > łącznie z prawem do adopcji dzieci

    Związki homoseksualne nie powinny mieć takiego prawa.
    Inną sprawą jest wychowywanie własnych dzieci.

    > Próba wykrzywienia języka poprzez zastepowanie słów tato i mama jakimis
    dziwolągami.

    Jaki masz tu problem?
    Wiadomo, że tylko jeden z partnerów homoseksualnych może być rodzicem.
    Do drugiego może się zwracać np. "wujku"
    Przypadków dwóch wujków czy dwóch cioć nie przewiduję j.w.

    > Szantaze różnych homo wobec przedsiebiorów.

    A co z szantażami pracodawców, którzy często zwalniają osoby homoseksualne?
    Poza tym w razie zwolnienia pozostaje sąd i udowodnienie przed sądem, że
    zwolnienie nastąpiło z powodów uprzedzeń do homo.

    > I tak dalej, po plasterku ukształtujemy nowoczesnego radzieckiego, tfu
    lgbtqwertowego człowieka

    Po co tu prezentujesz swoją paranoiczną niechęć wobec byłego związku
    radzieckiego?
    Dziwi mnie dlaczego tak często fanatyczni katolicy wszystko co uważają
    za zło przyrównują do byłego ZSRR oraz komunistów?
    Macie z tym jakiś problem?
    Może chcesz o tym poromawiać?

    > Aktywistka gejowska i pisarka rosyjska Pani Masha Gessen posiadająca również
    obywatelstwo amerykańskie, podczas dyskusji w Sydney powiedziała:
    > "Nie chodzi o prawo homoseksualistów do zawarcia małżeństwa, ale o to, że
    instytucja małżeństwa powinna przestać istnieć. Walka o małżeństwa dla
    homoseksualistów zazwyczaj wiąże się z ukrywaniem tego, co mamy zamiar zrobić z
    małżeństwa..."

    Masha Gessen to nie wszyscy homoseksualiści.

    > otwórz oczy. To ze nas kroją po plasterku to nie znaczy ze nie zarżną. Patrz tylko
    na spustoszenie moralne na zachodzie -spoleczenstwo zostalo oslabione lewckimi
    pomysłami

    Otwórz oczy! Najbardziej lewacki obecnie jest PIS.

    > , i gdy pojawil sie problem islamu okazuje sie ze nie jest w stanie sie obronic.
    > Francja bedzie kalifatem albo skonczy sie wojna domową gdy francuzi sie w koncu
    obudzą - będzie rzeź przy którym holokaust to bajka.

    Nie mieszaj homoseksualistów z islamem
    Co do islamu znasz już moje stanowisko.

  • 182. Data: 2016-03-25 18:28:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 13:53, Maniek4 pisze:

    > Sek w tym, ze to malo kogo obchodzi tylko im sie upierdaczylo w
    > dynkach swiatu o tym glosic.

    Jakoś nie spotykam codziennie homoseksualistów głoszących publicznie
    swoje ideologie.
    Idę o zakład, że Ty także nie spotkałeś takich, ani Budyń też, a Wasze
    poglądy kształtowane są tylko i wyłącznie pod wpływem moherów, które drą
    mordę, choć sami nigdy w życiu nie spotkali osoby homoseksualnej.

  • 183. Data: 2016-03-25 20:34:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Super zrozumienie.
    > Sens byl taki, ze wyzynali sie chrzescijanie.

    nie. chrześcijanie wyrzynali muzułmanów.
    Proponuję zanim coś powiesz sprawdzić chociaż podstawowe fakty.

> [...]
    > nie przeszkadzala by tworzyc w historii najkrwawsze zbrodnie.
    > Na reszte odpowiedz sobie sam. Byle na temat. Mnie generalnie bawi
    > postawa antykatolikow ciagnacych temat by na sile wykazac wlasne urojone
    > wizje wrzucajac do gara co sie da, krecac w lewo i w prawo, by wyciagac
    > radykalne wnioski na podstawie dziwacznego konglomeratu. Spytaj
    > koalicjanta JDX co mial na mysli piszac, ze fanatycy katoliccy rowniez
    > podkladali bomby. Ja tylko spytalem gdzie a Ty udzieliles odpowiedzi.
    > Myslisz, ze na temat?

    > Bo muzulmanie zabijaja w imie allacha. Tak trudno to zrozumiec?

    a chrześcijanie w imię Boga

    PS: chciałem spytać czy sprawdziłeś już, który odłam muzułmanów się
    wysadził ale skor nie potrafisz sprawdzić nawet podstaw to zrezygnuję

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 184. Data: 2016-03-25 20:36:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > znaj proporcje mocium panie - nak generalizując to własciwie mozna napisac ze to
    nieprawda, choc rzeczywiscie jakis pojedyncze zdarzenia były.
    > polacy jakis zydów moze i zabili ale ratowali i ginęli za to milion razy wiecej.

    muzułmanie też ratowali chrześcijan. I to dużo więcej niż zabijali ale
    jakoś nie zauważasz tego

    > Co do ukrainców - to oni napadli i barbarzynsko mordowali ludnosc cywilną, trudno
    do tego porównywac akcje odwetowe.

    nie, to nie były akcje odwetowe.
    PS: skoro lubimy naszych zabijających za Polskę to dlazczego chesz
    ukraińcom odmawiać tego samego prawa?

    > bo chrzescijanin gdy morduje to wie ze robi źle, nie robi tego w imę religii tylko
    wbrew niej. A islamista morduje własnie w imę allacha. Spora różnica.

    ROTFL. To jest tak żałosne, że nawet nie da się skomentować

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 185. Data: 2016-03-25 21:02:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 16:30:21 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > On 2016-03-25 15:20, Budyń wrote:
    > [...]
    > Nie no przecież powszechnie wiadomo, że tam gdzie zbrodni dokonali
    > Polacy, to tak na prawdę nie Polacy byli tylko jakieś "zielone ludziki".

    Kto nadał na polaków w sprawie jedwabnego? Niejaki gross. O jego wiarygodnosci tu:
    http://wpolityce.pl/historia/286367-glos-w-sprawie-t
    omasza-grossa-nierzetelnosc-naukowa-na-uniwersytecie
    -princeton

    a o samym zdarzeniu

    relacja Ks. Edwarda Orłowskiego

    "Dlaczego poczułem się upoważniony do zabierania głosu w sprawie mordu Żydów w
    Jedwabnem? Ponieważ miałem bardzo szczegółowe informacje o przebiegu tego mordu na
    Żydach od ks. Józefa Kęblińskiego, który opowiadał mi o tym wielokrotnie. Dzięki temu
    czuję się świadkiem pośrednim.

    Sprawa korzeniami sięga roku 1939, kiedy do Jedwabnego przyszli Niemcy, ale na
    podstawie umowy Ribbentrop - Mołotow ustąpili miejsca Sowietom. Po wkroczeniu
    Sowietów, Żydzi przywitali ich kwiatami, objęli stanowiska w urzędzie miejskim.
    Utworzyli z młodych Żydów sowiecką milicję i przystąpili do współpracy z NKWD.
    Współpraca ta polegała na tym, że udzielali oni NKWD szczegółowych informacji, a
    ponieważ w październiku 1939 r. zawiązał się ruch oporu, była to szkoła do
    kształcenia w walce partyzanckiej trzech powiatów: łomżyńskiego, białostockiego i
    augustowskiego. Zgromadziło się tu trochę ludzi z podwarszawskich i warszawskich
    szkół wojskowych. Mieszkali oni i działali w Jedwabnem, ale Żydzi ich szpiegowali,
    dlatego też przenieśli się do sąsiedniej wsi Kubrzany, ale i tam ich szpiegowano.
    Wtedy przenieśli się za Biebrzę, na tereny bagienne, do uroczyska Kobielno, gdzie
    była leśniczówka, która stała się miejscem ich pobytu. Ale i tam ich wyszpiegowano,
    mieli w tym swój duży udział Żydzi jedwabieńscy. W dzień Zesłania Ducha Świętego1941
    r. najechało NKWD i oddziały Armii Czerwonej, i rozegrała się walka, w której zginęli
    partyzanci, ale o wiele więcej żołnierzy NKWD.

    Po tym wypadku były najboleśniejsze zsyłki. Żydzi przygotowywali listy patriotów,
    ludzi wartościowych, wykształconych, których należało jak najszybciej wywieźć.
    Czynnie więc uczestniczyli Żydzi w aresztowaniach, przyprowadzali enkawudzistów w
    miejsce zamieszkania skazańców i wraz z NKWD wywieźli ich furmankami do Łomży na
    stację kolejową. To Żydzi uzbrojeni w karabiny konwojowali furmanki. Matki i żony
    aresztowanych błagały Żydów - sąsiadów, aby umożliwiono ucieczkę ich mężom i synom, w
    czasie drogi do stacji. Żydzi jednak nie dopuścili do żadnej ucieczki. Nieznany jest
    ani jeden przypadek, aby komuś pomogli uciec.

    Najbardziej tragiczny był ostatni konwój, tuż przed wkroczeniem Niemców do Łomży,
    czyli przed wybuchem wojny niemiecko - sowieckiej. Pociąg, składający się z wielu
    wagonów bydlęcych, nie zdążył zabrać wszystkich ludzi. Pozostałych więc umieszczono w
    więzieniu, oczekując na następny transport. 22 czerwca 1941 r. Niemcy wkroczyli do
    Łomży, więźniowie sforsowali drzwi i zamki i wydostali się z więzienia, powracając do
    Jedwabnego, spotykając tu Żydów, którzy ich konwojowali.

    Mieszkania Polaków były zajęte, rodziny były wywiezione w głąb Rosji, Polacy
    wracając, nie mieli gdzie się podziać.

    10 lipca 1941 r. Niemcy zorganizowali likwidację Żydów w Jedwabnem. Przez pierwsze
    dni, poprzedzające tę likwidację, Żydów zganiali na rynek do pracy celem wyrywania
    trawy, po tym wyrywaniu trawy rozpuszczali ich do domów. Na drugi dzień powtórzyli te
    same działania, dopiero trzeciego dnia postanowili ich zamordować. Tak więc dopiero
    trzeciego dnia dokonano spalenia Żydów.

    Ks. Kębliński mieszkał na plebani, którą Niemcy zwrócili po "Selsowiecie". Niemcy
    mieli kwaterę w starej aptece. Zwrócili ks. Kęblińskiemu plebanię po "Selsowiecie",
    również tutaj mieszkał z księdzem przez krótki czas kapelan niemiecki. Ponieważ ks.
    Kębliński znał język niemiecki, z konieczności stawał się tłumaczem, między Polakami
    i Niemcami, Żydami i Niemcami. Dowiedział się ks. Kębliński od Niemców, że Żydzi będą
    zniszczeni, bo jeden z żandarmów udzielił informacji, że przyjechało do Białegostoku
    komando w liczbie 240 Niemców , które zrobi porządek z Żydami. Ks. Kębliński próbował
    tłumaczyć, że może jednak udałoby się ocalić tych Żydów. Żydzi nawet chcieli zebrać
    kosztowności celem przekupienia Niemców. Ale Niemcy oświadczyli, że to jest
    niemożliwe. Powiedzieli, że tam, gdzie stanie noga żołnierza niemieckiego, Żyd nie ma
    prawa żyć.

    Ks. Kębliński ostrzegł niektórych poważnych Żydów. Mógł o tym powiedzieć tylko tym,
    których uważał za zdolnych do dyskrecji, bo inaczej sam zostałby rozstrzelany.

    W dniu, kiedy spędzano na rynek nie tylko mężczyzn, ale kobiety i dzieci, ks.
    Kębliński poszedł, na posterunek do oficera, wysokiej rangi, który dowodził całą
    akcją i tłumaczył mu; jeżeli winni są wam mężczyźni i posądzacie ich o sympatię do
    komunizmu, to przecież dzieci i kobiety są nic niewinne. I usłyszał odpowiedź: "Czy
    ty nie wiesz, kto tu rządzi? Nie wtrącaj się, jeśli chcesz mieć głowę na karku i
    zachować życie". Otworzył drzwi i potężnym głosem krzyknął :Rauss i ks. Kębliński
    opuścił posterunek. Czuł się całkowicie bezradny. Na słupach wisiały ogłoszenia, że
    kto ukryje Żyda lub ułatwi ucieczkę, będzie rozstrzelany do trzeciego pokolenia.
    Widział, jak Polacy byli zmuszani, wyganiani na rynek, celem pilnowania i
    konwojowania Żydów prowadzonych do stodoły. Ale nikt się nie domyślał, jaki będzie
    tego finał, ani Żydzi, ani Polacy. Żydzi poszli z rzeczami potrzebnymi im do użytku
    codziennego, spokojnie, nie domyślali się, co ich czeka. Ks. Kębliński przypuszczał,
    że Żydów mogło być od 150 do 200,

    O samym momencie wiemy tylko to, że nastąpił wybuch, krzyk. Wiemy, że Żydzi próbowali
    uciekać ze stodoły, ale stodoła była szczelnie otoczona przez uzbrojonych Niemców.
    Tylko Niemcy byli uzbrojeni, wiadomo, nie zgodzili się dać broni nawet Karolakowi,
    agentowi niemieckiemu, którego Niemcy mianowali burmistrzem.

    Dzieło więc ostatecznej zagłady Żydów było tylko i wyłącznie dziełem Niemców. Polacy
    byli zmuszeni do pilnowania pod groźbą utraty życia. Z zeznania Żyda, dochodzącego
    spadku w urzędzie Sądu Rejonowego w Łomży wynika jednoznacznie, że Żydzi zostali
    spaleni w stodole przez Niemców. Do stodoły wepchnięto też i spalono co najmniej
    trzech Polaków; wepchnięci zostali przez Niemców.

    Żydzi mieli ze sobą przedmioty użytku codziennego, łyżki, widelce, rzezak miał nóż.
    Żydzi nie wiedzieli, że idą na śmierć. Ów nóż był przeznaczony do uroczystości
    rytualnych.

    Na tym relacja została zakończona, zawiera ona pięć kart zapisanych na plebani w
    Jedwabnem, w obecności niżej podpisanych osób:

    Ks. Edward Orłowski (pozostałe podpisy nieczytelne)
    Jedwabne 10 czerwca 2001 roku

    zatem jesli sprawia ci przyjemnosc samooblewanie sie g.... to trzymaj sie tematu
    jedwabnego.

    > Czyli jednak przyznajesz, że katolicy nie są tacy świeci jak się ich maluje.

    Jasne ze swieci nie są ale w porównaniu z innymi opcjami wypadają raczej dobrze.
    O co chodzilo w meksyku to se pogulaj o co kaman, ba film nawet jest

    b.

  • 186. Data: 2016-03-25 21:12:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > to jest nieprawda. Moze i zródłosłów słowa gender pochdził z takich przesłanek o
    jakich piszesz ale od dawna ma już znaczenie promocji ideologii płci kulturowej w
    miejsce biologicznej. Wiec jesli mowimy o gender to własnie w obecnym znaczeniu.

    to może niech głosiciele "gender" czyli faceci w sukienkach z koronkami
    prezstaną o tym gender co chwila mówić?

    > nie mna sprawy do chwili gdy próbują wypromowac swoje zboczenia do statusu normy i
    szkodząc reszcie społeczenstwa (ilosciowo znacznieeeeee wiekszej)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 187. Data: 2016-03-25 21:18:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 18:23:57 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > I z czym masz problem?
    > Niech się pobierają i niech korzystają z praw jakie obecnie daje
    > instytucja małżeństwa:

    no nie - pozycje uprzywilejowaną powinna miec pełna rodzina, kobieta i mezczyzna
    razem wychowująca dzieci. Dlaczego? Bo daje potomstwo i potrafi najkorzystniej je
    wychowac (statystycznie, uprzejmie prosze cie o powstrzymanie opisu patologii którą
    niewątpliwie znasz).
    To jest społecznie opłacalne.
    Zeby nie było ze to teoria - panstwa które takie eksperymenty robią wychodzą na tym
    kiepsko, w konsekwencji upadną. Uczmy sie na błędach innych.

> [...]
    > Do drugiego może się zwracać np. "wujku"
    > Przypadków dwóch wujków czy dwóch cioć nie przewiduję j.w.

    tu qurcze nic nie czujesz tematu - to nie geje bedą sie zwracac wujku - to ty
    bedziesz mial zakaz w swojej rodzinie uczyc dziecka mowic tata i mama.
    cytuję "Teraz w ślady Hiszpanii idzie Francja. Rząd w tym kraju planuje wprowadzić
    ustawę zakazującą używania w dokumentach określeń "matka" i "ojciec". Według pomysłu
    osób stanowiący prawo oby dwa słowa, które w naturalny sposób małe dziecko
    najczęściej wypowiada jako pierwsze w swoim życiu, mają być zastąpione jednym
    bezosobowym wyrazem "rodzic". Projekt ustawy ma być gotowy już 31 października 2013
    roku."

    > A co z szantażami pracodawców, którzy często zwalniają osoby homoseksualne?
    > Poza tym w razie zwolnienia pozostaje sąd i udowodnienie przed sądem, że
    > zwolnienie nastąpiło z powodów uprzedzeń do homo.

    uwazam ze to nie powinno miec miejsca -chyba ze homo obnosi sie ze swoim zboczeniem.

    > Po co tu prezentujesz swoją paranoiczną niechęć wobec byłego związku
    > radzieckiego?

    a sorry, myslalem ze wymordowanie milionów moze budzic niechec. A nawiazuje bo tamto
    totalitarne panstwo równiez chcialo nowe spoleczenstwo zbudowac.

> [...]
    małżeństwa..."

    > Masha Gessen to nie wszyscy homoseksualiści.

    jasne - tyle ze jej sie wymsknęło jaki jest cel ostateczny. Mozna udawac glupiego i
    zamykac na problemy oczy. Ciekawe jak gleboko w szambie trzeba byc zeby zaczą myslec
    o ucieczce...

    > Otwórz oczy! Najbardziej lewacki obecnie jest PIS.

    socjalny ale nie lewacki, od lewakow jest zandberg

    > Nie mieszaj homoseksualistów z islamem
    > Co do islamu znasz już moje stanowisko.

    no ale to sie wiąże. Nastepuje zmiana spoleczna w której promuje sie homo (dla
    rozbicia tradycyjnej rodziny) seksualizacje i konsupcje. Spoleczenstwo baranów
    muszących miec nowego ipoda i coroczną skrobankę przynosci gigantyczne zyski.
    Tylko jest maly problem - on sie nie potrafi obronic przed zewnętrznym zagrozeniem.

    b.

  • 188. Data: 2016-03-25 21:20:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    wychowac (statystycznie, uprzejmie prosze cie o powstrzymanie opisu patologii którą

    czyli bezdzietni do utylizacji?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 189. Data: 2016-03-25 21:24:40
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 20:39:20 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    nieprawda, choc rzeczywiscie jakis pojedyncze zdarzenia były.

    > muzułmanie też ratowali chrześcijan. I to dużo więcej niż zabijali ale
    > jakoś nie zauważasz tego

    jak ratowali to szcun -ale nie wiem o ktorym momencie mowisz, bylo o polakach to sie
    do nich odnosilem

    do tego porównywac akcje odwetowe.

    > nie, to nie były akcje odwetowe.
    > PS: skoro lubimy naszych zabijających za Polskę to dlazczego chesz
    > ukraińcom odmawiać tego samego prawa?

    w którym miejscu polacy wyrzynali ukraincow zeby ich wypedzic przejac ich ziemie?

    tylko wbrew niej. A islamista morduje własnie w imę allacha. Spora różnica.

    > ROTFL. To jest tak żałosne, że nawet nie da się skomentować

    próbuj, widzisz jakis błąd logiczny bądz rzeczowy?

    b.

  • 190. Data: 2016-03-25 21:26:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 21:15:20 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > to może niech głosiciele "gender" czyli faceci w sukienkach z koronkami
    > prezstaną o tym gender co chwila mówić?

    niezłe - te same metody opisu co na zachodzie: nie mówmy ze to zgwalcili islamisci,
    albo zróbmy zakaz notowac w statystkach narodowac sprawcy a problem sam zniknie.

    Otóż nie znika...

    b.