  • 51. Data: 2019-02-09 19:03:17
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: l...@g...com

    Oj Myjku, nie bocz się.

  • 52. Data: 2019-02-09 19:20:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 08:26:27 -0800 (PST), Budyń

    > a wiesz co, znacznie wieksze widze zagrozenie w lewackich zwariowanych
    > ideologiach seksistowskich niż w piecach na węgiel. Jesli ty sobie
    > życzysz zeby ci dzieci edukowali sexdeprawatorzy w szkołach to mozesz
    > unie w tym kształcie pomierać, ja protestuję. I nie chodzi tylko o sex,
    > raczej walkę z tradycyjnymi wartosciami i "dominacją białego mężczyzny".

    Zdecydowanie wolę aby edukowali je seksuolodzy niż, tak jak obecnie,
    czarnuchy i to jeszcze dwa razy w tygodniu. Wiem też jak nie fajnie jest
    jak dziecko na religię nie chodzi i jest wytykane palcami. To jest dopiero
    szkoła życia, współżycia. I się zastanawiam czy jednak ta "lewacka
    deprawacja" nie byłaby lepsza.

    Zaś przed syfiastym powietrzem, bo jakiś debil się połaszczył na parę
    złotych dofinansowania do swojego nowego domu 120m2 wpieprzając kocioł na
    węgiel 16 (a może i 20) kW tak łatwo siebie i dziecka nie ochronię.
    Szczególnie jak mi taki "oświecony" za płotem stanie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2019-02-09 19:26:58
    Od: l...@g...com

    Myjku, ile teraz kosztuje prenumeratura Gazety Wyborczej?

  • 54. Data: 2019-02-09 21:56:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.02.2019 13:52, Budyń wrote:

    > Wzięliśmy to co dawało progres, czas spadać. Chyba ze sie unię uda nawrócic na
    powrót do jej korzeni, jesli nie czeka ja upadek jak cesarstwa rzymskiego ino krócej
    to potrwa.

    To prawda. Unia już jest trupem. Skoro UK wychodzi to znaczy, że coś
    musi być na rzeczy. No a mówi się, że to Polska taka zła antyunijna :-)

  • 55. Data: 2019-02-09 21:58:20
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.02.2019 17:26, Budyń wrote:

> [...]
    mozesz unie w tym kształcie pomierać, ja protestuję.
    > I nie chodzi tylko o sex, raczej walkę z tradycyjnymi wartosciami i "dominacją

    Prawda, prawda prawda :-)

  • 56. Data: 2019-02-09 22:35:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 21:56:19 +0100, KIKI

    > To prawda. Unia już jest trupem. Skoro UK wychodzi to znaczy,
    > że coś musi być na rzeczy. No a mówi się, że to Polska taka
    > zła antyunijna :-)

    UK wychodzi, bo mieli swojego korwina.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 57. Data: 2019-02-09 23:17:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty naukowiec musisz byc. Korwin to nazwa herbu a nie nazwisko. Facet nazywa sie
    Janusz Mikke herbu Korwin. W skrocie Janusz Korwin Mikke. A czy ichni "korwin" ma
    racje okaze sie za jakis czas. Dzisiaj nawet Gowno Wyborcze z tefauenem nie wiedza co
    bedzie w Anglii. Chwilowo wieszcza upadek Anglii bo anglicy nie poradza sobie w
    odprawie tysiaca tirow dziennie. Anglicy sa zbyt pragmatyczni zeby samemu sie udupic.
    Jak wychodza to znaczy ze niedlugo cos sie moze w chujni spierdolic i nie chca brac w
    tym udzialu. A spierdolic moze sie wszystko chociazby dlatego ze te niby wiodace
    europejskie panstwa maja niemilosierne zadluzenie liczone na obywatela. Niemcy sa w
    gorszej sytuacji niz III rzesza dla ktorej wojna byla wybawieniem od kryzysu
    gospodarczego.

  • 58. Data: 2019-02-09 23:29:40
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 9 lutego 2019 19:21:07 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > czarnuchy i to jeszcze dwa razy w tygodniu. Wiem też jak nie fajnie jest
    > jak dziecko na religię nie chodzi i jest wytykane palcami.

    jesli porównujesz lekki dyskomfort wytykania palcami, co zresztą nie jest powszechne
    do totalnej deprawacji i demoralizacji, i preferujesz własnie tę deprawację to ja
    mogę ci tylko współczuć. Tobie i twojej rodzinie oczywiscie.

    b.

  • 59. Data: 2019-02-10 12:21:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 14:29:40 -0800 (PST), Budyń

    > jesli porównujesz lekki dyskomfort wytykania palcami,

    To nie jest dyskomfort tylko PRZEŚLADOWANIE. Właśnie dlatego,
    że nikt nie uczy w tym chorym kraju, że można mieć inne zdanie.

    > co zresztą nie jest powszechne do totalnej deprawacji
    > i demoralizacji, i preferujesz własnie tę deprawację

    To akurat tylko i wyłącznie twoja chora wizja wyssana z palca.

    > to ja mogę ci tylko współczuć. Tobie i twojej rodzinie
    > oczywiscie.

    Obejdzie się. Od dawna pokazujesz że nie masz zielonego pojęcia o tym co
    się dzieje w polityce i życiu codziennym. Masz jakieś swoje fantazje i się
    niestety nimi dzielisz publicznie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2019-02-10 12:45:07
    Temat: Węgiel vs pellet
    Od: pablo <p...@g...com>

    Jaki palnik ????? przecież on mówi o 'dorzucaniu" czyli palił pelletem w kopciuchu