  • 61. Data: 2019-02-10 13:26:20
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 10 Feb 2019 12:21:25 +0100, Myjk wrote:
    > Sat, 9 Feb 2019 14:29:40 -0800 (PST), Budyń

    > To nie jest dyskomfort tylko PRZEŚLADOWANIE. Właśnie dlatego,
    > że nikt nie uczy w tym chorym kraju, że można mieć inne zdanie.

    Bzdura. W liceum przestałem uczęszczać na te zajęcia, i w żaden sposób
    nikt mnie z tego powodu nie prześladował.

    Mateusz

  • 62. Data: 2019-02-10 13:32:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 lutego 2019 12:21:28 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sat, 9 Feb 2019 14:29:40 -0800 (PST), Budyń

    > To nie jest dyskomfort tylko PRZEŚLADOWANIE. Właśnie dlatego,
    > że nikt nie uczy w tym chorym kraju, że można mieć inne zdanie.

    tobie sie pozajaczokwąło znaczenie słowa "prześladowanie". Albo nie umiesz ocenić
    proporcji. Jesli prześladowaniem nazywasz wytykaniem palcami dzieci w szkołach (co
    wcale nie jest jakąś normą) to jak określisz problemy tych ludzi:
    1. (1) Korea Północna- do 70 000 chrześcijan w obozach pracy
    2. (3) Afganistan- w tym kraju nie ma kościołów, narasta przemoc ze strony wyznawców
    islamu
    3. (2) Somalia- chrześcijanie mogą żyć swoją wiarą tylko potajemnie.
    4. (5) Rząd sudański wywiera ogromną presję na przywódców kościelnych, kościoły są
    burzone.
    5. (4) Pakistanu- przemoc wobec chrześcijan jest na najwyższym szczeblu.
    6. (10) Erytrea- narastająca przemoc wobec chrześcijan i ich aresztowania.
    7. (11) Libia - większa aktywność islamistów wobec chrześcijan.
    8. (7) Irak- choć IS jest pokonane, to w kraju wciąż nadal jest wielu radykalnych
    muzułmanów
    9. (9) Jemen- chrześcijanie uwięzieni między opresją ze strony sunnitów i szyitów
    10. (8) Iran- reżim nadal prowadzi agresywne działania przeciwko kościołom domowym.

    > To akurat tylko i wyłącznie twoja chora wizja wyssana z palca.

    https://www.dw.com/pl/gender-w-niemieckiej-szkole-ro
    dzice-protestuj%C4%85/a-17351957

    a moze takie:
    Na lekcjach ma być mowa o tym, jak zaspokajają się lesbijki. W niektórych szkołach w
    innych niemieckich landach takie ,,edukacyjne cele" już zostały wprowadzone. ,,Liżą
    się po narządach" - tak tłumaczył mamie po takiej lekcji jeden chłopczyk. Dzieci mają
    oczywiście poznać również, jak zaspokajają się geje, jakie dodatkowe gadżety mogą
    zastosować, jakie są korzyści z seksu w wydaniu homoukładu. Edukatorzy tłumaczą
    dzieciom, że nie będzie katastrofalnej ciąży. I pytają: a może twój kolega jest
    transseksualistą? Na szkolnych ławkach lądują darmowe ulotki Federalnej Centrali
    Edukacji Zdrowotnej (BZgA). Uczniowie dowiedzą się z nich (np. w Berlinie już się
    dowiadują), że odbyt to właściwie organ seksualny.
    https://www.gosc.pl/doc/1994377.Szokujace-Seksedukac
    ja-po-niemiecku

    > Obejdzie się. Od dawna pokazujesz że nie masz zielonego pojęcia o tym co
    > się dzieje w polityce i życiu codziennym.

    wiem, wiem, pis jest zły.

    b.

  • 63. Data: 2019-02-10 15:41:11
    Od: l...@g...com

    Nie tylko PISiu jest złe. Na płonacy stos dorzuciłbym faszystów, nacjonalistów i
    patriotów. Samo zło.

  • 64. Data: 2019-02-10 19:26:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 10 Feb 2019 04:32:03 -0800 (PST), Budyń

    > tobie sie pozajaczokwąło znaczenie słowa "prześladowanie".

    Co jest niejasnego w definicji "prześladowanie"?

    > Albo nie umiesz ocenić proporcji.

    Ty za to wyjątkowo umiesz jadąc "lewacką totalną deprawacją" choć chyba sam
    nie rozumiesz co się pod tym pojęciem kryje, a opierasz się standardowo na
    artykulikach zamiast zapoznać się z programem.

    > Jesli prześladowaniem nazywasz wytykaniem palcami dzieci
    > w szkołach (co wcale nie jest jakąś normą)

    Jest w zasadzie normą, dzieci są pod presją fizyczną i psychiczną ze strony
    rówieśników -- i to nie dotyczy tylko innowierców (albo niewierców). Masz
    dziecko w szkole? Jeśli twierdzisz że problemu nie ma, to nie masz, albo
    masz ale w takim razie nie masz pojęcia o tym co się dzieje, bo dziecko z
    tobą nie rozmawia. Co w sumie mnie nie dziwi jeśli masz takie zamknięte
    poglądy. Bo że nie masz dziecka które na religię nie chodzi, albo dziecka o
    odmiennej orientacji, to jest bardziej niż pewne. Dlatego tak łatwo ci
    przychodzi wygłaszanie takich teorii. Ale ciekawe co będzie jak dziecko
    dorośnie i jednak się okaże "perwersem" i zdąży być wytykane palcami. Do
    lochu je zagnasz czy z miejsca ukrzyżujesz?

    > to jak określisz problemy tych ludzi: [...]

    Mało mnie to interesuje. Religię, niezależnie którą, uważam za największy
    syf jaki spotkał ludzkość. Zaś czarnuchy zbierają żniwo za setki lat
    krucjaty, tak samo jak biali zbierają teraz żniwo za lata mordowania i
    wykorzystywania czarnych.

    > a moze takie: Na lekcjach ma być mowa o tym, jak zaspokajają się
    > lesbijki.

    Homoseksualiści byli, są i będą. Są częścią społeczeństwa. Nie żebym chciał
    aby się "panoszyli" i lizali na mieście bo mnie to obrzydza (szczególnie
    dwóch facetów -- ale żeby nie było nie lubię też jak na ulicy się "liże"
    facet z facetką, bo na to jest stosowne miejsce) -- i z tym trzeba
    "walczyć", ale jednak to "zboczenie" to nie wina tych osób czy tylko ich
    chciejstwo tylko jest uznane za normalny wariant seksualny. I to nie tylko
    ludzi, bo i u zwierząt homoseksualizm jest pospolity -- taka natura.
    Natura, z którą "oświeceni" walczą jak tylko mogą, bo odmiennych od siebie
    trzeba przecież tępić.

    Twoich artykułów komentować nie zamierzam, nie wiaodomo nic o wieku
    "chłopca", formie przekazu od nauczyciela, zastosowanym przez dziecko
    uproszczeniu do przekazanej wiedzy, a może pismaka, itd. Takich śmieci nie
    dawaj z łaski swojej. Fakt jest taki, że moja 10-letnia córka już oglądała
    soft porno na obozie, bo jej starsza "koleżanka" pokazała jak seks wygląda.
    I też się tam "lizali po narządach". No to powiedz sam, lepiej to usłyszeć
    od nauczyciela który to wyjaśni w jakimś usystematyzowanym programie, czy
    lepiej żeby dziecko szok przeżyło samo kompletnie bez zrozumienia co
    właśnie ogląda? Byłeś ty w ogóle kiedyś dzieckiem? Kiedy oglądałeś
    pierwszego pornola? Bo rozumiem że nie jesteś jeszcze taki stary że za
    młodości nie było magnetowidów? Jeśli miałeś te 12 lat, to wg ciebie to
    jest prawidłowy tok "nauki" o tych sprawach?

    Dalej. U córki w szkole "mądrzy" zrobili awanture o lekcje nt. "mowy
    nienawiści". W książce która poleciała na maila, a która miała być podstawą
    do "wykładu", miały być rzekomo jakieś przeraźliwe treści. Na tyle
    przeraźliwe, że rodzice mieli dogłębnie przemyśleć czy posłać tam swoje
    dzieci. Przeczytałem, jakoś się nie dopatrzyłem nic przeraźliwego. Ale
    afera jest, bo przecież tam mowa o "lewackiej tolerancji". To tak odnośnie
    tych setek tysięcy spanikowanych rodziców z artykułu, co robią afery a
    kompletnie nie wiedzą co się z ich dziećmi dzieje w szkole i... poza nią.

    > wiem, wiem, pis jest zły.

    No, ale ty akurat tego nie wiesz, ignorancie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 65. Data: 2019-02-10 19:59:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 lutego 2019 13:32:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisa
> [...]
    Edukacji Zdrowotnej (BZgA). Uczniowie dowiedzą się z nich (np. w Berlinie już się
    dowiadują), że odbyt to właściwie organ seksualny.

    Się wtrące
    Że Myjk bzdury pisze to nic dziwnego- od dana tutaj słynie z tego że na różne tematy
    bzdury totalne wali i nie tylko na tej grupie
    Ale tez proszę nie pisz bzdur i Ty
    Córka moja na "religię" w szkole ładnych kilka lat temu przestała chodzić
    Za naszą(moją i żony zgodą).
    I nikt jej palcami nie wytykał ale też nikt jej bzdur o odbycie nie nawciskał
    Młodzież teraz nie głupia i nie jest jak Myjk pisze że jakieś szykany wobec tych co
    nie chodzą na religie a wrecz przeciwnie, tzw szacun mają do takich co nie chodzą i
    nie boją się że ksiądz im bierzmowania czy innych ślubów nie udzieli. Niedługo księża
    tak jak dzisiaj pracodawcy będą prosić żeby ktoś z ich "ofert' skorzystał.

  • 66. Data: 2019-02-10 20:32:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 lutego 2019 19:26:04 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 10 Feb 2019 04:32:03 -0800 (PST), Budyń

    > Co jest niejasnego w definicji "prześladowanie"?

    ok, być moze tak samo to rozumiemy tylko ty dostrzegasz zjawisko przesladowań dzieci
    nieuczeszczających, gdy ja (tak, mam dzieci, tak chodziły na religię, tak, rozmawiamy
    w domu) i po kolei tu koledzy mówią ci że takiego zjawiska u nas nie ma. Być moze
    jakies pojedyncze przypadki byś znalazł - ale zapewne nie znajdziesz.

> [...]
    > syf jaki spotkał ludzkość. Zaś czarnuchy zbierają żniwo za setki lat
    > krucjaty, tak samo jak biali zbierają teraz żniwo za lata mordowania i

    czarnuchy? słabo cie widze na tym twoim zachodzie

    > Homoseksualiści byli, są i będą. Są częścią społeczeństwa.

    W porządku, są i mi nie przeszkadzają. Ale jesli wprowadzisz w szkołach zwyczaj
    zakłócania dziaciom ich naturalnego rozwoju poprzez opowiadanie ze mogą wybrać
    tożsamość kotka to pewna słabsza psychicznie ich część wybierze taką postawę. A
    debile będą z radościa ogłaszać - wiedzielismy ze tożsamość kotka jest jedną z
    tożsamości człowieka i dopiero teraz nauczyliśmy się ją wyzwalać.
    Dokładnie tak sam jest z homoseksualizmem - opowiada się dzieciom brednie i pierze
    mózgi, to i skrzywienia psychiczne wychodzą coraz powszechniej. Ale nie dlatego ze te
    dzieci są wyzwolone tylko ze są skrzywdzone.

> [...]
    > od nauczyciela który to wyjaśni w jakimś usystematyzowanym programie, czy
    > lepiej żeby dziecko szok przeżyło samo kompletnie bez zrozumienia co

    Miałem lekcje biologii w podstawówce gdzie przyszedł jakis pan i objasnił słownie jak
    wyglada proces rozrodczy. Jedna lekcja, dzieci z pewnym zawstydzeniem się
    pochichotały i tyle. Nie chciałbym aby moje dziecko miesiącami miało lekcje
    szczegółowe ze spraw do których nie dorosły, a w które wkrecają je dorośli. Moje
    dziecko wie ze gdyby trafilo sie porno ma to natychmiast wyłączyć.
    I spodziewam sie ze to zrobi.
    A seks nie ma być miłą zabawą tylko uzupełnieniem miłości. Tego raczej na zachodzie
    nie usłyszysz.

> [...]
    > młodości nie było magnetowidów? Jeśli miałeś te 12 lat, to wg ciebie to
    > jest prawidłowy tok "nauki" o tych sprawach?

    Qurcze, na studiach juz chyba byłem. I wiem jakie to robi spustoszenie.

    > Dalej. U córki w szkole "mądrzy" zrobili awanture o lekcje nt. "mowy
    > nienawiści".

    Bo definicja mowy nienawisci wyglada w twojej krainie tak: jesli nie mówia tak jak my
    chcemy to jest to mowa nienawiści i nalezy jej zakazać. Tez protestuję przeciwko
    takiej definicji. Ciekawe czy wolno mówic ze wałęsa to bolek, czy to juz jest mowa
    nienawisci.

    Nie jsetem jakos zdziwiony.

    b.

  • 67. Data: 2019-02-10 20:35:39
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 lutego 2019 20:00:00 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > I nikt jej palcami nie wytykał ale też nikt jej bzdur o odbycie nie nawciskał

    przytaczałem relacje z tak pożądanego przez myjka zachodu. Twoja córka tego nie
    słyszała bo na szczescie tych zachodnich "zdobyczy cywilizacji" jeszcze nie
    osiągnelismy.

    b.

  • 68. Data: 2019-02-10 21:56:25
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 10 Feb 2019 11:32:59 -0800, Budyń wrote:
> [...]
    > zwyczaj zakłócania dziaciom ich naturalnego rozwoju poprzez opowiadanie
    > ze mogą wybrać tożsamość kotka to pewna słabsza psychicznie ich część

    Otóż to. To, że sprawa istnieje na świecie i w przyrodzie to jedno, ale
    przedstawianie patologii jako jakiegoś świadomego wyboru czy wręcz czegoś
    "fajnego" to jakiś kompletny kretynizm.

    > dziecko miesiącami miało lekcje szczegółowe ze spraw do których nie
    > dorosły, a w które wkrecają je dorośli. Moje dziecko wie ze gdyby
    > trafilo sie porno ma to natychmiast wyłączyć.
    > I spodziewam sie ze to zrobi.

    ha ha ha :)
    Ciekawość to jeden z filarów naszego gatunku.

    Mateusz

  • 69. Data: 2019-02-11 14:34:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Feb 2019 20:53:37 +0100, KIKI <h...@u...dl> wrote:
    > Może unia wyda dyrektywę żeby od razu srać pod prysznicem :-)

    Skoro i tak pod prysznicem już wszyscy sikają...

    --
    Marek

  • 70. Data: 2019-02-11 17:20:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 10 Feb 2019 11:32:59 -0800 (PST), Budyń

> [...]
    > ci że takiego zjawiska u nas nie ma. Być moze jakies pojedyncze
    > przypadki byś znalazł - ale zapewne nie znajdziesz.

    Ale "u was" to nie jest pępek świata. Ja przenosiłem córkę do innej klasy,
    bo w jej klasie była przemoc psychiczna i fizyczna ze strony rówieśników. I
    to nie ze strony tych "zdemoralizowanych lewackich innowierców" tylko
    właśnie tych "świętych" -- dzieci tych rodziców co w pierwszym rzędzie w
    kościele zawsze siadają.

    > czarnuchy?

    Czarnuchy, kościelni jedynej słusznej wiary. Już zapomniałeś jak krucjaty
    prowadzili mordując setki jak nie tysiące tych co byli "przeciwnikami"
    najlepsiejszego kościoła?

    > słabo cie widze na tym twoim zachodzie

    Na "moim" zachodzie panoszy się ich więcej niż na "twoim" wschodzie?

> [...]
    > zwyczaj zakłócania dziaciom ich naturalnego rozwoju poprzez opowiadanie
    > ze mogą wybrać tożsamość kotka to pewna słabsza psychicznie ich część

    Bzdura, udowodniono naukowo że jest znacznie więcej innych czynników które
    wpływają na orientację (w tym warunki genetyczne i epigenetyczne) niż samo
    rozmawianie o seksualności człowieka (w tym "dewiacjach"). Poza tym zajęcia
    "seksualne" to nie jest, wbrew temu co utykasz, rozmowa w kółko tylko i
    wyłącznie o homoseksualistach ze szczegółami jak oni "to" robią.

> [...]
    > nauczyliśmy się ją wyzwalać. Dokładnie tak sam jest z homoseksualizmem -
    > opowiada się dzieciom brednie i pierze mózgi,

    Debile to będą twierdzić, że na lekcjach edukacji seksualnej w szkołach się
    odbywa (albo będzie odbywać) jakieś cykliczne pranie mózgu i na każdej
    lekcji przez parę lat podstawówki i "gimnazjum" będzie utykać się dzieciom
    materiały LGBT żeby wyprodukować więcej "homosiów".

    > to i skrzywienia psychiczne wychodzą coraz powszechniej. Ale nie dlatego
    > ze te dzieci są wyzwolone tylko ze są skrzywdzone.

    Kolejna bzdura, "skrzywienia" nie wychodzą coraz powszechniej jak
    twierdzisz, bo homoseksualizm był od dawna, jeszcze zanim ludzie się
    pojawili. To trochę jak z tym autyzmem poszczepionkowym i że teraz jest
    ponoć więcej autystyków. Nie, nie jest więcej. Zmieniła się tylko ocena,
    zmieniła się ilość i jakość wiedzy na ten temat, oraz klasyfikacja. Poza
    tym że zwyczajnie się o tym więcej mówi. Ignorant łatwo wtedy stwierdzi że
    problem narasta i zapewne winne są szczepionki, a jakże.

    > Miałem lekcje biologii w podstawówce gdzie przyszedł jakis pan i
    > objasnił słownie jak wyglada proces rozrodczy. Jedna lekcja, dzieci z
    > pewnym zawstydzeniem się pochichotały i tyle.

    Skąd wiesz że tylko tyle? Może u ciebie było tylko tyle. Badania mówią, że
    już 9 latki świadomie albo nieświadomie oglądają porno. 12 latki z całą
    pewnością to robią (bo za moich czasów już to robiły), tym bardziej w dobie
    internetu gdzie dostęp do tego jest na wyciągnięcie ręki. No ale oczywiście
    są tacy, co w różowych okularkach siedzą i są zadowoleni. Wolą tego nie
    zauważać, bo by to im pewnie trochę życie skomplikowało.

    > Nie chciałbym aby moje dziecko miesiącami miało lekcje szczegółowe
    > ze spraw do których nie dorosły, a w które wkrecają je dorośli.

    Kto ocenia czy już dorosły czy nie? I do czego dorosły? Czy ty w ogóle
    znasz program "nauki o seksie", widziałeś takowy na oczy, brałeś udział,
    prowadziłeś? Odnoszę nieodparte wrażenie, że nie masz o temacie zielonego
    pojęcia. Masz tam jakieś swoje chore wyobrażenie oparte tylko na
    artykulikach z internetów gdzie serwują papkę dla pelikanów.

    > Moje dziecko wie ze gdyby trafilo sie porno ma to natychmiast wyłączyć.
    > I spodziewam sie ze to zrobi.

    I w tym cały twój problem, jesteś bardziej naiwny niż te dzieci które
    próbujesz tak żarliwie chronić.

    > A seks nie ma być miłą zabawą tylko uzupełnieniem miłości.
    > Tego raczej na zachodzie nie usłyszysz.

    Skąd wiesz? Cytujesz tendencyjne artykuliki z tekstami wyrwanymi z
    kontekstu, a pewnie nawet nie potrafisz powiedzieć w jakim wieku był
    "chłopiec" z cytowanego artykułu.

    > Qurcze, na studiach juz chyba byłem. I wiem jakie to robi spustoszenie.

    Obejrzenie pornosa na studiach robi w głowie spustoszenie? Dobre. :D W
    mojej podstawówce (nie tylko klasie) koledzy oglądali pornosy (znalezione w
    szafie rodziców) w wieku jakoś lat 12 -- mnie też zaciągali do oglądania,
    ale jakoś mnie to nie ciągnęło. W każdym razie wyrośli z nich normalni
    ludzie a nie dewianci. Więc widać aż takiego strasznego spustoszenia jak
    twierdzisz, to nie robi.

> [...]
    > Tez protestuję przeciwko takiej definicji. Ciekawe czy wolno mówic ze
    > wałęsa to bolek, czy to juz jest mowa nienawisci.

    Czytałeś książkę o której wspomniałem? Tam nic takiego napisanego nie było.

    > Nie jsetem jakos zdziwiony.

    Też nie jestem zdziwiony że nie jesteś zdziwiony. Masz tendencję do oceny
    sytuacji bez poznania faktów a tylko opierając się na swoim widzimisię.

    --
    Pozdor
    Myjk