    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <5c5cf8f1$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <n10hujsckwt0$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c5dde42$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    Date: Sat, 9 Feb 2019 19:20:35 +0100

    Sat, 9 Feb 2019 08:26:27 -0800 (PST), Budyń

    > a wiesz co, znacznie wieksze widze zagrozenie w lewackich zwariowanych
    > ideologiach seksistowskich niż w piecach na węgiel. Jesli ty sobie
    > życzysz zeby ci dzieci edukowali sexdeprawatorzy w szkołach to mozesz
    > unie w tym kształcie pomierać, ja protestuję. I nie chodzi tylko o sex,
    > raczej walkę z tradycyjnymi wartosciami i "dominacją białego mężczyzny".

    Zdecydowanie wolę aby edukowali je seksuolodzy niż, tak jak obecnie,
    czarnuchy i to jeszcze dwa razy w tygodniu. Wiem też jak nie fajnie jest
    jak dziecko na religię nie chodzi i jest wytykane palcami. To jest dopiero
    szkoła życia, współżycia. I się zastanawiam czy jednak ta "lewacka
    deprawacja" nie byłaby lepsza.

    Zaś przed syfiastym powietrzem, bo jakiś debil się połaszczył na parę
    złotych dofinansowania do swojego nowego domu 120m2 wpieprzając kocioł na
    węgiel 16 (a może i 20) kW tak łatwo siebie i dziecka nie ochronię.
    Szczególnie jak mi taki "oświecony" za płotem stanie.

    --
    Pozdor
    Myjk