  • 41. Data: 2011-09-12 11:16:28
    Temat: Re: Wentylator lazienkowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pablo eldiablo" j4k8lo$1j8$...@i...gazeta.pl

    > Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

    Jackare >> Ludzie! MYŚLEĆ !!! To nie boli.

    > Wybacz, ale Ty z kolei masz problem z mysleniem, czy czytaniem?

    Jackare z pisaniem poprawnym ma problem -- zatem chyba i z czytaniem ma. :)
    Bo ludzie uczą się mówienie dzięki temu, że słyszą a pisania -- dzięki temu, że
    czytają. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2011-09-12 11:27:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jackare" j4kcor$v3a$...@n...news.atman.pl

    > Rzecz w tym, że gdyby doszło do zatrucia czadem w tej
    > kotłowni, to "czepianie się" kominiarzy jest udokumentowane.

    Jest uzasadnione -- pseudokominiarze (Ty akurat?) nie dostali pieniędzy. :)
    Ja od wielu lat mam cofki w kominach wentylacyjnych, co kominiarzy
    nie niepokoi/wzrusza. Płacę za to, aby kominy były sprawne, ale
    kominy nie są sprawne!

    Co więcej -- smród na klatce schodowej pokazuje, że cofki są i w innych
    mieszkaniach!!!

    A ile razy próbuje poruszyć ten temat -- spotykam się z debilami takimi jak Ty. :)

    Gdybym ja miał prawników takich, jak TRydzyk -- moi
    kominiarze oglądaliby świat zza kratek więzienia. :)

    -=-

    I aby rozwiązać wątpliwości -- tu każdy ma swoje własne kominy!
    Nie ma więc problemów typu -- temu pomożemy, tamtemu zaszkodzimy!
    Ale z jakiegoś niepojętego powodu nie można tych kominów doprowadzić do poprawnej
    pracy!

    Są produkowane nasady kominowe, ale nie można ich montować!!!
    Jeśli ja zamontuję -- nakażą mi usunięcie ich na mój koszt!!! :)

    A jakiś przymuł (Ty właśnie) z grupy pisze o tym, że nie wolno wstawić
    elektrycznego wentylatora na dodatkowym kanale, zaś inny (Tobie podobny)
    pisze, że nie można puścić poziomo kanału wentylacji wymuszonej!!!

    -=-

    Jednym słowem -- nie rzucim ziemi skąd nasz SMRÓD!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2011-09-12 12:12:35
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >Ale z jakiegoś niepojętego powodu nie można tych kominów doprowadzić do poprawnej
    pracy!

    No wlasnie, dla ciebie niepojetego. Po co wiec udzielasz sie w watku skoro gowno
    wiesz?
    Dam ci dobra rade, czesto wietrz mieszkanie, to moze przestanie
    ci smierdziec w domu i rozszczelnij okna, to nie bedziesz mial cofek.
    Bo ten smrod to widze w glowie ci narobil krzywdy.

    >A jakiś przymuł (Ty właśnie) z grupy pisze o tym, że nie wolno wstawić
    >elektrycznego wentylatora na dodatkowym kanale, zaś inny (Tobie podobny)
    >pisze, że nie można puścić poziomo kanału wentylacji wymuszonej!!!

    Jako, ze jestes kretynem do kwadratu, czego dowodem jest pisanie o katolikach,
    kosciele, wojnach
    i innych bzdetach w watku o wentylatorze, to ci sie tez od tego wszystkiego
    poplatalo w glowce w
    kontekscie czego i co bylo napisane.

  • 44. Data: 2011-09-12 12:34:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" c...@4...com

> [...]
    > ci smierdziec w domu i rozszczelnij okna, to nie bedziesz mial cofek.
    > Bo ten smrod to widze w glowie ci narobil krzywdy.

    Wybierajcie PiS -- będziecie mieli więcej takich rad!!!
    Okna rozszczelnić? kominiarz mówi, że okna są otwarte -- stąd cofka!!!
    (bo cofkę widział na własne oczy -- miernik pokazał, wiszące paski
    folii pokazały, smród pokazał...)

    Okna są uchylone (jedno stale -- 12 miesięcy w roku)
    lub otwarte (jedno teraz otwarte zupełnie!) a cofki są!!!

    Wybierajcie PiS -- będziecie mieli więcej nawiedzonych przez biskupów!!

> [...]
    > o wentylatorze, to ci sie tez od tego wszystkiego
    > poplatalo w glowce w kontekscie czego i co bylo napisane.

    Mnie poplątało się -- waszym dzieciom umarło się :) pod Jeżewem,
    waszym VIPom pod Smoleńskiem, Waszemu Frankowi pod bankiem. ;)
    A Waszemu kościołowi brakuje pieniędzy. :)

    Ja wracam do zdrowia po tym, jak zamontowałem wentylatory. :)
    A grzyby na suficie mojej łazienki zdychają. :)

    Nie istnieje chyba religia, przeciwko której by KRK nie prowadził wojny!
    (arabowie, żydzi, prawosławni, protestanci, a nawet religie i państwa
    odległe jak Japonia czy Chiny nie są miłe temu Kościołowi)
    Poza KRK nie ma nikogo, kto by ten ,,Kościół'' szanował uczciwie,
    nie zaś propagandowo czy ze strachu przed pieniędzmi i władzą biskupów!

    -=-

    Wietrzenia ma być mniej więcej takie:

    -- oknami z zewnątrz mieszkań do czystych pomieszczeń (pokoi)
    -- z czystych pomieszczeń do brudnych (WC, łazienki, kuchni i garderoby)
    -- z brudnych pomieszczeń do kominów
    -- kominami nad domy/budynki!!

    Wietrzenie poprzez otwarte okna daje:

    -- wyziębianie mieszkania zimą, w czasie grzewczego okresu
    -- rozchodzenie się smrodu z WC, łazienki, kuchni i garderoby po całym mieszkaniu.

    Czloweik oddycha stale -- mieszkanie też musi byś stale wietrzone.

    -=-

    Radami swoimi nakarm duchownych KRK. Może duchowni posłuchają Cię i poumierają
    szybciej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2011-09-12 12:48:06
    Od: "J" <1...@1...com>

    napisał w wiadomości news:j4kq3u$n8c$1@inews.gazeta.pl...

    > Ty nawet pisać po polsku nie umiesz!!! Ale innych ludzi posądzasz o
    > głupotę.

    ale piszę przyajmniej na temat, a Ty najwyraźniej tylko potrafisz głupio
    pierdolić o niczym. Dla mnie EOT a Tobie życzę miłego branzlowania się.

  • 46. Data: 2011-09-12 12:57:00
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

> [...]

    >waszym VIPom pod Smoleńskiem, Waszemu Frankowi pod bankiem. ;)
    >A Waszemu kościołowi brakuje pieniędzy. :)

    Czyli mialem racje. Pojeb do kwadratu.

  • 47. Data: 2011-09-12 13:04:47
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > -- wyziębianie mieszkania zimą, w czasie grzewczego okresu

    3,4x dziennie parominutowe wietrzenie nie powoduje
    wyziebienia mieszkania i jest wrecz zalecane (chyba ,ze ktos we wlasnym domu
    ma rekuperator). Jak zwykle pieprzysz jak potluczony.

    Ale wszystko jasne - grzyb w lazience, smrod, teraz tekst o wyziebieniu
    - ty po prostu nalezysz do ludzi, ktorzy dokrecaja grzejniki,
    nie wietrza, maja stechlizne w mieszkaniu, a wszysto po to, zeby dostac
    2 stowki zwrotu za ogrzewanie. Grzyb na raczkach to pewnie dostales
    od zdrowych warunkow mieszkania.

    > -- rozchodzenie się smrodu z WC, łazienki, kuchni i garderoby po całym mieszkaniu.

    Wiesz, trzeba troche sprzatac kibelek... smrod z garderoby to ja juz naprawde nie
    wiem,
    w jakich ty warunkach mieszkasz.

  • 48. Data: 2011-09-12 16:19:19
    Od: "Jackare" <j...@1...tralala.com>

    napisał w wiadomości news:j4kqat$o40$1@inews.gazeta.pl...

    > A jakiś przymuł (Ty właśnie) z grupy pisze o tym, że nie wolno wstawić
    > elektrycznego wentylatora na dodatkowym kanale, zaś inny (Tobie podobny)
    > pisze, że nie można puścić poziomo kanału wentylacji wymuszonej!!!

    Powiedz mi jak blisko spokrewneni są Twoi rodzice bo pieprzysz jak
    potłuczony. Mylisz opłaty za nakazane prawem czynności kontrolne z
    obowiązkiem utrzymania należytego stanu technicznego budynku ciążącym na
    właścicielu budynku. Organ kontrolujący - w tym przypadku kominiarz wydaje
    zalecenia i nie ma żadnego obowiązku by wykonywać jakieś czynności naprawcze
    w kontrolowanych przewodach kominowych.Chcesz się wypowiadać o rzeczach o
    których nie masz bladego pojęcia.
    Sprawa wydaje się być prosta: jeżeli nie ma wentylacji to prawdopodobnie nie
    ma nawiewu do mieszkania i nie ma przewiewu pomiędzy pomieszczeniami (kratki
    nawiewne w drzwiach). Wykonaj nawiew w pomieszczeniach suchych (np w
    pokojach), przewiew do pomieszczeń mokrych i wentylacja zapewne ruszy.
    Zresztą nie moja brocha - duś się.
    I nie jestem kominiarzem :)

    Jeżeli ja kontroluję instalację elektryczną lub gazową nie mam wobec
    właściciela żadnego obowiązku by w przypadku nieprawidłowości naprawić ją.
    Wydaję protokół z wynikami i zalecenia. Właściciel może mi zlecić naprawy na
    zasadzie odrębnego zlecenia. Ale mnie może się nie chcieć nic naprawiać bo
    mam supe świetnie płacone za pomiary i to mi wystarcza. I co? I nic.
    --
    Jackare

  • 49. Data: 2011-09-12 19:47:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" k...@4...com

    > Czyli mialem racje. Pojeb do kwadratu.

    Cóż za piękny podpis. ;)
    Które słowo oznacza Twe imię, o panie, a które -- Twe
    nazwisko rodowe? :) I dlaczego tylko jedno z tych słów
    piszesz wielką literą? :)

    Ja zwykle spotykałem von, nie do... ;) Dlatego pytam...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2011-09-12 19:49:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" 2...@4...com

    > 3,4x dziennie parominutowe wietrzenie nie powoduje
    > wyziebienia mieszkania i jest wrecz zalecane

    Przytocz, znawco prawa, stosowną ustawę. ;)
    Pochwal się umiejętnością czytania i znajomością prawa. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'