    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wentylator lazienkowy
    Date: Mon, 12 Sep 2011 14:34:04 +0200

    "Przesmiewca" c...@4...com

    > No wlasnie, dla ciebie niepojetego. Po co wiec udzielasz sie w watku skoro gowno
    wiesz?
    > Dam ci dobra rade, czesto wietrz mieszkanie, to moze przestanie
    > ci smierdziec w domu i rozszczelnij okna, to nie bedziesz mial cofek.
    > Bo ten smrod to widze w glowie ci narobil krzywdy.

    Wybierajcie PiS -- będziecie mieli więcej takich rad!!!
    Okna rozszczelnić? kominiarz mówi, że okna są otwarte -- stąd cofka!!!
    (bo cofkę widział na własne oczy -- miernik pokazał, wiszące paski
    folii pokazały, smród pokazał...)

    Okna są uchylone (jedno stale -- 12 miesięcy w roku)
    lub otwarte (jedno teraz otwarte zupełnie!) a cofki są!!!

    Wybierajcie PiS -- będziecie mieli więcej nawiedzonych przez biskupów!!

    > Jako, ze jestes kretynem do kwadratu, czego dowodem jest pisanie
    > o katolikach, kosciele, wojnach i innych bzdetach w watku
    > o wentylatorze, to ci sie tez od tego wszystkiego
    > poplatalo w glowce w kontekscie czego i co bylo napisane.

    Mnie poplątało się -- waszym dzieciom umarło się :) pod Jeżewem,
    waszym VIPom pod Smoleńskiem, Waszemu Frankowi pod bankiem. ;)
    A Waszemu kościołowi brakuje pieniędzy. :)

    Ja wracam do zdrowia po tym, jak zamontowałem wentylatory. :)
    A grzyby na suficie mojej łazienki zdychają. :)

    Nie istnieje chyba religia, przeciwko której by KRK nie prowadził wojny!
    (arabowie, żydzi, prawosławni, protestanci, a nawet religie i państwa
    odległe jak Japonia czy Chiny nie są miłe temu Kościołowi)
    Poza KRK nie ma nikogo, kto by ten ,,Kościół'' szanował uczciwie,
    nie zaś propagandowo czy ze strachu przed pieniędzmi i władzą biskupów!

    -=-

    Wietrzenia ma być mniej więcej takie:

    -- oknami z zewnątrz mieszkań do czystych pomieszczeń (pokoi)
    -- z czystych pomieszczeń do brudnych (WC, łazienki, kuchni i garderoby)
    -- z brudnych pomieszczeń do kominów
    -- kominami nad domy/budynki!!

    Wietrzenie poprzez otwarte okna daje:

    -- wyziębianie mieszkania zimą, w czasie grzewczego okresu
    -- rozchodzenie się smrodu z WC, łazienki, kuchni i garderoby po całym mieszkaniu.

    Czloweik oddycha stale -- mieszkanie też musi byś stale wietrzone.

    -=-

    Radami swoimi nakarm duchownych KRK. Może duchowni posłuchają Cię i poumierają
    szybciej. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'