  • 1. Data: 2009-02-07 20:49:53
    Temat: Wentylator łazienkowy 12V z opóźnionym wyłączaniem
    Od: Puszka <p...@g...com>

    Witam

    Szukam czegoś takiego jak wentylator łazienkowy 12V z opóźnionym
    wyłączaniem ewentualnie z czujnikiem wilgotności a najlepiej żeby
    posiadał obie te rzeczy. Czy ktoś ma lub widział coś takiego??

    Problem jest taki ze wentylatory na 12 V są bez tych bajerów.

    Chce zamontować wentylator łazienkowy nad kabiną prysznicową i boje
    się troche montować na 230V.

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2009-02-08 12:48:53
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-02-07 21:49, Puszka pisze:
> [...]
    >
    > Problem jest taki ze wentylatory na 12 V są bez tych bajerów.
    >
    > Chce zamontować wentylator łazienkowy nad kabiną prysznicową i boje

    Kup na 220 V, taki wentylator jest o wiele, wiele wydajniejszy od tego
    na 12V (no chyba że zależy Ci tylko na szumie wentylatora), do tego
    wentylator montujesz w suficie a jeśli nie, to i tak wyżej niż jest
    montowany prysznic. Jeśli zaś lubisz lać wodą po całej kabinie (a
    zwłaszcza na sufit) to i ten na 12V coś trafi (nie spotkałem jeszcze
    takich co mogą pracować w wodzie). Jeśli zaś chodzi o taki na 220V z
    tymi bajerami to w pierwszym lepszym markecie budowlanym taki dostaniesz
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2009-02-09 07:18:14
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Może daj transformator separacyjny - moce wentylatorów nie są duże?
    JaC

    -----