  • 1. Data: 2009-02-07 19:30:50
    Temat: ruszt aluminiowy na poddaszu
    Od: Łozin <j...@U...xo.pl>

    Witajcie

    Szukam w internecie i nie mogę znaleźć żadnych sensownych zdjęć.
    Może Wy mi coś podpowiecie. Poszukuję fotek żeby zobaczyć
    jak zrobić ruszt z profili aluminowych na użytkowym poddaszu.
    Generalnie wydaje mi się że temat już w miarę zgłębiłem ale
    szukam podpowiedzi jak zrobić rusz dookoła okien połaciowych...

    Jacek

  • 2. Data: 2009-02-07 19:39:53
    Temat: Re: ruszt aluminiowy na poddaszu
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 7 Feb 2009 20:30:50 +0100, Łozin napisał(a):

    > Szukam w internecie i nie mogę znaleźć żadnych sensownych zdjęć.
    > Może Wy mi coś podpowiecie. Poszukuję fotek żeby zobaczyć
    > jak zrobić ruszt z profili aluminowych na użytkowym poddaszu.

    A gdzie kupisz te aluminiowe profile?
    Poszukaj moze jak zrobic ruszt ze stalowych profili, bedzie latwiej :)

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-02-07 19:41:28
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    po pierwsze to są proofile metalowe ocynkowane :) po drugie profile cd 60
    docinasz troszke krótsze niż wew krawędż frezu na płytę GK w oknie, robisz
    tak sam z lewej i prawej storny okna na to montujesz profil ud 30 i
    przekręsasz go w pionie względem rowków na płyty i boki masz gotowe, górną i
    dolną (krótsze krawędzie okna) również robisz przy pomocy profili ud 30,
    przykręcasz profil do rami okiennej a z drugiej strony w pionie i poziomie
    do profili cd 60 zamontowanych na połaci dachu

    Adi

  • 4. Data: 2009-02-07 19:46:23
    Od: Łozin <j...@U...xo.pl>

    > A gdzie kupisz te aluminiowe profile?
    > Poszukaj moze jak zrobic ruszt ze stalowych profili, bedzie latwiej :)

    no dobra faktycznie moja pomyłka :)
    już je kupiłem :)
    mimo wszystko będę wdzięszczny za linki do takich fotek oknem połaciowym

    jacek

  • 5. Data: 2009-02-07 20:17:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 7 Feb 2009 20:46:23 +0100, Łozin napisał(a):

    > mimo wszystko będę wdzięszczny za linki do takich fotek oknem połaciowym

    Kazdy producent ma takie instrukcje. Rigips, Nida, Knauf - popatrz sobie na
    ich stronach.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-02-07 20:18:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 7 Feb 2009 20:41:28 +0100, Adi napisał(a):

    > przykręcasz profil do rami okiennej a z drugiej strony w pionie i poziomie
    > do profili cd 60 zamontowanych na połaci dachu

    Do ramy okiennej to raczej bym nie radzil kręcić czegokolwiek.

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-02-07 20:23:43
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    bo?

  • 8. Data: 2009-02-07 20:38:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 7 Feb 2009 21:23:43 +0100, Adi napisał(a):

    > bo?

    Bo rama okienna nie do tego służy.
    Bo rama okienna ma specjalne rowki po to zeby wsunac plyte i niczego do
    niej nie krecic.
    Bo stracisz w ten sposob gwarancje.

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2009-02-08 09:02:06
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > bo?

    Bo rama okienna do tego nie służy. Po to są w niej gotowe rowki do
    umieszczenia płyty żeby je wykorzystać. Ciekawe czy dając takie rady
    grupowiczom pokryjesz poniesione przez nich ew. straty za np. utrate
    gwarancji na okno.
    Pozdrawiam

    Kris

  • 10. Data: 2009-02-08 09:15:52
    Od: "Adi" <a...@g...com>

> [...]
    > umieszczenia płyty żeby je wykorzystać. Ciekawe czy dając takie rady
    > grupowiczom pokryjesz poniesione przez nich ew. straty za np. utrate

    a obrabiałeś kiedyś okno połaciowe chyba nie? jeśli tak to powiedz mi jak w
    krótsze boki okna włożysz płytę która pasuję tam tylko pod kątem 90 stopni
    a połać dachu ma np 35 ?