  • 1. Data: 2009-09-22 17:18:08
    Temat: Re: Wgniecenie w lodowce - naprawa
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:h9g8l7$4j8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Twoja żona jak zwykle przesadza

    Byłem młody i głupi parząc się z Romanem. Nie wiem co ci się w nim podoba...
    Ale on jest zachwycony.

  • 3. Data: 2009-09-23 06:36:51
    Od: "JS" <m...@g...com>

    1. Polubić
    2. Zaszpachlować i pomalować całą powierzchnię
    3. Zdemontować drzwi i zawieźć do blacharza samochodowego, który wyciągnie i
    potem zrobi, jak w p. 2.

    Jacek

  • 4. Data: 2009-09-23 07:08:06
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Jeżeli nie ma pęknięć lakieru, to jest cała masa blacharzy, którzy zajmują
    się naprawą wgnieceń bez lakierowania. Możesz wpisać w google i zadzwonić do
    pierwszego lepszego - jak trafisz na kogoś dobrodusznego, to może coś
    podpowie ;)

    Z tego co sie orientowalem, to wyciągnięcie jednego wgniecenia kosztuje ok.
    50 zł.

    A może nawet przyjechałby taki blacharz i na miejscu usunał?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2009-09-24 08:26:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>