  • 1. Data: 2009-09-23 08:25:41
    Temat: no-frost
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Google mówi, że jeszcze nie było. Ile ta funkcja jest warta?

    W przypadku lodówki nie rozumiem na czym to polega, przecież takie
    których się nie rozmraża dostępne są od chyba 10 lat. Przeczytałem też,
    że no-frost wysusza przechowywane produkty. Czy to naprawdę jest istotny
    problem? Trzeba wszystkie owoce, wędliny itp szczelnie zamykać czy może
    wystarczy przykryć? Na pierwszy mnój rzut oka wygląda, że w lodówkach
    minusy przewyższają plusy, czy tak jest naprawdę?

    W przypadku zamrażarek funkcja wydaje się być dużo potrzebniejsza, wszak
    normalne zamrażarki trzeba czasem rozmrażać. Minusów chyba brak bo
    (prawie) wszystko co wsadzam do zamrażarki jest opakowane i zamknięte.

    I na koniec potrzebuję dwóch lodówko-zamrażarek, w zależności od waszych
    opinii, z no-frost w zamżarce lub w obu częsciach. Obie o wysokości (+/-)
    180-185 cm:
    -) pierwsza: z jaknajwiększym zamrażalnikiem, koniecznie biała
    -) druga: z przeciętnym zamrażalnikiem, najlepiej szara/inox

    co polecicie?

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
    . mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim

  • 2. Data: 2009-09-23 09:31:08
    Temat: Re: no-frost
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "rmrmg" <i...@s...atu.re> wrote in message
> [...]
    > -) pierwsza: z jaknajwiększym zamrażalnikiem, koniecznie biała
    > -) druga: z przeciętnym zamrażalnikiem, najlepiej szara/inox

    Skrzyniową - tanie, oszczędne, pojemne. Drugą możesz mieć dwudrzwiową -
    chłodziarka - zamrażarka szufladowa - na podręczne potrzeby.
    Odszronianą dwudrzwiową - o nazwie Polar miałem 30 lat temu - spisywała się
    doskonale, dopóki dzieciak nie przebił mi instalacji.

  • 3. Data: 2009-09-23 10:51:18
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    rmrmg (i...@s...atu.re)
    in news:pan.2009.09.23.08.25.41@sign.atu.re

    > Google mówi, że jeszcze nie było.

    Hm...
    http://tinyurl.com/n3krnv

    MSz

  • 4. Data: 2009-09-23 15:38:07
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:51:18 +0200, Marcin Szumilas napisał(a):

    > Quoted:
    > rmrmg (i...@s...atu.re)
    > in news:pan.2009.09.23.08.25.41@sign.atu.re

    > Hm...
    > http://tinyurl.com/n3krnv

    faktycznie, ja zrobiłem
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/search?hl=p
    l&group=pl.rec.dom&q=no-frost&qt_g=Przeszukuj+t%C4%9
    9+grup%C4%99

  • 5. Data: 2009-09-23 15:40:18
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:31:08 +0200, Prawusek napisał(a):

    > Skrzyniow? - tanie, oszczedne, pojemne. Drug? mo?esz mieae dwudrzwiow? -
    > ch?odziarka - zamra?arka szufladowa - na podreczne potrzeby. Odszronian?
    > dwudrzwiow? - o nazwie Polar mia?em 30 lat temu - spisywa?a sie
    > doskonale, dopóki dzieciak nie przebi? mi instalacji.

    Nie spełniają założeń. Muszą to być lodówki o normalnej szerokości.
    Po prostu nie ma miejsca na więcej.

  • 6. Data: 2009-09-23 18:21:06
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    rmrmg (i...@s...atu.re)
    in news:pan.2009.09.23.15.38.03@sign.atu.re

    > faktycznie, ja zrobiłem
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/search?hl=p
    l&group=pl.rec.dom&q=no-frost&qt_g=Przeszukuj+t%C4%9
    9+grup%C4%99

    No. Ciekawe dlaczego to nie działa.

    MSz

  • 7. Data: 2009-09-23 18:32:14
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    > Nie spełniają założeń. Muszą to być lodówki o normalnej szerokości.
    > Po prostu nie ma miejsca na więcej.

    Część do zabudowy...