  • 1. Data: 2013-09-04 11:05:21
    Temat: Wiadomość dnia [nie na temat ale mnie strasznie ubawiło]
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Właśnie w wiadomościach radia Eska usłyszałem WIADOMOŚĆ DNIA
    Urząd pracy znalazł bezrobotnym pracę...

    Jaka piękna wiadomość

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 2. Data: 2013-09-04 11:20:04
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-09-04 11:05, Ariusz wrote:
    > Właśnie w wiadomościach radia Eska usłyszałem WIADOMOŚĆ DNIA
    > Urząd pracy znalazł bezrobotnym pracę...

    ...jednak bezrobotni nie są nią zainteresowani :D

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 3. Data: 2013-09-04 11:39:57
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 września 2013 11:20:04 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > ...jednak bezrobotni nie są nią zainteresowani :D
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam,

    > ElipsaDesign: www.elipsa.info

    I tych co są zarejestrowani tylko żeby mieć opiekę lekarską skreślono z listy
    bezrobotnych.

  • 4. Data: 2013-09-05 08:54:36
    Od: szary <s...@n...pl>

    Ariusz wrote:

    > Właśnie w wiadomościach radia Eska usłyszałem WIADOMOŚĆ DNIA
    > Urząd pracy znalazł bezrobotnym pracę...

    Tak, "swoim" ,w UP

    Codzienne zalewa nas propaganda: z TV, mejli, reklam, radia, nawet w
    rozmowie miedzy sobą przestaliśmy używać jakiejkolwiek prawdy, podstawą jest
    kłamstwo i "granie w durnia".
    i Ty się jeszcze podniecasz(?), no fakt, takie smutne że aż śmieszne.

  • 5. Data: 2013-09-05 09:27:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "szary" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest
    > kłamstwo i "granie w durnia".
    > i Ty się jeszcze podniecasz(?), no fakt, takie smutne że aż śmieszne.

    ojej

  • 6. Data: 2013-09-06 10:20:33
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 4 września 2013 11:05:21 UTC+2 użytkownik Ariusz napisał:
    > Właśnie w wiadomościach radia Eska usłyszałem WIADOMOŚĆ DNIA
    >
    > Urząd pracy znalazł bezrobotnym pracę...
    >

    > Jaka piękna wiadomość

    Trzeba było nie włączać radia.