  • 11. Data: 2009-04-20 23:18:58
    Temat: Re: Wiatrolap drzwi drewniane i strefa brzegowa.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gsijjg$8b3$1@news.dialog.net.pl...

    > Wiadomo :) Ja wiem, licząc ogrzewanie zakładasz spadek temp. dlatego
    > wpuszczając powrót z hollu do wiatrołapu wiadomo jaka będzie temp.

    No niby tak. Tylko drzwi wejsciowe to cala sciana zewnetrzna. Nie mam
    pojecia jaki jest opor cieplny stad ped do zapasu mocy. :-) Drzwi jak
    wiadomo moga z czasem sie rozszczelnic i takie tam. No moze przesadzam, ale
    nie bede oszczedzal na 10 m rury za 3zl.

    > Ale jaki zapas dasz? jak ułożysz za gęsto to zwiększysz opory całej
    > gałęzi, jak masz rozdzielacze z przepływomierzami to sobie doregulujesz, a
    > jak zwykłe to nawet nie będziesz wiedział dlaczego holl ci słabo grzeje,
    > daj taki sam rozstaw jak w hollu, to wystarczy.

    Rozdzielacze tylko z przeplywomierzami. Inaczej pewnie mozna, ale ja wole
    widziec co sie dzieje. O opory zupelnie sie nie matrwie, bo na caly hol
    poszlo niecale 60m rury, wiec zapasu na opory mam drugie tyle. :-) Fakt, ze
    bez przeplywomierzy byc moze nie wiedzial bym dlaczego np. salon 3 x po
    blisko 100m moglby nie grzac. :-)

    > Proste i oczywiste, a pochwalisz się w końcu jakie te drzwi wejściowe
    > masz?

    A pisalem juz gdzies, drewniane z bocznymi doswietlami. Chcesz zdjecie??
    Moge przeslac Ci na priv, nie chce mi sie bawic z serwerami.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-04-21 19:36:47
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:

    > A pisalem juz gdzies, drewniane z bocznymi doswietlami. Chcesz zdjecie??
    > Moge przeslac Ci na priv, nie chce mi sie bawic z serwerami.
    Nie niepotrzebne :) a wszystkich postów nie czytam dlatego nie wiedziałem.
    A co do podłogówki to za radą stolarza radzę ci odsunąć podłogówkę od
    drzwi na conajmniej pół metra. Ja mam plastikowe to się nie boję i
    podłogówkę mam pod same drzwi :)

    --
    -----
    Pozdr

  • 13. Data: 2009-04-21 22:07:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > podłogówkę mam pod same drzwi :)

    Dzieki za wszystkie dobre rady. :-)

    Dzis skonczylem ostatnia petle. Jeszcze peszle na przejsciach przez
    dylatacje i profile dylatacyjne, a no i ta nieszczesna siatka zbrojeniowa.
    :-)
    Moze w przyszlym tygodniu wyleje beton.

    Pozdro.. TK