  • 61. Data: 2011-10-20 21:08:57
    Temat: Re: Włamali si
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Paź, 18:59, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > A jak użytkownik będzie mniej kumaty i zapomni założyć hasło
    > na kamerę, to przyjdzie robot indeksujący Google i cały
    > świat będzie mógł mu mu zaglądać na podwórko ;)
    >
    > http://www.david-merrick.com/2010/07/18/hacking-cctv
    -systems-with-goo...

    Kamera IP - 1000 pln, monitoring przez caly swiat - bezcenne :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 62. Data: 2011-10-21 06:11:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 15:44, 4CX250 pisze:
    > w wiadomości news:j7p6vu$rfa$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie pomyślałeś przydupasie że ludzie umierają?

    Przynajmniej nie są już skazani na życie na jednej planecie z takim
    irytującym betonem jak ty....

  • 63. Data: 2011-10-21 06:12:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 15:34, 4CX250 pisze:

    > Każdy rozgarnięty uczeń podstawówki zrobi to sam.

    Podobnie trywialna jest hydraulika, elektryka, murowanie, tynkowanie...
    Nie wspominając już np. o złożeniu i skonfigurowaniu peceta.

    Tylko dlaczego ludzie uparcie biorą do tego fachowców, zamiast wziąć
    dzieciaka z podstawówki z sąsiedztwa albo samodzielnie zakasać rękawy?

    Ale głupi ci Rzymianie, nie?

  • 64. Data: 2011-10-21 08:12:50
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ukradną kamery i rejestrator ;-/
    >
    > Natomiast ja zrobiłem sobie wysyłanie nagrań na serwer w firmie i w
    > razie czego nagranie mam dostępne i zarchiwizowane na zewnątrz.
    >
    > W sumie będę namawiał prezesa na wprowadzenie takiej oferty
    > (archiwizacja i dostęp przez WWW na bezpiecznym serwerze) - jakby ktoś
    > był zainteresowany to na alawa a potem małpa i jak w nagłówki ale bez
    > SPAM_PRECZ :)

    miałem tak na czas budowy, ze kamera ip rejestrowała cały obraz na PC w
    firmie.

    Teraz też to nie problem, ale rejestrator jest tak ukryty, ze nie znajdą go
    :)

    a alarm nie dopusci zlodzieja do domu a jak dopusci i zaczną wyc 4
    sygnalizatory to uszy wysiądą, pozatym telefon
    zadzwoni, więc się zoriętuje

  • 65. Data: 2011-10-21 10:45:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Tylko dlaczego ludzie uparcie biorą do tego fachowców, zamiast wziąć
    > dzieciaka z podstawówki z sąsiedztwa albo samodzielnie zakasać rękawy?
    >
    > Ale głupi ci Rzymianie, nie?

    niektorzy biorą dzieciaków ale to źle się kończy :)

  • 66. Data: 2011-10-21 10:46:56
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Mądry po szkodzie...itd.
    Teraz to wiem. Zwykla atrapa by wystarczyla, Człowiek myśli swoimi
    kategoriami jak jeszcze ma przed sobą dużo do skończenia to myśli, że
    inni jeszcze sie nie połaszczą. Okazuje sie że na wszystko pójdą.

    na tym punkcie to mam jobla :)
    moze dlatatego nigdy nic mi nie zginęło

  • 67. Data: 2011-10-21 13:47:36
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > na tym punkcie to mam jobla :)
    > moze dlatatego  nigdy nic mi nie zginęło

    mnie po raz pierwszy. Może dlatego tak przechodzę to, chociaż wolałbym
    się nie uodparniać na to.

    KADAR

  • 68. Data: 2011-10-22 21:06:13
    Temat: Re: Włamali się - mogło być gorzej