  • Data: 2015-04-14 18:08:14
    Temat: Wybór technologii przy budowie domu
    Od: JK <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,
    dzisiejszy dzień spędzam na porównywaniu sobie trzech technologi -
    chciałbym zdecydować, która będzie dla mnie najlepsza.

    Z góry chciałbym podziękować za odpowiedź w poprzednim moim poście.
    Pomogła mi ostatecznie podjąć decyzję.

    Budynek: parterowy, płyta fundamentowa, 115m^2, zwarta bryła.
    Planuję wziąć wykonawcę głównego do SSO/SSZ resztę dłubnąć swoimi siłami
    lub nająć lokalnych podwykonawców.

    i tak:
    0. Technologia tradycyjna (pustak + stropian)

    1. Technologia budowy ścian prefabrykowanych z Keramzytu
    (http://domzkeramzytu.pl/technologia-keramzytowa/)

    2. Technologia budowy ze stropianowych klocków lego zalewanych betonem
    izodom2000
    http://www.izodom2000polska.com/?akcja=zalety_techno
    logii&lang=pl)

    3. Dom szkieletowy z drewna

    Raczej wybór ten jest najważniejszy dlatego chcę racjonalnie i bardzo
    ostrożnie podjąć tą decyzję, a każdy tylko chwali swoje...

    Jakie są wady tych technologii?

    Z Poważaniem
    JK