  • 231. Data: 2011-10-14 12:50:29
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.10.2011 12:01, 4CX250 pisze:
    > w wiadomości news:j78uf9$it0$1@inews.gazeta.pl...

    > Matołku. Tak to dwie baby na straganie rozmawiają ale nie ktoś
    > wykształcony w tymtemacie. Jeżeli w pierwszym swoim poście próbowałeś
    > nieudolnie wmówić mi że coś wiesz na temat efektu dopplera to znaczy że
    > aspirowałeś do bycia kimś wykształconym.
    > Przyznałeś się że twoja wiedza nie wykracza ponad wiedzę baby na straganie.

    Nie zrozumiałeś, gnoju, metafory i poszedłeś w zaparte - a teraz fikasz...

    "Nie chce mi się z tobą gadać"

    *plonk*

  • 232. Data: 2011-10-14 12:52:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.10.2011 11:07, quent pisze:

    > Odpuść. Tu trzeba rozumować na co najmniej 2 poziomach. Dla Ciebie to za
    > trudne. Chyba, że masz 15 lat, to wszystko by tłumaczyło.

    Taaak, orwellowskie dwójmyślenie jest najwyraźniej czymś naturalnym dla
    przeciętnego katofaszysty...

    Dobra, uaktualniam filtry i lądujesz w kiblu razem z Natankiem.

  • 233. Data: 2011-10-14 13:26:48
    Od: quent <x...@x...com>

    No odpalaj te filtry w końcu baranie bo nudzisz

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 234. Data: 2011-10-14 13:26:57
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Źródło podasz?

    Jest tyle samo statystycznie.
    Jecze trochę to będą mówić, że seryjnych morderców jest najwięcej :-)

  • 235. Data: 2011-10-14 13:27:42
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

  • 236. Data: 2011-10-14 13:30:14
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > Ale nie chcą się przyznać tylko bronią. Straszny jest ten terror
    > religijny.

    ja to bym sie przyznał, ale do "zastraszanie, wywoływanie poczucia winy i
    strachu przed niewidzialnymi" naprawde nie moge. Ani ja nie byłem
    zastraszany, a ni moje dziecko nie jest. Tak to sobie jeden ateista drugiemu
    opowiada, ale poniewaz g... wiedzą to i g... opowiadają. Duzo macie jeszcze
    takich mitów? Ten o inkwizycji znam, cos innego dajcie. Z niektórych to mam
    niezły ubaw.

    b.

  • 237. Data: 2011-10-14 13:44:45
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > drugiemu opowiada, ale poniewaz g... wiedzą to i g... opowiadają. Duzo
    > macie jeszcze takich mitów? Ten o inkwizycji znam, cos innego dajcie. Z

    To czemu akurat wierzysz taką religię, jej kapłanów i bogów? Pytam czemu
    akurat w religię z Włoch?

  • 238. Data: 2011-10-14 13:55:01
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > To czemu akurat wierzysz taką religię, jej kapłanów i bogów? Pytam czemu
    > akurat w religię z Włoch?

    bo taka religię poznałem (ale nie metodą zastraszania, nie wyobrażaj sobie).
    Zgoda gdybym urodził sie gdzie indziej moze byłbym buddystą. Ale nie jestem
    i bardzo to sobie chwale. I rzecz charakterystyczna pewnie dla wszystkich
    religii - ta moja jest najmojsza. Co dotyczy również ciebie -twoja religią
    jest ateizm oparty na WIERZE ze istnieje tylko materia.

    b.

  • 239. Data: 2011-10-14 14:06:56
    Od: Joanna Rabulińska <r...@g...com>

    Dla rozluźnienia polecam lekki ciekawy krótki artykuł, każdy powinien
    dowiedziec się jak to jest naprawdę. http://sites.google.com/site/news048
    co o tym myślicie?

  • 240. Data: 2011-10-14 14:09:37
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Joanna Rabulińska" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości
    v.googlegroups.com...
    >Dla rozluźnienia polecam lekki ciekawy krótki artykuł, każdy powinien
    >dowiedziec się jak to jest naprawdę. http://sites.google.com/site/news048
    >co o tym myślicie?

    że wyglądasz jak idź stąd. Kiki, powiedz pani...

    b.