  • 51. Data: 2011-10-11 14:12:29
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Robert G" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j71hl8$cb5$1@news.onet.pl...

    > Masoni, Żydzi, pedały i cykliści...
    >
    > Nie przyznawaj się chociaż... :-), bo ja już przeczytałem wypowiedź

    Ja chcę świeckiego państwa, bez religijnych zabobonów. Na kogo ty
    głosowałeś?
    Co ci przeszkadzają , jak to określasz, pedały?
    Przecież to tylko wprowadzanie członka w odbyt odpowiednikowi tej samej
    płci.

    Nie wiem co jest lepsze czy zastanawiać się czy kobieta żyjąca ponad 2000
    lat temu miała błonę dziewiczą czy nie?

  • 52. Data: 2011-10-11 14:24:11
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-10-11 12:13, kogutek pisze:

> [...]
    > Policz też ile mniej musi pracować ktoś kto nie ma zapędów na posiadanie
    > bezużytecznej rzeczy jaką jest dom z działką. Bezużytecznej bo koszt związany
    > z jej posiadaniem jest tak wysoki że trzeba pracować nie 8 a 12 godzin
    > dziennie. W efekcie korzysta się w dużym domu z dwóch miejsc. Sracza i jednego
    > z mniejszych pomieszczeń w którym stoi łóżko o powierzchni 4m2. Koszt
    > posiadania domu to nie tylko podatek katastralny. To spłata złodziejskiego
    > kredytu. Dlaczego nie drzesz papy że weźmiesz 200 tysięcy a oddasz 400. To o
    > sto tysięcy więcej niż podatek przez 30 lat.

    Koszt wynajęcia 3-pokojowego mieszkania we Wrocławiu, to 1500-1800
    złotych miesięcznie + opłaty.

    Wytłumacz mi, dlaczego mam dać zarabiać przez 30 lat komuś obcemu i po
    30 latach nadal nic nie mieć? Budując dom, czy kupując mieszkanie po
    tych 30 latach spłacania kredytu stajesz się jego właścicielem.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 53. Data: 2011-10-11 14:50:43
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Masoni, Żydzi, pedały i cykliści...
    >
    > Nie przyznawaj się chociaż... :-), bo ja już przeczytałem wypowiedź
    > Niesiołowskiego, że Palikot z tym swoim ruchem, to pryszcz na demokracji.
    >
    > Ale jednak pewien elektorat czegoś takiego potrzebuje... i to po bardzo
    > niewielkich kosztach za głos - pono 70 gr. Wielki przegrany zapłacił za
    > głos prawie 17 zł.

    Czyli skoro nie potrafi dobrze wydawac pieniedzy (bo skoro przegrał za 17
    zł/głos to to są wyrzucone i zmarnowane pieniadze), to może dobrze, że nie
    będzie rządził. Niech gospodarni wezmą się za rządzenie.

    pozdr
    przemek

  • 54. Data: 2011-10-11 15:01:09
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Przemek" <e...@v...pl> wrote in message news:j71ksv$thn$1@news.onet.pl...

    > Czyli skoro nie potrafi dobrze wydawac pieniedzy (bo skoro przegrał za 17
    > zł/głos to to są wyrzucone i zmarnowane pieniadze), to może dobrze, że nie
    > będzie rządził. Niech gospodarni wezmą się za rządzenie.

    Musi być jakaś zmiana. Już poprzednia koalicja powiedziała, że do mońca roku
    zmian w rządzie nie będzie. A to przecież jedyny moment żeby uciąć krus,
    rozdawnictwo, becikowe, przywileje niktórych grup zawodowych i mundurowych.
    To już nie jest nawet solidarne państwo. Połowa płaci za różne przywileje
    drugiej połowie. Rozumiem, że trzeba pomagać biednym ale nie wolno im dawać
    za darmo, bo to prowadzi do ich jeszcze większego wykluczenia.
    Miejmy nadzieję, że PO z PSL sie popsztykają i trzeba będzie budować kraj
    dla młodych, a nie zdewociałych.

    Zabobon też trzeba wypędzić. Pamiętam jak dziś jak dawno temu moja babka
    mnie zmuszała do klękania i odmawiania "wierszy" religijnych, lała mnie
    ścierką i wskazywała na niepełnosprawnych, na wózkach inwalidzkich, że jak
    nie będę tego robił to mnie to spotka. Stosowała wobec mnie klasyczny
    religijny szantaż emocjonalny, znęcała się nademną. Całe szczęście, że tego
    nie łykałem i sie buntowałem.

    Uważam, że roztrzyganie spraw ginekologiczno położniczych dotyczących
    dziewictwa lub nie, kobiety żyjącej 2000 lat temu jest żenujące. Do dzisiaj
    w niektórych krajakch z tamtego rejonu kastrują kobiety poprzez wycinanie im
    łechtaczek oraz zaszywają narządy płciowe. Uznają tym samym, że taka kobieta
    jest czysta w przeciwieństwie do pokalanej.

    Z tego powodu głosowałem na Biedronia z RP :-)

  • 55. Data: 2011-10-11 15:34:53
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 11 Paź, 17:01, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > Z tego powodu g osowa em na Biedronia z RP :-)

    I się jeszcze chwalisz, że na pedała głosowałeś?

  • 56. Data: 2011-10-11 16:28:30
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> wrote in message
    x.googlegroups.com...
    On 11 Paź, 17:01, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > Z tego powodu g osowa em na Biedronia z RP :-)

    > I się jeszcze chwalisz, że na pedała głosowałeś?

    A co w tym złego? Co cię obchodzi komu on wkłada w odbyt? Kobiety też
    praktykują anal, a nikt ich "pedałkami" nie nazywa.
    Statystycznie kilka % z nas tutaj ma jakieś skłonności lub nawet
    doświadczenia homoseksualne :-)
    Ja nie mam ale też nie zabraniam innym, nie analizuję też budowy błon
    dziewiczych kobiet żyjących tysiące lat temu :-)

  • 57. Data: 2011-10-11 16:40:39
    Od: hk <h...@g...com>

    Mieszkanie spółdzielcze wykupuje się bardzo tanio a sprzedaje się z ogromnym zyskiem.
    Budownictwo spółdzielcze było w kilkudziesięciu procentach finansowane przez państwo
    i do tej pory nikt tego nie rozliczył.

  • 58. Data: 2011-10-11 17:13:18
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 00:56, kogutek pisze:

    > egzystują aż z późnej starości nie umrą. Ty się facet pierdolnij w łeb i
    > zacznij myśleć. Myślenie nie boli, chociaż w stanie w jakim się twój mózg
    > znajduje nie idź na całość od razu, bo możesz nie przeżyć. Trenuj. Zacznij od
    > 2 minut dziennie. Po miesiącu możesz próbować podnieść poprzeczkę do 5 minut.

    No popisałeś się niesamowicie.
    Myślówę masz jak brzytew chłopie.

    Tak przy okazji. Żonę masz własną czy korzystasz z cudzych?

    --
    M.

  • 59. Data: 2011-10-11 17:26:46
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    A myslisz ze w wynajmowanym podatku katastralnego nie zaplacisz? Bedzie
    doliczone do czynszu. Bedziesz placil koszty utrzymania, zysk
    wlasciciela i wszystko inne. Tyle, ze po 30 latach Twoje dzieci tez beda
    musialy wynajmowac.

  • 60. Data: 2011-10-11 17:47:26
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-11 15:40, ptoki pisze:
    > Ciutke cie poprawie:
    > Placimy okolo 50% podatku.

    To nie mnie poprawiasz. Pisałem za Centrum Adama Smith-a.

    www.elipsa.info