  • 191. Data: 2011-10-13 15:48:17
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e96e867$1@news.home.net.pl...

    > Nie ich ślub ale specjalne prawa nabywane poprzez to.
    > Przecież mówimy w jakimś kontekście. O życiu społecznym o...
    > kuźwa nie mam czasu dopisze potem

    A tam gadasz bzdety. Jak się kochają, bo mają inaczej zbudowany mózg i im z
    tym dobrze to niech mają takie same prawa jak pary hetero.
    Nie będę zabraniał nikomu czegoś co nie jest przestepstwem, a sprawia im
    przyjemność.

  • 192. Data: 2011-10-13 15:52:45
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > czy otwarcie promowany homoseksualizm jest spolecznie szkodliwy to sobie
    > mozna podyskutowac, pamietajac o tym ze spoleczenstwo spoleczenstwu
    > nierowne

    Przecież homoseksualizmu nie wypromujesz. Nie zmusisz kogoś hetero do seksu
    z osobnikiem tej samek płci jeżeli tego nie będzie chciał.
    Natomiast możesz nauczyć dziecko tolrancji dla odmienności.

  • 193. Data: 2011-10-13 16:01:15
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Widziałeś na USG i czułeś kopanie świeżo zapłodnionej komórki jajowej
    > jeszcze przed zagnieżdżeniem?
    >
    > WOW

    Dla mnie zapłodniona komórka to żaden człowiek. Mogę to osobiście spuścić w
    kiblu, bo nie odczuwam żadnych uczuć do tego czegoś.
    To coś sie niczym nie różni od pożeranej ikry w postaci kawioru, jaj kurzych
    czy strusich.
    Przecież DNA w takiej zapłodnionej komórce jest wysoce zgodne ze zwierzęcym.
    Składa się z tych samych związków tylko inaczej rozmieszczonych.
    Różne religie dorobiły sobie swoje ideologie do sfery rozrodczości
    człowieka, traktując zarazem niższy gatunet żywego organizmu jako pozbawiony
    tych cech co człowiecze. To jest pomieszanie z poplątaniem.
    Gardła podrzynacie bydłu, ucinacie łby kurom w przemysłowy sposób, a spirala
    antykoncepcyjna czy tabletki to grzech :-)

  • 194. Data: 2011-10-13 16:07:25
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-10-13 17:48, kiki wrote:
    > Nie będę zabraniał nikomu czegoś co nie jest przestepstwem, a sprawia im
    > przyjemność.

    Oczywiście, skoro są szcześliwi z tym to niech sobie ślubują co chcą.
    Społeczeństwo jednak nie powinno traktować tego jak związku małżeńskiego
    damsko-męskiego, z którego mógłby zrodzić się człowiek, mogłaby powstać
    rodzina... i w związku z tym nie powinno się związkom homo dawać żadnych
    prawnych handicapów. Nie ma powodów ku temu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 195. Data: 2011-10-13 16:08:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-10-13 17:52, kiki wrote:
    > Natomiast możesz nauczyć dziecko tolrancji dla odmienności.

    No i coś Ci tę naukę uniemożliwia?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 196. Data: 2011-10-13 16:10:33
    Od: Mr S <c...@o...pl>

    On 10/10/2011 11:26, 4CX250 wrote:
    [ciach]

    Jesli zostanie wprowadzony trzeba pomyslec jak go uniknac badz
    zminimalizowac...
    Polak potrafi ;-)

    Pozdrawiam

  • 197. Data: 2011-10-13 18:36:41
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > dopasowana cena a do kosztow budowy, utrzymania i zarobkow.

    > nie
    > =EA nie s=B1 palcem
    > =B1zanych z
    > dzie=F1
    > alnego
    > =EA o zdanie nie
    > >
    > I z tym sie zgadzam.
    > Ale dodam jeszcze to ze gdyby rzadzacy chieli cos zrobic to by to
    > zrobili dawno i sprawnie. Ciecie wydatkow i podniesienie podatkow
    > odbylo by sie juz dawno. Takie kiszenie bajzlu albo jest spowodowane
    > niekompetencja albo szykowaniem czegos grubszego...
    Jesteś nie zadowolony że taki podatek kiedyś będzie i wydziwiasz. Na dodatek
    nie masz pojęcia o kilku procedurach związanych na przykład ze sprzedażą
    czegokolwiek. Państwo ma prawo pierwokupu wszystkiego co zostało wystawione do
    sprzedaży za cenę z umowy. Kupiłeś samochód za 15 tysięcy ale na umowie
    napisaliście 10. Wypłaciłeś 15 i idziesz `zarejestrować. Potrzebujesz kwit z
    US. Urzędnik sprawdza co wpisane do formularza. Bierze tabelę którą dostał i
    sprawdza czy cena jest realna. Jak za mała to daje dwie możliwości. Albo
    dopłacisz parę groszy i zgodzisz się na ich cenę albo przyjdzie rzeczoznawca i
    wyceni. Jeśli wyjdzie na Twoje to nic nie płacisz za rzeczoznawcę. Widzisz w
    tym jakąś nieuczciwość? Bo ja nie widzę. Godzisz się na któryś warunek i
    dostajesz kwit. Ale jest jeszcze jedna sytuacja która może Cie spotkać. nie
    godzisz się na żaden warunek. Może wtedy dojść do sytuacji ze urzędnik poprosi
    o numer konta i przeleje Ci urząd tyle ile wpisaliście do umowy. Oczywiście
    państwo nie robi takich numerów bo by nie miało kasy na parkingi żeby te
    wszystkie gruchoty ustawiać. I co z nimi potem zrobić. Państwo robi taki
    manewr jak wartość rzeczy jest bardzo wysoka i rzecz jest z gatunku tych co
    łatwo się sprzedają. Jak kupisz na umowę tonę złota za pół ceny i nie będziesz
    chciał zapłacić podatku od ceny rynkowej to na pewno tak zrobi. Podobnie z
    nieruchomością. Tak nasi przedstawiciele bardzo dawno ustalili. Przy umowach
    kupna sprzedaży państwo ma prawo ingerować w cenę. Tak jest teraz, tak było za
    komuny. Okupacji nie liczę ale za sanacji też tak było. Podatek katastralny
    nie jest podatkiem od umowy kupna sprzedaży. To podatek majątkowy od
    posiadania. Wartość zostaje określona na podstawie rachunków lub umowy kupna
    sprzedaży. O tym co zrobi państwo jak wartość będzie rażąco zaniżona na umowie
    dowiedziałeś się przed chwilą. Właściciel do celów podatkowych sam określa
    wartość nieruchomości. Kupił za 500 tysięcy. Zrobił remont, na wszystko ma
    rachunki. Założył kolektory i pompy ciepła. Ma rachunki i w US o tym dobrze
    wiedzą bo w pewnym momencie mają z tym kontakt na papierze. I wycenia do celów
    podatkowych na 400 tysięcy chociaż z kwitów wychodzi 800 tysięcy. Najpierw
    poproszą i spytają czy się nie pomylił. Jak będzie grał w chuja to wyślą
    rzeczoznawcę. Jeśli rzeczoznawca wyceni na 800 to właściciel dostanie 500 i
    niech spierdala. Widzisz gdzieś w takich procedurach nieuczciwość państwa, ja
    nie widzę. Według mnie mylisz się co do mocy sprawczej rządzących. To takie
    same przygłupy bagienne jak reszta społeczeństwa. Tylko cwane przygłupy. Jak
    myślisz że jakiś poseł czy minister zna się na tym co robi to się grubo
    mylisz. Ministerstwa zamawiają opracowania w wyspecjalizowanych firmach. Na
    100% z symulacji wychodzi że wpływy z dotychczasowych podatków są wyższe niż
    by był podatek katastralny. O tym kiedy i czy przekroczą będą wiedzieli z pół
    roku wcześniej. Logika wskazuje że obecne podatki od nieruchomości i związane
    z jej posiadaniem teraz są wyższe niż jak by był podatek katastralny. Ktoś
    kto potrafi myśleć teraz powinien drzeć ryją żeby wprowadzili podatek
    katastralny. Ale że Polacy to debile to drą ryja żeby płacić wyższy podatek
    zamiast katastralnego. Tusk mówił prawdę. Nie zamierzają wprowadzić podatku
    katastralnego. W domyśle bo się budżetowi nie opłaca.

  • 198. Data: 2011-10-13 18:46:28
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nie o to chodzi że wykończy ale o to że ktoś chce zrobić kolejny skok na
    > moją kasą a ja do tego nie chcę dopuścić i dlatego rozważam spierdolenie z
    > tego syfiastego kraju tam gdzie będę miał pewność że mnie nie będą skubac.

    > U nas stajesz się niewolnikiem tylko dlatego, że są cwaniaki w rządzie
    > których wybierają tacy jak ty, zadowoleni z tego co jest i zwalający
    > winę na normalnie pracujących ludzi że zachciało im się coś mieć.
    >
    > Marek

    Stajesz się niewolnikiem na własne życzenie. Jak nim nie chcesz być to wpłać
    do kasy przypadającą na Ciebie część długu publicznego i wyjeżdżaj tam gdzie
    jest wolność równość i nie ma niewolnictwa. Ja nie znam takiego miejsca na Ziemi.

  • 199. Data: 2011-10-13 18:51:55
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    kiki wrote:

    > Przecież homoseksualizmu nie wypromujesz.

    zdania sa tu delikatnie mowiac podzielone a temat ostro kontrowersyjny

    mam gdzies kto komu co gdzie wsadza i jakie fikusne ubiorki go kreca

    http://www.portalwww.eu/pl/artykuly/2011/6/19/wszysc
    y-chca-kochac/

    ja nie twierdze ze od tego zaraz jeden z drugim zaczyna sie ruchac po
    krzakach, ale wplyw na postrzeganie seksualnosci, zwlaszcza u co
    mlodszych odbiorcow moze o wiele wiekszy niz sie wydaje

    > Nie zmusisz kogoś hetero do seksu
    > z osobnikiem tej samek płci jeżeli tego nie będzie chciał.
    > Natomiast możesz nauczyć dziecko tolrancji dla odmienności.

    zapetlamy sie - tolerancja spoko, ale uznanie ze niewatpliwa dysfunkcja
    jest zupelnie normalna i w sumie jak nie kazdy, to co piaty tak ma
    a w dodatku powinien chodzic w balonikach po ulicy buduje dosyc dziwny
    obraz swiata co moze nie wyjsc na dobre w przyszlosci z szeregu wzgledow

  • 200. Data: 2011-10-13 19:18:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-13 20:51, m4rkiz pisze:
> [...]

    > chodzic w balonikach po ulicy buduje dosyc dziwny
    > obraz swiata co moze nie wyjsc na dobre w przyszlosci z szeregu wzgledow

    Zrównanie związków homo z małżeństwem rozpowszechnia kłamstwo na temat
    sensu ludzkiej płciowości.Moc tego kłamstwa doświadczyły na sobie
    zarówno starożytna Grecja (skutkiem deprawującej roli Sparty w tym
    zakresie) i Cesarstwo Rzymskie (warto sobie poczytać - tak już kiedyś
    było i jak się skończyło?), jak i biblijna Sodoma i Gomora.

    Unijne prawo oczywiście niedługo wprowadzi pewnie kolejną regulację
    osłabiającą rodzinę i robiącą młodym szczególnie w mózgu kaszę (mam na
    myśli szkoły, przedszkola).

    www.elipsa.info