  • 71. Data: 2011-10-11 19:54:54
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-11 20:25, kiki pisze:
    > Muszą żeby dano im prawa jak innym. Zobacz co było jeszcze do niedawna z
    > kobietami. Do dzisiaj w wielu krajach kobieta to nie człowiek.
    > Po prostu niech sejm im da takie same prawa jak parom hetero.

    Ale konkretnie - jakie?

    www.elipsa.info

  • 72. Data: 2011-10-11 21:10:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 20:57:35 +0200, Maseł napisał(a):

    > Majatkowe - OK,
    > A co z prawem do adopcji?

    A w sumie, czemu nie? Sadzisz, że dziecko w domu dziecka ma lepiej niż u
    pary homo?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 73. Data: 2011-10-11 21:20:51
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    oznan.pl...

    > Majatkowe - OK,
    > A co z prawem do adopcji?

    Z domu dziecka zwykle wychodzi się już w konflikcie z prawem. Dom dziecka
    bardziej demoralizuje i wychowuje 'falą". Lepiej żeby się wychowywało w
    rodzinie pary gejów niż w domu dziecka.

  • 74. Data: 2011-10-11 21:22:12
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    >
    > A jesli pani kocha psa, a psu jest dobrze to oznacza ze mogą czy nie? A

    Nie porównuj.

  • 75. Data: 2011-10-11 21:25:27
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Robert G" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jak widać, istnieje znacząca część społeczeństwa nastawiona
    > antyklerykalnie... i moim zdaniem ludzi tych jest znacznie więcej, niż
    > wskazuje na to wynik Palikota.

    Nie tyle antyklerykalnie co nie wierzy w bajki. Jak mnie babka lała ścierą w
    wieki może 5 lat to mi zostało na zawsze, że coś jest nie tak.
    Wielu z was też podlegało temu samemu straszeniu chorobami, utratą kończyn i
    tak dalej tylko część była tak podatna, że sama teraz robi to swoim dzieciom
    :-)

    > Pedały przewiozły się przy okazji... :-)

    Ti się zgadza.

  • 76. Data: 2011-10-11 21:26:29
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e949f0a$1@news.home.net.pl...

    > Ale konkretnie - jakie?

    Małżeństwa i dziedziczenie na początek.

  • 77. Data: 2011-10-11 21:27:33
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > A w sumie, czemu nie? Sadzisz, że dziecko w domu dziecka ma lepiej niż u
    > pary homo?

    Właśnie!. Głównie ma szansę wyrosnąć na bandytę czy menela. A to tylko
    środowisko w jakim dorasta.

  • 78. Data: 2011-10-11 21:30:51
    Od: Wojtek <m...@v...pl>

    On 10/10/11 12:26 PM, 4CX250 wrote:

    > Ale co ma zrobić młody na dorobku który na PIT wykazuje rocznie 50-60tys
    > brutto i ma jeszcze rodzinę na utrzymaniu,

    Jak on to zrobil?

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 79. Data: 2011-10-11 21:38:17
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 23:30:51 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Jak on to zrobil?

    Kluczowe jestt słowo "wykazuje"?

    --
    ŁC
    Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

  • 80. Data: 2011-10-11 21:50:29
    Od: Wojtek <m...@v...pl>

    On 10/11/11 11:38 PM, ŁC wrote:

    > Kluczowe jestt słowo "wykazuje"?

    Zgadza sie ;). Pytanie moje bylo podchwytliwe :)

    --
    pozdr
    Wojtek